LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dexia danst op het graf van Duisenberg

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Dexia danst op het graf van Duisenberg

Ongelezen bericht door Pieter »

Het magazine Must www.mustmagazine.nl heeft in haar september uitgave een artikel gepubliceerd over de toepassingswijze van wie wel en niet in aanmerking gaat komen voor de duivelsberg schikking
Op onderstaande link is het artikel(en) te lezen
http://www.pay-back.nl/documenten/Must0 ... enberg.jpg
http://www.pay-back.nl/documenten/Must0 ... nberg2.jpg

Met vriendelijke groet,
Pieter Hezemans
Vereniging Payback

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Dexia danst op het graf van Duisenberg

Ongelezen bericht door Idaho »

Ziet er uit als een zeer betrouwbaar blad, tjonge Pieter de tekst welke je blijkbaar ingescanned hebt, is niet te lezen, maar als ik op de bovenste link klik, krijg ik blijkbaar de voorpagina van dat blad te zien, waarom moest ik gelijk aan Prive en Story denken?

Overigens, ergens kan ik nog net lezen dat de Duisenbergschikkng er eentje zou zijn voor de vermogende gedupeerde..........nou ik ben niet vermogend, maar zoals bekend mag die schikking van mij en velen met mij doorgaan.

Internet-police
Berichten: 85
Lid geworden op: 21 jul 2005 20:16

Re: Dexia danst op het graf van Duisenberg

Ongelezen bericht door Internet-police »

Typisch een griezelig en passend artikel voor Payback om te plaatsen....
brrrrrrrrrrr.

Even de kachel wat hoger zetten ik krijg er koude rillingen van. :shock: :arrow:

Doet me meteen weer denken aan die doodskist tijdens één van die griezelige demonstraties :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow:

cornelis
Berichten: 880
Lid geworden op: 12 feb 2004 10:58

Re: Dexia danst op het graf van Duisenberg

Ongelezen bericht door cornelis »

Typisch een griezelig en passend artikel voor Payback om te plaatsen....
brrrrrrrrrrr.
Ja griezelig dexia gaat over lijken

wreker
Berichten: 951
Lid geworden op: 25 jun 2005 23:59

Re: Dexia danst op het graf van Duisenberg

Ongelezen bericht door wreker »

idaho, je kan deze tekst gewoon uitvergroten met ieder willekeurige browser. Daarna kan je hem lezen en weet je ook waar het over gaat.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Dexia danst op het graf van Duisenberg

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

dexia blijft het vuile spelletje volhouden, zoals ze eigenlijk al jaren doen.

Moeten jullie eens opletten hoeveel er straks plotseling ineens niet voldoen (volgens de nader uitgewerkte dexia versie van de duisenberg regeling) aan de schikking.

Maar dan hebben ze al wel betaald!!!

Slim van dexia.. zie dat nog maar eens terug te krijgen, dan wordt de advocaat inderdaad erg duur en zullen velen het opgeven.

Precies waar dexia op rekent.

MISDAAD LOONT INDERDAAD !!!

forumgek
Berichten: 117
Lid geworden op: 17 jul 2005 14:56

Re: Dexia danst op het graf van Duisenberg

Ongelezen bericht door forumgek »

Dat klopt, maar dat is dan eigen verantwoording van degenen die er op ingaan, achteraf klagen kan niet. Het is duidelijk en breed uitgemeten! Anders toch dan met het Dexia-aanbod het geval was.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Dexia danst op het graf van Duisenberg

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

dexia moet de regeling nog nader uitwerken weet je wel... per individu..

Het 'accoord op hoofdlijnen' (De Duisenberg-Regeling geldt in beginsel voor...) ..

de details die die 'eerlijke' bank gaat toepassen zullen straks gaan tegenvallen, dat voorspel ik jullie.

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: Dexia danst op het graf van Duisenberg

Ongelezen bericht door Elias »

Dexia heeft zelfs de moeite genomen om de D-Regeling te laten vallen onder de WCAM.
Dat klopt: Die moeite bestaat uit het omkopen van de Stichtingen, Consumentenbond en VEB en het wederom oplichten van de belanghebbenden met het oogmerk dat er niet zou worden geprocedeerd en men zou blijven betalen....
Duisenberg is niet ingegaan op de juridische aspecten van de WCK.
Natuurlijk, alleen de ( juridische en financiele ) belangen van Dexia kregen de volle aandacht. Deze schikking mist dan ook elke rechtsgrond. De gedupeerden hebben in weze niet fatsoenlijk een inbreng in dit "geheime schijnoverleg " gehad.
Onbegrijpelijk dat Duisenberg zich hiervoor heeft laten "lenen".
De (Dexia-) bank wenst zich nu echter niet meer te houden aan de overeengekomen schikking.
Natuurlijk, het lag - en ligt nog steeds - in de lijn van de verwachtingen, dat Dexia ALLES doet om de gedupeerden kapot te maken, te laten betalen, de zaak jaren te rekken en een fatsoenlijke rechtsgang te frustreren.
Zalm, Donner en de rest van de overheid vindt dat prima: De beerput moet kost wat kost gesloten blijven....

Nou, van mij mag dus deze hele Duisenberg-regeling in vlammen opgaan. Het is gewoon een grote aanfluiting van norm, waarde en recht.
Maar dat zal Idaho wel niet goedvinden....

Elias.

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: Dexia danst op het graf van Duisenberg

Ongelezen bericht door Pieter »

Volgens Must heeft een interne bron bericht dat Dexia via een achterdeur probeert de gemaakte afspraken in de duivelsberg schikking te omzeilen.
Zo wordt geprobeerd cliëntelen die geen advocaat en of proceskosten kunnen betalen niet in aanmerking te laten komen voor de duivelsberg schikking.

Nu is de duivelsbergschikking een sigaar uit eigen doos maar het tekent de handelswijze van de raad van bestuur om zo om te springen met de gemaakte afspraken met wijlen Duisenberg.

Het is en blijft een onbetrouwbare bank waar je blijkbaar niet van op aan kunt.

Met vriendelijke groet,
Pieter Hezemans
Vereniging Payback

forumgek
Berichten: 117
Lid geworden op: 17 jul 2005 14:56

Re: Dexia danst op het graf van Duisenberg

Ongelezen bericht door forumgek »

Pieter, onbetrouwbaar absoluut. Redden wat er te redden valt, dat kun je ze niet verwijten. Je kunt wél anderen daarvoor waarschuwen!

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Dexia danst op het graf van Duisenberg

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Redden wat er te redden valt, dat kun je ze niet verwijten. Je kunt wél anderen daarvoor waarschuwen!
Tessie je praat wel over het dexiageboefte. Hoezo niks verwijten. Kom eens tot rede. We hebben te maken met de grootste oplichtingszaak aller tijden. :evil:

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: Dexia danst op het graf van Duisenberg

Ongelezen bericht door Janny »

Natuurlijk, alleen de ( juridische en financiele ) belangen van Dexia kregen de volle aandacht. Deze schikking mist dan ook elke rechtsgrond. De gedupeerden hebben in weze niet fatsoenlijk een inbreng in dit "geheime schijnoverleg " gehad.
Onbegrijpelijk dat Duisenberg zich hiervoor heeft laten "lenen".
Duidelijk waarom onze advocaten ook niet mochten aanschuiven bij de onderhandelingen.

Zij waren de spreekbuis van de gedupeerden. en die moesten en zouden monddood gemaakt worden.

Die actie (het weigeren van onze advocaten) kan Dexia nu misschien voor de rechter nog wel eens zuur opbreken., als ze menen te kunnen aanvoeren dat ze alles gedaan hebben om een oplossing te vinden.

Strijd verder met open vizier

Janny.

marjal
Berichten: 194
Lid geworden op: 27 aug 2005 18:04

Re: Dexia danst op het graf van Duisenberg

Ongelezen bericht door marjal »

Rechters kijken naar je contract en naar de juridische feiten toch ? Er is bijna geen rechter die b.v. naar aankoopbewijzen vraagt.

brunhilde
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 sep 2005 12:45

Re: Dexia danst op het graf van Duisenberg

Ongelezen bericht door brunhilde »

Misschien is deze vraag al eerder gesteld, maar dit is de eerste keer dat ik de site benader.

Ik heb een papierwinkel toegestuurd gekregen over een bepaald percentage, dat ik uitgekeerd krijg van mijn winstverdriedubbelaar.

Nu hoor ik tegen strijdige berichten wel insturen of niet insturen?

Wat denken jullie?
Graag hoor ik van jullie ... en sorry als deze vraag al eerder beantwoord is. :oops:

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Dexia danst op het graf van Duisenberg

Ongelezen bericht door Idaho »

Nou, van mij mag dus deze hele Duisenberg-regeling in vlammen opgaan. Het is gewoon een grote aanfluiting van norm, waarde en recht.
Maar dat zal Idaho wel niet goedvinden....

Elias.
Inderdaad Elias, dat zou ik bijzonder vervelend vinden.

Ik begrijp alleen niet zo goed waarom die schikking van jou in vlammen mag opgaan, jij hebt er toch geen last van?
Ik zou het me heel goed kunnen voorstellen dat je die schikking zou vervloeken als het jou zou benadelen, maar daar is toch geen sprake van, of mis ik hier iets?

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: Dexia danst op het graf van Duisenberg

Ongelezen bericht door Janny »

Misschien is deze vraag al eerder gesteld, maar dit is de eerste keer dat ik de site benader.

Ik heb een papierwinkel toegestuurd gekregen over een bepaald percentage, dat ik uitgekeerd krijg van mijn winstverdriedubbelaar.

Nu hoor ik tegen strijdige berichten wel insturen of niet insturen?

Wat denken jullie?
Graag hoor ik van jullie ... en sorry als deze vraag al eerder beantwoord is.
Brunhilde,

Deze vraag is de meest uitgekauwde van het hele forum. maar , allereerst:
Was je gehuwd of samenwonend(geregistreerd) ten tijde van het aan gaan?
Zo ja, dan heb je een zeer sterke zaak om door een advocaat af te laten werken, of via de regeling, je restschuild kwijtgescholden te krijgen.
Zo nee?.dan nog eens goed door een advocaat /jurist laten uitzoeken wat de mogelijkheden zijn, in geen geval zomaar alles betalen.
Verder,zijn er op dit forum meerdere organisaties die je adviezen kunnen geven, maar daar moet je even de zoektijd voor nemen. brengt zeker zijn geld en winst op.
Is gewoon even er een beetje tijd insteken.
Sucses.

janny

shamyrah
Berichten: 395
Lid geworden op: 11 mei 2004 22:52

Re: Dexia danst op het graf van Duisenberg

Ongelezen bericht door shamyrah »

Beste Bruinhilde,

Laat je niet misleiden dat je iets uitgekeerd krijgt, je komt hooguit in aanmerking voor ..... dat maakt Dexia uit.

Ook voor de mensen met een relatief kleine restschuld is het aantrekkelijk om te procederen.

Kijk op de site van www.pay-back.nl
of stel je vragen naar [email protected]

Groetjes A3
Vereniging Payback

Margriet
Berichten: 105
Lid geworden op: 06 jul 2003 19:31

Re: Dexia danst op het graf van Duisenberg

Ongelezen bericht door Margriet »

Beste Brunhilde
Je kunt ook op meerdere site's kijken zie de topic belangrijke links en topic's een waardevolle is ook oa. Pal die ook een eigen site en forum heeft.
Groeten en succes Margriet.
PS. Pal geeft kosteloze info.

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Dexia danst op het graf van Duisenberg

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Brunhilde,

Veel informatie over de Duisenberg regeling kun je vinden op www.platformaandelenlease.nl onder Veelgestelde vragen.
Kom je er dan nog niet uit, stuur een e-mail naar [email protected] en geef dan ook wat meer gegevens zoals heb je een partner en heeft deze mee getekend, ben je akkoord gegaan met het Dexia Aanbod, loopt het contract nog, betaal je nog steeds, heb je recht op toevoeging (zie Procedure toevoeging op onze site).
Samen kunnen we kijken of de Duisenberg regeling iets voor jou is of dat er betaalbare en kansrijke alternatieven zijn zoals het beginnen van een gerechtelijke procedure tegen Dexia om je verloren geld terug te krijgen.

Groeten,
Piet

Gesloten