LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bedankt allemaal

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
edas
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 feb 2006 23:31

bedankt allemaal

Ongelezen bericht door edas »

Wij hebben ook een aandelenlease gebeuren en zijn natuurlijk ook benadeeld.
Deze loopt af en het bedrag kan ik niet betalen van de restschuld dus een nieuwe hypotheek afsluiten. Er zou iemand komen. Van MarQ.

Hij vertelde van alles en alleen de offerte moesten we nog tekenen.
Mijn man zei dat we eens wat moesten op zoeken op he tinternet over de zogenaamde duisenbergregeling.
Op deze sites aangekomen wordt er in de forums gewaarschuwd voor MarQ.
Wij hebben alles met veel bewondering gelezen en hadden het gevoel van die offerte wordt nooit maar dan ook nooit getekend.
Alles uitgelegd aan MarQ en ze konden het wel begrijpen.
Staat die middag de adviseur op de stoep en hij wilde nog het een en ander uitleggen, dit was een ideale uitgangspositie voor ons, hij was eerlijk en had ons een goed advies gegeven. Mijn man heeft een eigenschap dat nee is nee dus er werd niet getekend. De adviseur baalde er best van en kon het eigenlijk niet begrijpen.

Eigenlijk wil ik op deze manier iedereen bedanken die ons heeft gewaarschuwd, bewust en onbewust, voor dit bedrijf.

Groetjes EDAS

adv
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 mei 2006 13:16

Re: bedankt allemaal

Ongelezen bericht door adv »

En vervolgens laten we de adviseur al het werk doen en lopen we met een kant en klaar plan naar de bank. Is toch ook hetzelfde?
Beetje waardeloze post dit....

B-
Berichten: 273
Lid geworden op: 23 jan 2006 15:52

Re: bedankt allemaal

Ongelezen bericht door B- »

En vervolgens laten we de adviseur al het werk doen en lopen we met een kant en klaar plan naar de bank. Is toch ook hetzelfde?
Hoezo hetzelfde...als het een betrouwbare bank is?

Martinvdm

Re: bedankt allemaal

Ongelezen bericht door Martinvdm »

En vervolgens laten we de adviseur al het werk doen en lopen we met een kant en klaar plan naar de bank. Is toch ook hetzelfde?
Beetje waardeloze post dit....
Dus...Je bent toch eigen baas of zie ik het verkeerd...

Beetje waardeloze post dit...

rrrorik
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 apr 2008 22:39

Re: bedankt allemaal

Ongelezen bericht door rrrorik »

Hallo.

Ik weet niet goed hoe ik met het forum overweg kan. Ik heb enkele weken geleden al een stukje geschreven(denk ik) naar het forum doch geen reactie. Waarschijnlik mijn fout!

Ik ben op zoek naar een voorbeeld-brief waarin ik van dexia, conform de uitspraak van de hoge raad, mijn geld terug kan eisen.

Mocht er iemand zijn die dit leest en zo'n brief heeft, reageer dan naar mijn e-mail adres s.v.p.
Richard Rörik
[email protected]

Alvast bedankt!!

:?: :?: :?: :?: :?:

Gesloten