LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dexia weer 6 weken uitstel

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
painter
Berichten: 383
Lid geworden op: 31 dec 2003 11:58

Dexia weer 6 weken uitstel

Ongelezen bericht door painter »

Dexia heeft weer 6 weken uitstel gehad voor hun verweer tegen mij, de zaak loopt direkt toch weer tot het volgend jaar.;

Balen dus.

VR GR

Hans A
Berichten: 1019
Lid geworden op: 05 sep 2003 21:31

Re: Dexia weer 6 weken uitstel

Ongelezen bericht door Hans A »

Hoe vaak heeft dexia in jou zaak al uitstel gehad?
En hoeveel tijd heeft dexia hiermee al gewonnen?
Zie het als erkenning dat dexia zeer zwak staat.

Gr Hans A

harry11
Berichten: 11
Lid geworden op: 11 jan 2004 15:03

Re: Dexia weer 6 weken uitstel

Ongelezen bericht door harry11 »

Dexia zwak. Ik vind het geen teken van zwakte als je steeds weer kans ziet de rechter zover te krijgen, uitstel te verlenen zonder goede argumenten.

gerritsmit
Berichten: 40
Lid geworden op: 07 jul 2005 21:08

Re: Dexia weer 6 weken uitstel

Ongelezen bericht door gerritsmit »

Ik reken er niet op dat alles voor 2010 afgehandeld is. Ik hoop dat de mensen daar rekening mee houden.

Daarom heb ik ook geschikt. Daar hebben meerdere mensen ook gebruik van gamaakt.
In de afhandeling van mijn zaak ben ik tevreden.

JOOST1
Berichten: 364
Lid geworden op: 05 jul 2003 21:18

Re: Dexia weer 6 weken uitstel

Ongelezen bericht door JOOST1 »

Als ik schik kost me dat 2500 euro restschuld 14000 euro proceskosten zijn minimaal 2000 euro ook in groepsverband. dan rekening houdend met de stress en de vertragings tatiek Volgens mij is de rust na de schikking wel enkele honderde euro's waard

Joost

dejongh1
Berichten: 589
Lid geworden op: 18 okt 2003 13:23

Re: Dexia weer 6 weken uitstel

Ongelezen bericht door dejongh1 »

Dexia probeert Painter onder de Duisenberg-regeling te krijgen.Dexia
heeft hier nog even de tijd voor nodig.Dus daarom vraagt Dexia iedere
keer uitstel.Dexia wil dat alle gedupeerden onder de Duisenberg-regeling komen te vallen!

painter
Berichten: 383
Lid geworden op: 31 dec 2003 11:58

Re: Dexia weer 6 weken uitstel

Ongelezen bericht door painter »

Als ik schik dan kost me dat een lieve 5500,- euro en dat vind ik toch wel erg veel om even mijn mond te houden en blij te wezen dat ik er af ben, ik heb ook een slordige 9000,- inleg gedaan.
Dus als je dat even bij mekaar opteld dan krijg je toch de rillingen op je rug en walg ik van de wijze hoe of ze in schikkings voorstellen de indruk wekken dat ze een gigantisch voorstel doen.
Dexia moet aan de schandpaal en moet zo snel mogelijk een proces aan de broek van ons OPENBAAR MINISTERIE die dit tot op heden achterwege laat.

VR GR

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Dexia weer 6 weken uitstel

Ongelezen bericht door JH »

ik heb ook een slordige 9000,- inleg gedaan.
In guldens wellicht. Een restschuld van 5500 euro en een inleg van 9000 8)

5500 euro restschuld tegenover 9000 guldens inleg klinkt een beetje ongeloofwaardig.
Laatst gewijzigd door JH op 21 aug 2005 10:31, 1 keer totaal gewijzigd.

dejongh1
Berichten: 589
Lid geworden op: 18 okt 2003 13:23

Re: Dexia weer 6 weken uitstel

Ongelezen bericht door dejongh1 »

That's my boy.

pewi
Berichten: 679
Lid geworden op: 16 feb 2005 20:52

Re: Dexia weer 6 weken uitstel

Ongelezen bericht door pewi »

Painter,
Dus als je dat even bij mekaar opteld dan krijg je toch de rillingen op je rug en walg ik van de wijze hoe of ze in schikkings voorstellen de indruk wekken dat ze een gigantisch voorstel doen.
En dan zijn er ook nog dexia slachtoffers die een vordering van € 50:000 en meer op dexia hebben. Voor deze groep is een schikkingsvoorstel absoluut onbespreekbaar. Zeker als je alle "fouten" van dexia hierbij in ogenschouw neemt.
Vrgr Pewi

Notenkraker
Berichten: 835
Lid geworden op: 21 jun 2005 11:29

Re: Dexia weer 6 weken uitstel

Ongelezen bericht door Notenkraker »

Het schikkingsvoorstel is niet meer dan een "legale" (???) poging tot diefstal. Afwijzen en naar de rechter gaan !!!

leeuwtje
Berichten: 192
Lid geworden op: 01 mei 2005 13:47

Re: Dexia weer 6 weken uitstel

Ongelezen bericht door leeuwtje »

Ben bij elkaar opgeteld als ik nu zou schikken met Dexia (inleg + restschuld)op dit moment een kleine 30.000 euro kwijt. Dexia heeft mij gisteren een coulanceregeling depotlease aangeboden waarin dit vermeld staat. Ze kunnen de boom in bij Dexia met hun schikking. Blijf gewoon doorprocederen tegen Dexia. Het zijn gewoon smerige geldwolven die over lijken gaan als het moet.

Kom maar op, ben namelijk heel erg taai.

Hans A
Berichten: 1019
Lid geworden op: 05 sep 2003 21:31

Re: Dexia weer 6 weken uitstel

Ongelezen bericht door Hans A »

In veel situaties (ook de mijne) is het beste om rustig te wachten.
Als ik op de "schikking" zou ingaan betekend dat dat ik nog jaren zou moeten betalen en alles kwijt ben.
Nou, dat kan Dexia wel vergeten. Ik betaal al lang niet meer en ben ook niet van plan om ze ook nog maar een cent te geven.
Zaak ligt bij advocaat en ondanks alle vertragingstaktiek van dexia zal er ooit een uitspraak moeten komen. De wettelijke rente loopt ondertussen wel door.
Conclusie: ik ben van mijn betalingen en de bedreigingen van dexia af.
En ter zijnertijd (desnoods pas na 2010) zie ik wel wat ik terug krijg. Probeer intussen weer gewoon de draad op te pakken en vertrouw op mijn advocaat.
(ik heb wel het voordeel dat ik al een hypotheek heb en bovendien geen a-codering gekregen tot nu toe).

Gr Hans A

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Dexia weer 6 weken uitstel

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Geplaatst op 21 Aug 2005 10:28 door JH

5500 euro restschuld tegenover 9000 guldens inleg klinkt een beetje ongeloofwaardig.
Waaruit blijkt dat JH, overigens net als op alle andere forums, hier alleen komt om te sarren en niet kan lezen en al helemaal niet weet waar ie het over heeft.

albert-o
Berichten: 376
Lid geworden op: 24 apr 2005 11:04

Re: Dexia weer 6 weken uitstel

Ongelezen bericht door albert-o »

Wat ben je weer druk :lol:

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Dexia weer 6 weken uitstel

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Leeuwtje ook wij hebben een coulance aanbod gekregen betreffende depot.
Wij moeten nog 2100,-- betalen, maar zijn dan ook de inleg kwijt!!
No way!!

cornelis
Berichten: 880
Lid geworden op: 12 feb 2004 10:58

Re: Dexia weer 6 weken uitstel

Ongelezen bericht door cornelis »

In veel situaties (ook de mijne) is het beste om rustig te wachten.
Als ik op de "schikking" zou ingaan betekend dat dat ik nog jaren zou moeten betalen en alles kwijt ben.
Nou, dat kan Dexia wel vergeten. Ik betaal al lang niet meer en ben ook niet van plan om ze ook nog maar een cent te geven.
Zaak ligt bij advocaat en ondanks alle vertragingstaktiek van dexia zal er ooit een uitspraak moeten komen. De wettelijke rente loopt ondertussen wel door.
Conclusie: ik ben van mijn betalingen en de bedreigingen van dexia af.
En ter zijnertijd (desnoods pas na 2010) zie ik wel wat ik terug krijg. Probeer intussen weer gewoon de draad op te pakken en vertrouw op mijn advocaat.
(ik heb wel het voordeel dat ik al een hypotheek heb en bovendien geen a-codering gekregen tot nu toe).

Gr Hans A


Mijn idee

Gesloten