LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] dexia life in uitzending

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Hamster
Berichten: 88
Lid geworden op: 05 jun 2005 13:58

Re: dexia life in uitzending

Ongelezen bericht door Hamster »

En hoe gaat het verder met FC Knudde ?? Elias

faeks
Berichten: 958
Lid geworden op: 08 nov 2005 22:47

Re: dexia life in uitzending

Ongelezen bericht door faeks »

Kan iemand even definiëren wie "wij" zijn, want ik voel me niet aangesproken (tot teleurstelling van een aantal hier waarschijnlijk, maar tis niet anders) :wink:

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: dexia life in uitzending

Ongelezen bericht door Elias »

Het begint er aardig op te lijken!
Maar GELOOF je dat ook, of alleen in de kerk....

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: dexia life in uitzending

Ongelezen bericht door Elias »

Hamster ( winterslaapgebonden) :

Zij zijn vooralsnog kennelijk niet van plan hun winterslaappositie op te geven.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: dexia life in uitzending

Ongelezen bericht door Idaho »

Elias, je probeert nu de adviezen die destijds gegeven zijn te bagataliseren, het zou de verantwoordelijken sieren als ze eens zouden toegeven dat ze op dit vlak de plank behoorlijk misgeslagen hebben.

Maar nee, toegeven? Ha zijn jullie nou helemaal gek!!!!

Beetje zielig vind je niet.

Zo ik heb het wel weer gehad voor vandaag.

faeks
Berichten: 958
Lid geworden op: 08 nov 2005 22:47

Re: dexia life in uitzending

Ongelezen bericht door faeks »

Geplaatst op 15 Nov 2005 22:36 door Elias


--------------------------------------------------------------------------------

Quote:
Het begint er aardig op te lijken!


Maar GELOOF je dat ook, of alleen in de kerk....
Het lijkt erop dat het iemand ie die in zichzelf gelooft. En als meer mensen dat eens deden, dan kon met weleens tot zeer verstandige beslissingen komen i.t.t. wanneer je 'volgt'.

Hamster
Berichten: 88
Lid geworden op: 05 jun 2005 13:58

Re: dexia life in uitzending

Ongelezen bericht door Hamster »

Ach, de natuur is de laatste jaren van slag, net zoals de meesten hier op dit forum niet eens in staat zijn om zich tot de hoofdzaken te beperken :roll:

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: dexia life in uitzending

Ongelezen bericht door Idaho »

Elias


Geplaatst op 15 Nov 2005 22:39 door Elias


--------------------------------------------------------------------------------

Hamster ( winterslaapgebonden) :

Zij zijn vooralsnog kennelijk niet van plan hun winterslaappositie op te geven.
Zielig Elias, je kunt het steeds minder vaak af met gezond kommentaar, teken van zwakte Elias.......geeft niks hoor iedereen heeft zo z'n zwakke punten....... :wink:

Ik lees morgen de leuke vervorming van mijn alias wel weer, zal wel weer iets mooi's zijn....pffff

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: dexia life in uitzending

Ongelezen bericht door Willems »

Elias,

Vóór Knudde was Bruneel erg sterk in blufpoker en het verdraaiien, maar tenslotte viel hij door de mand en hij had het de laatste tijd nog uitsluitend over uit Nederland vertrekken en een paar mensen achter laten om de lopende zaken af te werken!
Was het niet Clinton die, voor TV in het gezicht van heel de wereld zwoer: "I never, ever had sex with that woman "
En achteraf, waren het niet de kabouters, maar hijzelf had niet dieper erin kunnen zitten!
Knuppe is niet beter en zijn ongemak heeft hem verraden!

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: dexia life in uitzending

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Knuppe over het wel of niet aankopen van aandelen:

voor de tweede keer (1e keer maanden geleden door bruinmeel en nu door knuppel) hoorde ik dat dexia de aandelen dus niet heeft.

Immers, beide keren zeiden de heren niet dat ze de aandelen ook daadwerkelijk hebben/hadden, maar dat dexia e.e.a. had 'afgedekt'.

Afgedekt is volgens mij toch iets anders dan de aandelen echt in het bezit hebben.
Afgedekt wil volgens mij zeggen, maar corrigeer mij als ik het fout heb,
dat dexia, indien nodig, altijd de aandelen zou kunnen kopen, door opties of anderzinds.

Knuppel dacht: als ik maar hard praat, dan krijg ik natuurlijk gelijk...
maar gaandeweg het gesprek ging hij er toch steeds ongemakkelijker uitzien, tot ik op het laatst haast medelijden met hem kreeg.
Want ondanks de steun van de 5 miljoenen-man stapelden de problemen zich steeds verder voor hem op.
Geplaatst op 15 Nov 2005 22:31 door Elias

Het lijkt me o zo simpel dat een commissie van een paar onafhankelijke accountans in een paar dagen tijd kunnen aantonen hoe het verhaal in elkaar zit.
Maar dit mag kennelijk niet, op gevaar dat dan de hele beursbende in elkaar stort.....
Blijkbaar is er toch iets wat het daglicht niet kan verdragen en ik vermoed dat er politici zijn (ik denk zelfs ministers) die daarvan op de hoogte zijn en dus medeplichtig als e.e.a. bekend zou worden. En dan denk ik vooral aan de ministers die dexia een handje helpen...

Maar goed, geen aandelen dus,

dus fraude en volgens mij is dat strafbaar, maar tijdens de uitzending bleek dat ook aangifte bij de politie wordt tegengewerkt !

Copla
Berichten: 109
Lid geworden op: 08 okt 2005 19:00

Re: dexia life in uitzending

Ongelezen bericht door Copla »

Afgedekt is volgens mij toch iets anders dan de aandelen echt in het bezit hebben.
Afgedekt wil volgens mij zeggen, maar corrigeer mij als ik het fout heb,
dat dexia, indien nodig, altijd de aandelen zou kunnen kopen, door opties of anderzinds.
In mijn contract staat idd middels opties. Verder bood die man een mevrouw een regeling aan. Maar wie het onderste uit de kan wil hebben....krijgt de deksel op zijn kop.....eigen verantwoording speelt ook een rol...toch...etc.

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: dexia life in uitzending

Ongelezen bericht door Willems »

iwebd,

Knuppe had het over dagelijkse controle door allerlei instanties, zou hij hiermede bedoelen ook ten tijde van Labouchere en Legio toen deze tenten reeds verdacht waren? Mijn indruk is, dat deze man het heden met het verleden verwisseld! Hij maakt fouten, dus is te pakken en gelijk met de domper erop!

Julika
Berichten: 403
Lid geworden op: 30 nov 2003 18:50

Re: dexia life in uitzending

Ongelezen bericht door Julika »

FC Knudde had het daadwerkelijk niet makkelijk.
een LENGTEDROL klaar om door de plee getrokken te worden.

Zijn laaste dreigementen en stuiptrekkingen waren, als het niet lukt met de duivelsbergregeling dan gaat de hele zaak naar het europese gerechtshof en dan duurt het nog een keer 8 jaar.
Hij wou ons gewoon bang maken.

"Na en "zeg ik alleen maar , van miij mag hij vandag nog gaan. Het hele Legio Lease had nooit mogen verkocht worden en de nederlandse
regering zal voor heel europa in de blote billen moeten staan.


groetjes Julika

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: dexia life in uitzending

Ongelezen bericht door pluutje »

Goed gezien Julika!

Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Re: dexia life in uitzending

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Waar het met wel of geen gekochte aandelen omgaat is om aan te tonen hoe groot het verlies van Dexia in werkelijk is.

Rechters hebben regelmatig de neiging om Dexia wel schuldig te verklaren maar willen niet alle schade bij Dexia liggen, ook een deel bij de gedupeerde.

Mocht blijken dat Dexia voor minder aandelen gekocht heeft dan er contracten waren dan is hun verlies dus veel minder en behoeven de rechters Dexia helemaal niet meer te ontzien, geen restschuld en !00% inleg terug.

Het is niet onwaarschijnlijk dat Dexia onnodig klaagt en dat alles wat ze nu nog van de gedupeerden via Duisenberg of in een proces loskrijgt, puur winst is.

OD.

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: dexia life in uitzending

Ongelezen bericht door Janny »

Wat mij tijdens de uitzending steeds meer begon op te vallen, dat er aldoor tegelijk over verschillende situaties werd gedebateerd.

Men gaf dus geen antwoord op de gestelde vragen, maar op de door dexia zelf aangevoerde drogredenen.

Dus de personen kregen ogenschijnlijk een antwoord, maar bij goed opletten was het een one man show van Dexia. en een verhaal van de gedupeerden

De Meneer op de achtergrond sprak over een heel ander situatie, dan waar de Heer knuppe antwoord op gaf.en hem meende gerust te stellen. Het tegendeel is waar, deze meneer kreeg helemaal geen antwoord.

Een heel vreemde gespreks ronde. Je moest de twee sporen gewoon uit elkaar halen, en dan bleek, dat ieder voor zich sprak. en men niet naar de ander luisterde.

Janny

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: dexia life in uitzending

Ongelezen bericht door Janny »

Oom Dagobert
Geplaatst op 17 Nov 2005 12:39 door Oom Dagobert

Waar het met wel of geen gekochte aandelen omgaat is om aan te tonen hoe groot het verlies van Dexia in werkelijk is.


als we werkelijk willen weten wat de schade van dexia zou zijn, moet je ook de werkelijke investering van Dexia weten.
Nou, die is voor ons niet te vinden.
Als, en daar lijkt het op, er niet voldoende aandelen zijn gekocht , hebben ze ook geen onkosten en alleen maar winst door de enorme inleg die ze ontvangen hebben. en voortdurend rente daarop is voor hun alleen maar winst.
Dus als ze ons de onterechte inleg terugbetalen, dan hebben ze nog steeds rente winst.
Dus klagen past hun niet.
( dit is heeeeel simpel gezegd) maar soms is het ozo simpel.

Janny

Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Re: dexia life in uitzending

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Ik denk dat in dit soort uitzendingen mensen die onder druk staan alleen maar komen op bepaalde voorwaarden.

In de Dexia-uitzending zal SLV en Dexia bedongen hebben dat het GEEN discussie mocht worden, alleen de standpunten naar voren brengen.

En dat deed B.K met zijn "Dames en Heren, DEXIA HEEFT GEEN FRAUDE GEPLEEGD".

In een discussie zouden ze het echt verloren hebben, daarom stelt dit soort uitzendingen helaas niet zo veel voor.

Wat we wel weer gezien hebben is dat SLV in haar bestaan niet capabel is geweest om de belangen van 100.00 mensne te behartigen en daarom zo snel mogelijk van alles af wilde ten kostte van haar achterban....en de niet aangeslotene....

En van Dexia is nog weer eens gebleken dat zij nog steeds geen schuld bekent en dat er daarom van haar buiten een proces nog steeds niets te verwachten is.
OD.

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: dexia life in uitzending

Ongelezen bericht door Elias »

Misschien wel kenmerkend voor de huidige situatie.

FC Knudde / Dexia : Redelijk ontspannen, liegend belachelijk makend, kleinerend, bespottend, " wil je 7-8 jaar tot voor Europees Hof ??, kom maar op !"

Benadeelden en haar Behartigers: Tot het uiterste gespannen, wetend dat onrecht wordt aangedaan, maar ondanks alle harde feiten en omstandigheden een groot ingehouden, machteloos gevoel, steeds voor gek weggezet en met de rug tegen de muur gedrukt, in de steek gelaten door overheid en rechterlijke (on-)macht.

Je kunt je af gaan vragen hoe lang dergelijke spanningen nog onder controle gehouden (kunnen) worden en tot ongelukken gaan leiden....

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: dexia life in uitzending

Ongelezen bericht door Janny »

Ik denk dat in dit soort uitzendingen mensen die onder druk staan alleen maar komen op bepaalde voorwaarden
Ik heb vorig jaar van de tros een uitnodiging ontvangen om in de uitzending te komen. Ik heb de uitnodiging afgewezen, mee omdat ik bang was dat ik voor mezelf meer schade zou veroorzaken dan winst boeken.
Bovendien, naderhand weet ik altijd goed te reageren, adrem lukt me live moeilijker. Bovendien speelde er bij mij heel veel schaamte, dat mij dit was overkomen. en dan voor neerlands volk te kijk zitten nee dank u.
En inderdaad OD ik pastte ervoor om als podium vulling aanwezig te zijn.
Een dialoog , daar zeg ik ja tegen, maar niet voor dit soort spelletjes waar je kans hebt een giga flater te slaan.

Janny

Gesloten