LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Effectenlease 2017

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
ClaimConcept
Berichten: 1967
Lid geworden op: 22 mei 2012 10:45

Re: Effectenlease 2017

Ongelezen bericht door ClaimConcept »

ClaimConcept schreef:- 15-01-2018 Verweer Aegon: Amynter Advies Compagnie adviseerde niet, maar bemiddelde slechts
- 04-04-2018 Bemiddelingszitting Kifid zonder resultaat, ondanks schriftelijke verklaring adviseur
- 28-05-2018 Kifid vraagt per email om extra informatie, maar wat? NB: verklaring adviseur zit niet in online dossier!
Ha, er wordt hier driftig meegelezen door het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening Kifid. Klager heeft zelf geen melding gemaakt van die ontbrekende verklaring, alleen ik hier, maar krijgt wel alsnog een nadere uitleg
29-05-2018, Kifid schreef:Het laatste processtuk dat tot het procesdossier behoort is het verweerschrift van Aegon van 15 januari jl. Nadat ik uw reactie heb ontvangen zal ik Aegon in de gelegenheid stellen een reactie te geven op de repliek én de na de zitting overgelegde verklaring van de toenmalig adviseur.
Nee Kifid, de schriftelijke verklaring van de adviseur is toch echt tijdens de zitting overgelegd. Én voor de zekerheid nagezonden!

Gesloten