LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Een verfrissend standpunt

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
henkgeluk
Berichten: 302
Lid geworden op: 29 apr 2005 20:05

Re: Een verfrissend standpunt

Ongelezen bericht door henkgeluk »

pluutje,(anton)

belegger + is geen dubio !!

hij commenteert helder en rieel!

vrgr


henk geluk

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Een verfrissend standpunt

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

henkgeluk, zielige 'belegger+' heeft in de jaren 2001 - 2003 maar liefst 35 % op de beurs verloren en begrijpt maar niet, dat er sukkels zijn zoals ik, die niet 35 % maar 100 % hebben verloren en daar bovenop als een donderslag bij heldere hemel plotseling ook nog eens 28000 Euro aan dexa moesten betalen.

En deze afpersing door dexia blijft hij beleggen noemen!

Tis maar wat je een heldere kijk op de zaken noemt..

albert-o
Berichten: 376
Lid geworden op: 24 apr 2005 11:04

Re: Een verfrissend standpunt

Ongelezen bericht door albert-o »

Er overheen kletsen ben je goed in. Ga eens inhoudelijk op iets in.

albert.

henkgeluk
Berichten: 302
Lid geworden op: 29 apr 2005 20:05

Re: Een verfrissend standpunt

Ongelezen bericht door henkgeluk »

Geplaatst op 03 Jul 2005 21:46 door Belegger+
Je hebt gelijk.
De relatief lage inleg (=rente) en dat nog per maand, dekte haast die hoofdschuld af, die stond dan wel in het contract genoemd, maar kon even zo goed de contante waarde voorstellen van de te betalen termijnen. Je leest er op die manier langs. Zowiezo, als je je contract zat te lezen, had je al vrijwel getekend.
Vanaf tekening van het contract kon de lessor echter toeslaan: opties werden geschreven voor de klant, zodat het inderdaad kon voorkomen, dat je 50 euro moest betalen voor een 6 euro KPN-etje. Degeen die die call had gekocht kon z'n lol niet op. Evenzo verging het met Ahold, je dacht dat dat een oersolide belegging was en nu zit die ook in de 6 euro club. (Overigens geloof ik dat de Wv3 die ook dik in de prijs had staan).
Er is een massa kapitaal vernietigd, reden dan ook dat de AEX na die dreun maar dompelt en dompelt.
Ik ben niet thuis in de optie handel

ikwaseenbeetjedom , niet helemaal kijk maar hierboven.

vrgr

henk geluk

Gesloten