Douche: Albert Heijn

Mevrouw Silvester-Schoonen is al jarenlang klant bij Albert Heijn. Ze spaart hier altijd zegeltjes en wanneer ze een boekje vol heeft, geeft ze deze als extra zakcentje aan haar studerende kinderen. Wanneer haar zoon Casper met vijf volle boekjes naar Albert Heijn gaat, wordt hij verdacht van het stelen van een zegelrol.  

Hoe handelt Albert Heijn dit af?

Laatste reacties

31
  • Door Radar

Mevrouw Silvester-Schoonen is al jarenlang klant bij Albert Heijn. Ze spaart hier altijd zegeltjes en wanneer ze een boekje vol heeft, geeft ze deze als extra zakcentje aan haar studerende kinderen. Wanneer haar zoon Casper met vijf boekjes naar Albert Heijn gaat, wordt hij verdacht van het stelen van een zegelrol. Hoe wordt dit probleem door Albert Heijn opgelost? Live uitzending: maandag 23 februari 2009, 20.30 uur, Nederland 1 Herhaling: dinsdag 24 februari 2009, 14.20 uur, Nederland 2

  • Door jphess

Schande van AH. Ik heb met Mevr. Silvester-Schoonen te doen. Toen ik laatst mijn boekje in leverde zat de cassiere overdreven lang te kijken. Toen ik vroeg of er iets niet klopte zij ze "wij moeten kijken of de nummers op de zegels opvolgend zijn, want er worden zegels gekopieerd". AH let niet meer op de kleintjes (doen ze allang niet meer) maar op de 3 euro die ze betalen na 49 euro gespaard te hebben. Ga zo door AH.

  • Door dhc

Toevallig is het controleren van de zegelnummers é'n van de weinige dingen die ze kunnen controleren. En wat wil je dan, niets doen met als gevolg weer prijsverhogingen? En dat een jongen 5 zegelboekjes inlevert is in de praktijk niet veel voorkomend, beschuldigen van diefstal is niet netjes!