LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen antwoord van Leaseproces over hoe het met mijn zaak staat

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
robert.schelvis
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 aug 2019 12:08

Geen antwoord van Leaseproces over hoe het met mijn zaak staat

Ongelezen bericht door robert.schelvis »

Heb me jaren geleden aangesloten bij leaseproces en elke keer dat ik info opvraag hoe het nu eindelijk staat met mijn zaak krijg ik eigenlijk geen antwoord .Ik vraag mij af hoe het met anderen vergaat
Zelf overweeg ik om als er genoeg animo is om het een grote groep eens leaseproces te gaan bezoeken om eens duidelijkheid te krijgen ipv telkens weer afgepoeierd te worden
Langzaam vraag ik me af ,had ik toch de
Duisenberg regeling moeten accepteren dan had ik in elk geval "iets" terug gekregen!
Nu ik eenmaal jaren geleden toch weer 1000 euro betaald te hebben voor de inspanningen van Leaseproces ???
Bedenk ik dat ik wederom geld kwijt ben en voor wat?
Je wordt niet op de hoogte gehouden en publiseren ook geen echte behaalde resultaten
Hoop op reacties
Mvg
Robert
Laatst gewijzigd door Radar op 25 aug 2019 22:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ten behoeve van duidelijkheid, leesbaarheid en/of taalkundige correctheid.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Geen antwoord van Leaseproces over hoe het met mijn zaak staat

Ongelezen bericht door berndv »

robert.schelvis schreef:
25 aug 2019 12:36
Zelf overweeg ik om als er genoeg animo is om het een grote groep eens leaseproces te gaan bezoeken om eens duidelijkheid te krijgen ipv telkens weer afgepoeierd te worden
Ik zou een stichting oprichten en mensen geld laten inleggen om zodoende een proces te kunnen starten om de betaalde gelden aan leaseproces terug te gaan halen.

Maar even zonder gekheid. Als ik kijk op de pagina van leasproces zie ik staan dat het een organisatie is die werkt op basis van "no cure, no pay". Dus hoe is het dan mogelijk dat u hier (ook) geld aan kwijt bent geraakt?

Flojul
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 aug 2019 11:38

Re: Geen antwoord van Leaseproces over hoe het met mijn zaak staat

Ongelezen bericht door Flojul »

Ook ik heb niets meer vernomen van Leaseproces. Inmiddels heb ik via een incassobureau het dubbele moeten betalen , van wat ik z.g. schuldig zou zijn. Echt een hele slechte zaak, om mee te doen aan Leaseproces. Op basis van de oneerlijk in de kwestie, wordt je gevraagd om dit mee te bestrijden en ook nog een bedrag te betalen en het levert niks op.

juliomariner
Berichten: 4781
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Geen antwoord van Leaseproces over hoe het met mijn zaak staat

Ongelezen bericht door juliomariner »

Flojul schreef:
27 aug 2019 11:48
. Op basis van de oneerlijk in de kwestien, wordt je gevraagd om dit mee te bestrijden en ook nog een bedrag te betalen en het levert niks op.
Voor de initiatiefnemers wel. Het lijkt wel dat er steeds meer van dit soort bureaus komen die het slachtoffer nog verder uitmelken

ClaimConcept
Berichten: 1967
Lid geworden op: 22 mei 2012 10:45

Re: Geen antwoord van Leaseproces over hoe het met mijn zaak staat

Ongelezen bericht door ClaimConcept »

robert.schelvis schreef:
25 aug 2019 12:36
Je wordt niet op de hoogte gehouden en publiseren ook geen echte behaalde resultaten

Leaseproces/Dexia/Nieuws-en-mededelingen
DEXIA NIEUWS EN MEDEDELINGEN
Augustus 2019: Dexia gaat door met waiverbrieven

Dexia stuurt wederom waiverbrieven aan onze cliënten. Het onderwerp van de brief luidt: “Definitieve beëindiging van uw geschil met Dexia” (...)

Leaseproces/recente-uitspraken

bronx
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 mei 2005 19:41

Re: Geen antwoord van Leaseproces over hoe het met mijn zaak staat

Ongelezen bericht door bronx »

hier hetzelfde. hoger beroep al 2x uitgesteld met een half jaar. hoelang het nog kan duren krijg je geen antwoord op. ingeschreven bij leaseproces mei 2005. moedeloos word je er van.

Gesloten