LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Alweer een aangetekende brief

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
B17
Berichten: 959
Lid geworden op: 23 okt 2006 11:22

Re: Alweer een aangetekende brief

Ongelezen bericht door B17 »

U mag onze Dexia Bank niets verwijten, ondanks dat wij op veel vlakken grove fouten hebben gemaakt. Er zijn geen gedupeerden in Nederland, en in die leugen moet u stikken.

Dat ons motto list en bedrog is geweest, treft ons geen enkel verwijt,
wij ebben aangestuurd op vertraging, uitrooktactiek, initimidatie, verjaring, uitstel op uitstel, het lukt ons tot nu toe nog steeds om de gedupeerden het leven zuur te maken.



b17

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Alweer een aangetekende brief

Ongelezen bericht door pluutje »

Geplaatst op 16 Sep 2007 21:59 door flipvanderwaal

Ik denk dat de 'gedupeerden' er zelf ook schuld aan hebben.
Jij kunt denken beter aan een paard overlaten. :!: :idea:

cornelis
Berichten: 880
Lid geworden op: 12 feb 2004 10:58

Re: Alweer een aangetekende brief

Ongelezen bericht door cornelis »

Ik denk dat de 'gedupeerden' er zelf ook schuld aan hebben.
Dat dexia geen vergunningen had en geen tweede handtekening vroeg is ook onze schuld mag ik aannemen

B17
Berichten: 959
Lid geworden op: 23 okt 2006 11:22

Re: Alweer een aangetekende brief

Ongelezen bericht door B17 »

Dexia Bank Nederland N.V. maakt deel uit van de Dexia Groep met
een vermogen van .. miljard. Handelsregister Amsterdam 33194626.


Wel deze bank verziekt heel veel mensen in Nederland met opzet,
vergezeld van 3 advocatenkantoren wordt er van het gehele rechtsgevoel een aanfluiting gemaakt.

Nu aan te komen met een coulance regelingen onder fantasie benamingen doet denken aan de marketingsmachine van de adviseurs
vanj de verkoop van leaseprodukten eveneens onder fansatievolle
benamingen.

Doelbewust overgenomen, het gaat fout, begin 2001 dus eerdan 11/09
en Dexia ontpopt zich als een incassobank "wij weten u te vinden hoor"
ook zo'n doelbewuste en ongevleugelde uitspraak.

Afd. Klantenservice een belachelijke benaming voor zo'n stel uitmelkers.

Als u het niet met onze zienswijze eens bent dan gaat u maar naar de rechtbank en dan proberen wij u verder wel te verzieken,.


Het is een schandalig zooitje

b17

Eyedaho
Berichten: 138
Lid geworden op: 09 jul 2007 16:12

Re: Alweer een aangetekende brief

Ongelezen bericht door Eyedaho »

Als u het niet met onze zienswijze eens bent dan gaat u maar naar de rechtbank en dan proberen wij u verder wel te verzieken,.
Dat is ze bij jou in ieder geval goed gelukt dan.

B17
Berichten: 959
Lid geworden op: 23 okt 2006 11:22

Re: Alweer een aangetekende brief

Ongelezen bericht door B17 »

De opstelling van Dexia mag zo langzamerhand wel apert onredelijk genoemd worden: Dexia brengt een hoop leed toe aan de gedupeerden en Dexia belast volstrekt onnodig de rechterlijke macht.

B17

deksinee
Berichten: 35
Lid geworden op: 02 aug 2007 20:25

Re: Alweer een aangetekende brief

Ongelezen bericht door deksinee »

Krijg nou wat..... Kom ik thuis en liggen er weer twee bonnen op de deurmat van de postbode die mij niet thuis trof. Afzender dexia: Ik kan de twee aangetekende stukken ophalen op het postkantoor. Waarom zou ik dat doen, dexia? Het zijn immers weer dreigbrieven dat ik een BKR vermelding krijg en dan geen mobiel telefoonabonnement meer kan afsluiten. Oh wat erg...... Ik ga die brieven echt niet ophalen want dat is mij teveel moeite. Ze gaan vanzelf wel weer terug naar de afzender. Ik ben toch wel een beetje nieuwsgierig wat er nu weer voor dreigende taal staat in deze zoveelste aangetekende brieven van dexia. Of zou ik misschien geld terug krijgen. Het moet inmiddels al een fortuin zijn wat dexia heeft uitgegeven aan TNT Post. Al die aangetekende brieven............. Ze hadden destijds beter aandelen van TNT Post kunnen leasen

jeroenEUR
Berichten: 430
Lid geworden op: 10 mei 2007 22:24

Re: Alweer een aangetekende brief

Ongelezen bericht door jeroenEUR »

[begin illusie]
Misschien zijn het wel uitbetalingsformulieren waarin ze vragen om jouw bankrekeningnummer.
[/einde illusie]

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: Alweer een aangetekende brief

Ongelezen bericht door Janny »

ze weten toch van welk rekening nummer de bedragen zijn afgeschreven toen Dexia ze inde?
Nee, aangetekende brieven zou ik toch , hoe beroerd de boodschap erin ook mag zijn, ontvangen. Het zegt iets over Dexia, en voor de Rechter is alles wat Dexia negatief doet een reden om eens te meer op te letten met welke doelstelling Dexia zijn "klanten" bestookt. Als je , je tegenover Dexia afhoudend opsteld, kan de rechter je ook betichten van het dwarsbomen van de rechtsgang.
janny

deksinee
Berichten: 35
Lid geworden op: 02 aug 2007 20:25

Re: Alweer een aangetekende brief

Ongelezen bericht door deksinee »

Ik zou inderdaad naar het postkantoor kunnen lopen om die twee dreigbrieven op te halen. Maar ik heb daar geen zin in en vind het ook wel leuk als straks die brieven weer terug komen bij dexia met de status niet afgehaald. Het dossier dexia welke ik hier heb en nog even bewaar, is inmiddels al twee ringbanden vol. Ik snap het beleid van dexia ook eigenlijk wel: Ze kunnen dit niet op z'n beloop laten omdat anderen dan gaan protesteren. De meeste procesgangen die nu tegen of door dexia worden ondernomen zullen voor dexia negatief uitpakken. Ze hebben dan wel een uitspraak waar ze zich achter kunnen verschuilen want ook dexia zal schulden echt niet 'zomaar laten zitten'. Ik zit zelf nu bij leaseproces en ik heb daar wel vertrouwen in.

jeroenEUR
Berichten: 430
Lid geworden op: 10 mei 2007 22:24

Re: Alweer een aangetekende brief

Ongelezen bericht door jeroenEUR »

Je hebt wel vertrouwen in Leaseproces? Ik twijfel: aanstaande maandag is het 1 oktober en dat betekent dat we uiterlijk zaterdag een brief met meer informatie van Leaseproces zouden moeten hebben ontvangen. Vandaag meegerekend zijn dat nog maar 4 dagen ...

Ik ben bang dat ze opnieuw hun toezeggingen niet zullen nakomen.

Martinvdm

Re: Alweer een aangetekende brief

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Inderdaad...

Nog een paar nachtjes slapen en dan post van LP !!

deksinee
Berichten: 35
Lid geworden op: 02 aug 2007 20:25

Re: Alweer een aangetekende brief

Ongelezen bericht door deksinee »

Wat maakt het uit. Dan wordt het begin oktober. Kan mij niet boeien.

Martinvdm

Re: Alweer een aangetekende brief

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Mij ook niet !!
Maar je wil toch, als men voor een bepaalde datum iets op wil sturen, dat het dan zeker rond die tijd bezorgd wordt...

Ook, en dan herhaal ik mezelf weer, een nieuwsbrief erbij zou best leuk zijn..

:D

jeroenEUR
Berichten: 430
Lid geworden op: 10 mei 2007 22:24

Re: Alweer een aangetekende brief

Ongelezen bericht door jeroenEUR »

Het gaat niet om die paar dagen, het gaat erom dat er al vaak toezeggingen zijn gedaan door Leaseproces die ook al regelmatig niet zijn nagekomen.

Mijn procedure bij de rechtbank is nog niet gestart. Dat gaat sowieso nog jaren duren, dus des te prettiger is het als Leaseproces er een beetje vaart achter zet.

Nu zijn zij de vertragende factor en niet Dexia noch de rechtbank.

Gesloten