LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dexia List en Bedrog

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
B17
Berichten: 959
Lid geworden op: 23 okt 2006 11:22

Dexia List en Bedrog

Ongelezen bericht door B17 »

Accepteer geen enkele regeling meer van Dexia maar ga procederen en degene die het nog niet doet, stuur een stuitingsbrief in, want de verjaring komt binnen twee maanden om de hoek kijken, en dan zijn de gedupeerden al hun rechten kwijt.

Het zou mij niets verwonderen als Dexia hier eveneens op aanstuurt,
let op.

Dexia denkt hier de dienst uit te maken
Zorgplicht sorteert geen effect
Huurkoop sorteeert geen effect
WCK sorteert geen effect
Misbruik van omstandigheden sorteert geen effect
Wanprestatie sorteert geen effect,
etc. etc. etc. etc.

althans dat denken zij

maar zijn er wel effecten (fondsen)
of alleen maar een derivatenhandel.

B17

Lavi
Berichten: 157
Lid geworden op: 29 nov 2006 10:13

Re: Dexia List en Bedrog

Ongelezen bericht door Lavi »

Hey hallo daar is b17 weer met zijn dagelijkse non-informatie, hou eens op met het volgooien van dit forum met onzinnige onderwerpen die door iedereen al vele keren zijn behandeld.

B17
Berichten: 959
Lid geworden op: 23 okt 2006 11:22

Re: Dexia List en Bedrog

Ongelezen bericht door B17 »

Hey daar heb je hem ook weer, de expert ben je ook zo op de hoogte
van juridische details zodat ik je advies kan vragen, of werk je meer op
AM of FM bandfrequenties, net als de anderen en de banken om de gedupeerden op elk moment de grond in te boren.



B17

Lavi
Berichten: 157
Lid geworden op: 29 nov 2006 10:13

Re: Dexia List en Bedrog

Ongelezen bericht door Lavi »

jij moet gewoon eens ophouden om van iedere post die je wilt doen een onderwerp te maken, droldrie

cornelis
Berichten: 880
Lid geworden op: 12 feb 2004 10:58

Re: Dexia List en Bedrog

Ongelezen bericht door cornelis »


Geplaatst op 08 Jan 2007 16:03 door Lavi
jij moet gewoon eens ophouden om van iedere post die je wilt doen een onderwerp te maken, droldrie
Naar boven
Moet hij zelf weten sukkel!

marit
Berichten: 84
Lid geworden op: 18 jun 2004 11:54

Re: Dexia List en Bedrog

Ongelezen bericht door marit »

'Dexia List en bedrog' is toch duidelijk een pleonasme. Een bank is per definitie List en Bedrog. :twisted:

idem
Berichten: 118
Lid geworden op: 23 dec 2004 14:24

Re: Dexia List en Bedrog

Ongelezen bericht door idem »

Een trol op internet iemand die moedwillig berichten in nieuwsgroepen plaatst die in strijd zijn met het handvest, de nettiquette of de gangbare consensus in de groep. Op die manier probeert hij oeverloze discussies uit te lokken of al lopende discussies naar zijn eigen standpunten om te buigen. Sommige trollen zijn zeer hardnekkig en kunnen de sfeer in een nieuwsgroep grondig verpesten. Er wordt dan ook geadviseerd de trollen niet te voeren en door verstandige gebruikers van usenet worden trollen snel geplonkt, oftewel in de killfile geplaatst.

Wegwezen dus lavi, b+, van dalen cs

En moderator: doe uw plicht

Albert
Berichten: 1164
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:45

Re: Dexia List en Bedrog

Ongelezen bericht door Albert »

Geplaatst op 06 Jan 2007 20:50 door idem


--------------------------------------------------------------------------------

Quote:
Belegger+
Geplaatst op: 06 Jan 2007 14:44 Onderwerp:

Niet tevreden met de NL rechtsstaat ?
Verhuis dan naar Irak, de tweede woning daar is een groeiende markt.

B+



En dan waagt faeks ons minne figuren te noemen. Bah
En dan zou het u sieren faeks niet meer door het slijk te halen.

CvdH
Berichten: 177
Lid geworden op: 23 okt 2006 19:42

Re: Dexia List en Bedrog

Ongelezen bericht door CvdH »

En ik ben niet HvdB/HvdC/Lindalovelace en nog meer van die beschuldigingen wel een gedupeerde van Dexia :shock:

Geplaatst op 28 Feb 2003 10:23 door CvdH


--------------------------------------------------------------------------------

Hallo,

Ik heb dinsdag 25 februari een brief van Dexia ontvangen met daarbij een boekwerk genaamd : Dexia aanbod. Dexia stelt in de begeleidende brief dat ik binnen 8 dagen moet reageren op hun aanbod, want anders worden er maatregelen getroffen dwz incassobureau, negatieve vermelding BKR, extra rente en kosten betalen en zelfs wordt er gedreigt met rechterlijke stappen. Is er iemand die dit schrijven ook al ontvangen heeft ??? Kan iemand mij misschien advies geven hoe hierop te reageren ?? Ik heb meerdere aangetekende brieven verstuurd, maar nooit reactie ontvangen, alleen eenzijdige dreigbrieven van hun kant.

Naar mijn mening kan ik toch gewoon de uitspraak van de rechter afwachten ?

Gr. CvdH.

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Dexia List en Bedrog

Ongelezen bericht door pluutje »

Geplaatst op 08 Jan 2007 17:04 door CvdH
--------------------------------------------------------------------------------
pluutje
als kind al kreeg olive bij een ijsje in een restaurant een toetje met zo'n papieren parapluutje... een waar kunstwerkje van dun papier. zo'n kleinood werd dan natuurlijk mee naar huis genomen en sneuvelde na enige tijd natuurlijk.
wat ze als kind zo spannend vond te ontdekken, blijkt na al die jaren nog steeds zo te zijn. als je het parapluutje uit elkaar haalt blijkt dat het rondje dat om het stokje heen schuift nog áltijd te bestaan uit een opgerold stukje chinees krantenpapier ))
het toetje was trouwens overheerlijk...
Geplaatst op 08 Jan 2007 20:29 door CvdH
--------------------------------------------------------------------------------
En ik ben niet HvdB/HvdC/Lindalovelace en nog meer van die beschuldigingen wel een gedupeerde van Dexia


Goed dat je dit even vermeld CvdH! :idea:

Veel succes!
:wink:

Gesloten