LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] dexia life in uitzending

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
dido
Berichten: 149
Lid geworden op: 13 okt 2004 23:23

dexia life in uitzending

Ongelezen bericht door dido »

Wat mij erg opviel is dat Dexia zich behoorlijk wist te verdedigen.
Die walgelijke meneer wilde overal bovenuit komen.
En stelt ook nog eens voor aan een gedupeerde om zijn vistiekaartje af te geven, zodat ze misschien kan schikken natuurlijk.
Mijn oproep aan deze mevrouw is DOE DIT ALSTUBLIEFT NIET!!!!!!!!

HvdC
Berichten: 233
Lid geworden op: 23 okt 2004 14:59

Re: dexia life in uitzending

Ongelezen bericht door HvdC »

Pas maar op, hij zou je zo weer een aandelenlease verkopen.

ronald101
Berichten: 63
Lid geworden op: 29 jan 2004 16:27

Re: dexia life in uitzending

Ongelezen bericht door ronald101 »

Hele dikke pluim voor Tros en de mensen die daar hun zegje gedaan hebben. Ik vond dat de problematiek goed in beeld is gebracht en inderdaad wat tot slot is gezeg "Dexia is aan de verliezende hand" klopt als een bus.
Dexia is gebleken een onbetrouwbare bank te zijn waarbij zij alleen op winst uitwaren en hun zogenaamde klanten in de kou lieten staan en nu nog steeds doen.

Die Knuppe weet volgensmij zelf niet wat hij allemaal zegt. Die aandelen zijn niet gekocht. Een linke man die durft te zeggen dat ze wel bestaan!!! Dan zeg ik, meneer Knuppe kom maar met het bewijs!, nee dat kunnen ze niet want ze hebben de kaboutertjes ontslagen die de aankoopsbewijzen uit de vakjes hadden kunnen halen.

J Hopman
Berichten: 268
Lid geworden op: 04 mei 2005 17:52

Re: dexia life in uitzending

Ongelezen bericht door J Hopman »

dido,

Heb jij ergens anders naar gekeken, met je DEXIA was zich aardig aan het verdedigen.

Ze wisten niet waar ze het zoeken moesten, en hadden nergens een normaal antwoordt op, en weten niet hoe de wet in elkaar steekt.

Ze zijn behoorlijk , door de maand gevallen dat DEXIA.

sandy2
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 nov 2005 21:27

Re: dexia life in uitzending

Ongelezen bericht door sandy2 »

ik heb een effectenlease bij defam wat moet ik daarmee???
ik ben er radeloos van!!!please help mij iemand!!!

wreker
Berichten: 951
Lid geworden op: 25 jun 2005 23:59

Re: dexia life in uitzending

Ongelezen bericht door wreker »

Knuppe kaboutertjes bestaan niet, en die gekochte aandelen ook niet!!!

dido
Berichten: 149
Lid geworden op: 13 okt 2004 23:23

Re: dexia life in uitzending

Ongelezen bericht door dido »

hee Ronald, belachelijk he dat ze de kaboutertjes erbij halen.
Ze kunnen beter geld tellen die ze terug moeten geven, dan naar kabouter Plop kijken. Dan doen ze misschien nog iets nuttigs.
Stelletje criminelen!!!!!!!!!! :lol:

Groetjes en we gaan zeker WINNEN

Notenkraker
Berichten: 835
Lid geworden op: 21 jun 2005 11:29

Re: dexia life in uitzending

Ongelezen bericht door Notenkraker »

Sandy2, leg je geval voor aan [email protected] en je krijgt gratis een advies van Piet Koremans. Niet wanhopen, maar actie ondernemen. Sterkte!

sandy2
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 nov 2005 21:27

Re: dexia life in uitzending

Ongelezen bericht door sandy2 »

bedankt notenkraker maar denk je dat ik er verder mee kan gaan dan?

andre26
Berichten: 212
Lid geworden op: 24 okt 2005 10:51

Re: dexia life in uitzending

Ongelezen bericht door andre26 »

pff het kan meer dan 3 jaar duren voordat je gewonnen heb als je al wint :?

Hans A
Berichten: 1019
Lid geworden op: 05 sep 2003 21:31

Re: dexia life in uitzending

Ongelezen bericht door Hans A »

Wat mij erg opviel is dat Dexia zich behoorlijk wist te verdedigen.
Kijk dan nog maar eens goed. Knuppe zat op een gegeven ogenblik zowat te hyperventileren. Ik was serieus bang dat hij tijdens de uitzending iets zou krijgen (en dit bedoel ik niet als een geintje).
Bij behandeling van Wck ging hij kompleet over de rooie omdat hij weet dat Dexia daarmee gewoonweg fout zit.
Ook heeft hij geen antwoord op het niet kunnen bewijzen dat de aandelen zijn gekocht en noent het dan maar een broodje aap verhaal.
Nee, Knuppe had het erg zwaar.

Notenkraker
Berichten: 835
Lid geworden op: 21 jun 2005 11:29

Re: dexia life in uitzending

Ongelezen bericht door Notenkraker »

Sandy2, daar durf ik zo niet op te antwoorden maar laat dat liever over aan Piet Koremans. Die is expert op dat gebied. Mail dus naar [email protected] en leg je probleem daar voor. Kijk ook op www.platformaandelenlease.nl en bezoek daar tevens het forum.

Groet,
Notenkraker (impact bij PAL)

nooitmeeraandelen
Berichten: 77
Lid geworden op: 07 jul 2005 20:48

Re: dexia life in uitzending

Ongelezen bericht door nooitmeeraandelen »

sandy, zoek even verder en als je dan nog vragen hebt, kom dan terug.

Wij zijn even de afgang van Knuppe aan het vieren!

dido
Berichten: 149
Lid geworden op: 13 okt 2004 23:23

Re: dexia life in uitzending

Ongelezen bericht door dido »

Hee Hans, je vergist je even in zijn naam het is nu geen Knuppe, maar Knuppel. En nog iets , ik vindt dat je volkomen gelijk hebt.
Als Dexia niet fout zou zijn, zouden de al veel eerder met bewijzen komen. Dus laat Knuppel maar verder hyperventileren!!

Notenkraker
Berichten: 835
Lid geworden op: 21 jun 2005 11:29

Re: dexia life in uitzending

Ongelezen bericht door Notenkraker »

:lol: :lol: :lol: B. Knuppe, laat je bedruppe! :lol: :lol: :lol:

Wegaanwinnen!!!
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 nov 2005 21:59

Re: dexia life in uitzending

Ongelezen bericht door Wegaanwinnen!!! »

Hallo allemaal,

Dit is voor het eerst sinds jaren dat ik mij weer eens op dit forum begeef. Ben er al vanaf het allereerste begin op dit forum bij. Heb de laatste 2,5 jaar alles 'stilletjes' langs de zijlijn gevolgd, zeker toen het niveau van dit forum begon te dalen.

Na de televisie-uitzending van vanavond voel ik mij weer geroepen om de 'gedupeerden' een hart onder de riem te steken. Ik ben er 100% van overtuigd dat het recht zijn beloop gaat krijgen, alleen het kost tijd (en geld: 125 euro voor Leaseproces).

Wat ik vanavond heb gezien en gehoord maakt mij blij. Dexia in de persoon van mijnheer Knuppe wist zich geen raad en geen houding te geven. Dat ze zo'n persoon naar zo'n belangrijke uitzending sturen. Zelfs een pas afgestudeerde (althans zo zag hij eruit) rechtenstudent/annex woordvoerder van Leaseproces had mijnheer 'de kabouter' Knuppe in de houtgreep.


Dexia (en al die anderen) zijn aan het verliezen!!! Ze zijn onzeker, schuiven verantwoordelijkheden af, kunnen niks bewijzen en zijn alleen maar tijd aan het rekken om er voor zichzelf nog wat van te maken

Laten we met zijn allen erin blijven geloven en voor wie het nog niet wist: WE GAAN WINNEN!!!!!

Groetjes,

N

Joshua
Berichten: 931
Lid geworden op: 01 mei 2004 11:29

Re: dexia life in uitzending

Ongelezen bericht door Joshua »

Wie is Ben knuppe
Ben Knüppe naar Dexia
Ben Knüppe heeft zijn kantoor AKD Prinsen Van Wijmen verlaten voor Dexia. Afscheid van een "gezichtsbepalende speler".
Met Knüppe raakt AKD Prinsen van Wijmen een 'gezichtsbepalende speler' kwijt, zegt partner Paul Peters. Ben is de opvolger van vader Knüppe, de K in AKD (Van Anken Knüppe Damstra). Peters stond namens Van Wijmen tegenover hem in de onderhandelingen over de samenwerking. Knüppe laat weten het na 27 jaar advocatuur 'bijzonder uitdagend' te vinden om "multidisciplinair voor één opdrachtgever te werken".


Verrassing
Peters kan zich dat voorstellen. "Wij vinden het jammer, maar hij was kennelijk toe aan een andere stap in zijn carrière. Hij heeft de kans aangegrepen om eens in de keuken van een bedrijf te kijken". 'In principe' was het vertrek van zijn collega een verrassing. Achteraf waren de voortekenen misschien al te zien in het feit dat Knüppe anderhalf jaar geleden afscheid nam van de maatschap.

Het Dexia debakel
Knüppe is 16 augustus vertrokken bij AKD. "Het is allemaal nogal snel gegaan", aldus Peters. "Bij Dexia hadden ze aangegeven dat ze hem zo snel mogelijk wilden hebben". Dexia werd vorige week door de kantonrechter in Amsterdam in het ongelijk gesteld in de kwestie van de handtekeningvereiste. "De meeste rechtbanken geven ons nog steeds gelijk, maar het is duidelijk dat de meningen zijn verdeeld", zegt een woordvoerder. De bank wordt bijgestaan door advocaten van NautaDutilh en Spigthoff. Knüppe moet als 'chief legal officer' de zaken in goede banen leiden. Voorlopig heeft hij werk: volgens de Dexia-woordvoerder zal de afhandeling van de problematiek rondom effectenlease nog vele jaren duren.

Een opvolger van Ben Knüppe wordt niet gezocht. Volgens Peters was zijn kantoorgenoot 'een van de sterke mensen binnen de sectie Insolventie en Herstructurering, maar zeker niet de enige'.

http://www.advocatie.nl/page?1,487

Fijntjes voegt hij aan zijn wollige pleidooi dat het voelt een examen te doen

Elke opletttende en goed geinformeerde rechter zal tot maar een
conclusie komen

Mijnheer broodje AAP is gezakt.

Dag Ben

andre26
Berichten: 212
Lid geworden op: 24 okt 2005 10:51

Re: dexia life in uitzending

Ongelezen bericht door andre26 »

hahaha die Knuppe begon echt bijna te hyperventileren :lol:

sandy2
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 nov 2005 21:27

Re: dexia life in uitzending

Ongelezen bericht door sandy2 »

ja bedankt allemaal voor de tip ik ga morgen gelijk contact opnemen met het platformaandelenlease!! dan kom ik er morgen op terug typen jullie maar rustig verder over de uitzending zal er niet meer tussen komen voor vandaag ik ga even verder met hulp zoeken!!

Arjuna*
Berichten: 141
Lid geworden op: 29 okt 2005 12:32

Re: dexia life in uitzending

Ongelezen bericht door Arjuna* »

Wat zijn jullie toch gauw tevreden.

Er zijn eerdere uitzendingen geweest, die ook reden tot optimisme gaven en deze uitzendingen waren zelfs op tv.

Nu heb je weer een select groepje dat een sprankje hoop put uit deze uitzending, maar over een maand zal iedereen weer net zo hard klagen en vloeken.

Gesloten