LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] AEGON Vliegwiel

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
vervelend
Berichten: 143
Lid geworden op: 03 mar 2004 23:14

Re: AEGON Vliegwiel

Ongelezen bericht door vervelend »

Hebben jullie(claimconcept) trouwens een samenwerkingsverband met leaseproces?

Ik moest nu weer ale bewijzen opsturen over renteaftrek etc uit 2000 en 2001.

Overigens is het zo dat de banken de bewijzen slechts 7 jaar hoeven te bewaren.

Aan deze verplichtingen kan ik dus niet voldoen. Als ze dat in 2006 al hadden gevraagd was dat geen probleem geweest. Soms krijg ik het idee dat leaseproces de zaak aan het vooruitschuiven is.

Dit duur nu al weer 8 jaar en dat vind ik erg lang. Metvrgr.

ClaimConcept
Berichten: 1970
Lid geworden op: 22 mei 2012 10:45

Re: AEGON Vliegwiel

Ongelezen bericht door ClaimConcept »

ClaimConcept heeft geen samenwerkingsverband met Leaseproces.

U "moest nu weer alle bewijzen opsturen " ? U moet helemaal niets, en zeker niet de strop aanreiken waaraan u kunt worden opgehangen.

AEGON moet wel. AEGON moet u tenminste 60% van uw inleg vergoeden. Minstens, want er kunnen persoonlijke omstandigheden een rol spelen die een hogere vergoeding rechtvaardigen.

ClaimConcept
Berichten: 1970
Lid geworden op: 22 mei 2012 10:45

Re: AEGON Vliegwiel

Ongelezen bericht door ClaimConcept »

ClaimConcept schreef: Weer is een gedupeerde buiten ons om zo onder druk gezet, dat een streep door het Vliegwiel wordt gezet, in plaats van tenminste € 6.500 inleg retour.

Saillant detail: de klacht ligt al bij de Geschillencommissie Kifid
Met permissie, het beklag over de werkwijze van AEGON:
Ik heb u gemachtigd om namens mij op te treden in de zaak over het Vliegwiel met Aegon. Aegon blijft echter per telefoon en brief contact met mij zoeken met oa dreigementen van incassobureaus en deurwaarders. Daarnaast is er ook een overeenkomst naar mij verstuurd en dit wil ik niet.

De brieven en telefoontjes van oa [X] leveren mij veel stress en slapeloze nachten op. Ik wil Aegon dan ook vragen vanaf heden op geen enkele manier meer contact met mij te zoeken, maar alles te laten verlopen via ClaimConcept.

vervelend
Berichten: 143
Lid geworden op: 03 mar 2004 23:14

Re: AEGON Vliegwiel

Ongelezen bericht door vervelend »

Voor de goede orde: Ik moest uiteraard deze dingen opsturen naar leaseproces en niet naar Aegon.

Met Aegon ben ik al in 2007 gestopt. Metvrgr

ClaimConcept
Berichten: 1970
Lid geworden op: 22 mei 2012 10:45

Re: AEGON Vliegwiel

Ongelezen bericht door ClaimConcept »

vervelend schreef:Voor de goede orde: Ik moest uiteraard deze dingen opsturen naar leaseproces en niet naar Aegon.

Met Aegon ben ik al in 2007 gestopt. Metvrgr
Klopt, maar het is AEGON die alleen maar voorstellen wil doen (lees: afwijzen) als al uw financiële gegevens worden aangeleverd.
Nogmaals, u moet helemaal niets, en zeker niet de strop aanreiken waaraan u kunt worden opgehangen.

AEGON moet wel. AEGON moet u tenminste 60% van uw inleg vergoeden. Minstens, want er kunnen persoonlijke omstandigheden een rol spelen die een hogere vergoeding rechtvaardigen.

jll
Berichten: 453
Lid geworden op: 10 feb 2004 21:34
Contacteer:

Re: AEGON Vliegwiel

Ongelezen bericht door jll »

Eindelijk weer enige voortgang in de klachten bij ClaimConcept over AEGON bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening Kifid! Waar sommige procedures inmiddels al weer jaren lopen, heeft de Geschillencommissie nu eindelijk een aantal voorbeelddossiers gekozen voor een mondelinge zitting, voorlopig gepland voor najaar 2013.

De reden om klachten te laten beoordelen door Kifid, is daarbij vooral bepaald doordat het Klachteninstituut (opvolger van de Geschillencommissie Bankzaken, de Geschillencommissie Hypothecaire Financieringen, het Dutch Securities Institute DSI, het Klachteninstituut Verzekeringen) de aansprakelijkheid van banken vaak strenger beoordeelt dan de burgerlijke rechter. De keerzijde is dat banken dit ook weten en klagers met alle mogelijke (on-)rechtmatige middelen bij het Kifid vandaan proberen te houden.

De aanhouder wint.

jll
Berichten: 453
Lid geworden op: 10 feb 2004 21:34
Contacteer:

Re: AEGON Vliegwiel

Ongelezen bericht door jll »

Laat AEGON niet winnen.

Elders op dit forum bij Woekerpolis kunt u lezen dat AEGON gokt dat slechts 15% Koersplanners schade komt claimen .

Bij Vliegwiel gebeurt hetzelfde, en degene die wel claimt, wordt er voor de 2e keer ingeluisd.

Vandaag weer een gedupeerde die enthousiast meldt, dat AEGON ze maar liefst 50% van de inleg heeft aangeboden!
AEGON heeft daarbij natuurlijk niet de reden verteld, waarom via ClaimConcept waarschijnlijk 100% met rente en kosten vergoed zou moeten worden.

Gesloten