LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aegon Eigen Stijl Sparen

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
astridvanolm
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 apr 2009 15:16

Aegon Eigen Stijl Sparen

Ongelezen bericht door astridvanolm »

Op 1 april 2009 opende ik op het internet een Eigen Stijl Spaarekening van Aegon.
Helaas vergaat ik het inschrijfformulier uit te printen. Dit formulier dient ondertekend te worden opgestuurd naar Aegon.
Ik heb vervolgens per e-mail gevraagd om een inschrijfformulier maar daar werd niet op gereageerd. Vervolgens heb ik gebeld en om een inschrijfformulier gevraagd. Dit zou worden toegestuurd.
Omdat dit na een week nog niet was gebeurd opnieuw gebeld en nu kreeg ik te horen dat het nog onderweg was, dit kan wel eens meer dan een week duren. We kon alvast mijn spaargeld dat op een e-rekening van Aegon stond worden overgeheveld. Ik ben hiermee accoord gegaan in het vertrouwen dat mijn formulier onderweg was. Hierna zou ik een gebruikersnaam en wachtwoord ontvangen.
Helaas na een week nog geen formulier, dus toen maar weer gebeld, nu kon het formulier per e-mail naar mij worden opgestuurd.
Ik heb het formulier uitgeprint, ondertekend en meteen geretourneerd aan Aegon.
Helaas weer een week verder nog steeds geen gebruikersnaam en wachtwoord, dus maar weer eens bellen.
Na lang zoeken komt het formulier boven tafel bij Aegon, de gebruikersnaam krijg ik per e-mail maar het wachtwoord dient nog te worden aangemaakt en wordt per post verstuurd.
Ik ben nu al bijna een maand bezig om een rekening te openen bij Aegon.
Mijn spaargeld staat al een paar weken op die rekening waar ik overigens niet bij kan zo lang ik geen gebruikersnaam en wachtwoord heb.
Kan dit zomaar en moet ik het zomaar accepteren dat ik niet bij mijn geld kan door het bijzonder inefficiënte handelen van Aegon?

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: Aegon Eigen Stijl Sparen

Ongelezen bericht door Janny »

Helaas vergaat ik het inschrijfformulier uit te printen. Dit formulier dient ondertekend te worden opgestuurd naar Aegon.
Waarom is Aegon de kwaaie pier?
Heeft u niet zelf de fout begaan om in internet-sferen niet de juistte volgorde af te werken?
Als er dan handmatig moet worden gezocht naar uw bescheiden staat u achter in de rij. dat is toch niet zo vreemd.
Eerst even zelf zoeken waar u het verkeerd hebt gedaan. en dan pas met de vinger naar de ander, Mogelijk bent u zelf met uw voorvarendheid, de oorzaak van het oponthoud.
Ik begrijp best dat u dit onprettig vind, maar u bent zelf de oorzaak van de fout.
Groet janny

mankon
Berichten: 112
Lid geworden op: 04 jan 2006 13:12

Re: Aegon Eigen Stijl Sparen

Ongelezen bericht door mankon »

Een foutje is menselijk, dacht ik zo.
Dit staat niet in verhouding tot de walg praktijken van Aegon;
EEN GROTE CORRUPTE, SMERIGE BOEVENBENDE !
Neem alleen al sprintplan, koersplan etc.

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Aegon Eigen Stijl Sparen

Ongelezen bericht door aert0001 »

Aegon??

dat is toch dat vieze clubje aandelelease-starters!.

Daar moet je dus echt geen zaken meer mee doen

Ton

senna007
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 sep 2009 10:43

Re: Aegon Eigen Stijl Sparen

Ongelezen bericht door senna007 »

Ook ik heb heel rare en vervelende ervaringen met het proberen te openenen van een Aegon Eigen Stijl Sparen rekening
Eerst duurde het ruim 3 weken voordat ik alle benodigde inlog spullen had
Ik heb ik bij wijze van test 1 euro overgemaakt vanaf mijn tegenrekening
deze is ook afgeschreven en overgemaakt naar mijn toegekende rekeningnummer bij Aegon Eigen Stijl Sparen
Nadat ik voor het eerst ingelogd was (wachtwoord gewijzigd enz) zag ik dat er 3 verschillende rekeningen mijn naam stonden via de live chat bevestigde ze dat dit niet klopte en heel vreemd was de rekening waarna ik de test euro had overgemaakt stond geblokkeerd de chat kon me niet helpen en reageerde gewoon niet meer op mijn vragen.
Vervolgens ben ik uitgelogd en opnieuw ingelogd met andere inlog gevens, namelelijk die van mijn vrouw (andere gebruikersnaam en wachtwoord en ander toegekend rekening nummer bij bij Aegon Eigen Stijl Sparen) Ik zag tot mijn schrik dat zij de zelfde gegevens rekening nummers had als ik heel rare en onprettige gedachte, echt een puinhoop hun systeem.
Nadat ik weer de live chat raadpleegde en dit melde werd er gewoon niet meer gereageerd op mijn vragen.
Ik dacht wellicht aanloop probleempjes voor een nieuwe klant bij bij Aegon Eigen Stijl Sparen
Heb een net mailtje gestuurd met mijn bevindingen en screenshots van de site van bij Aegon Eigen Stijl Sparen nadat ik ingelogd was
Vervolgens gevraagd of ze het spoedig willen oplossen voor me zodat ik snel kan gaan sparen tegen 3.5 % rente
Pas ruim 1,5 week later krijg ik een mailtje terug dat ze mijn account hebben opgeheven en dat ze de rente en het eventuele saldo terug zouden storten naar mijn tegenrekening
Het was maar een test euro maar ik heb hem tot op de dag van vandaag nooit terug gestort gekregen.
Ook heb ik nooit gemaild dat ik mijn zojuist aangevraagde Aegon Eigen Stijl Sparen rekening wilde stoppen
Later nog een mailtje dat de rente van 3,5% 28 September naar 3% zakt
wat een toestanden allemaal eerst klanten lokken met hoge rente en dan snel verlagen
Ik ben mijn vertrouwen volledig kwijt in hun Aegon eigen stijl sparen
en wilde deze bevinden via deze site toch even delen met jullie

Gesloten