LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen geld om te schikken, geen geld om te procederen. En nu?

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
An

Re: Geen geld om te schikken, geen geld om te procederen. En nu?

Ongelezen bericht door An »

Dat klopt! Lang niet iedereen heeft een computer, laat staan, internet. Ik zie het ook bij mijn familie. Hebben nooit een PC gehad en momenteel het geld er ook niet voor. Alles wat zij weten, is vanuit de krant, die ze nog wel hebben en af en toe hou ik ze op de hoogte wat hier gezegt word.

Maar voor mij is het soms zelfs moeilijk te bevatten, waar het hier allemaal omgaat, laat staan iemand die hier niet mee kan lezen op dit forum, omdat ze geen computer hebben.

En als ik dan wat lees, wat voor hen belangrijk zou kunnen zijn en ik vertel hen dat, lijkt het alsnog of ik tegen dovemans oren praat. Zij hebben na 3 jaar verlengt en zijn nu nog steeds aan het betalen, wat nog tot eind Maart 2006 duurt.

Wat ik hiermee wil zeggen is, dat als hun mee hadden kunnen lezen hier, waren ze denk ik, allang gestopt met betalen. Maar nu durven ze niet meer!

Ik vraag me af, wat staat hen allemaal volgend jaar nog te wachten?

Bruce
Berichten: 169
Lid geworden op: 16 jun 2004 16:34

Re: Geen geld om te schikken, geen geld om te procederen. En nu?

Ongelezen bericht door Bruce »

De mensen die geen internet hebben, zullen in hun omgeving echt wel mensen hebben die over toegang tot het internet beschikken, ik geloof er niks van dat mensen tegenwoordig niet aan de informatie kunnen komen die ze willen hebben, ze moeten er wel wat voor doen.
Dat klopt! Lang niet iedereen heeft een computer, laat staan, internet. Ik zie het ook bij mijn familie. Hebben nooit een PC gehad en momenteel het geld er ook niet voor. Alles wat zij weten, is vanuit de krant, die ze nog wel hebben en af en toe hou ik ze op de hoogte wat hier gezegt word.

Maar voor mij is het soms zelfs moeilijk te bevatten, waar het hier allemaal omgaat, laat staan iemand die hier niet mee kan lezen op dit forum, omdat ze geen computer hebben.
Hou nu toch eens op joh, is het dan zo moeilijk voor jou om via het internet jouw familie in contact te brengen met Piet Koremans?

Alleen maar een bevesting van wat ik eerder zei.
Zielig doen kunnen we natuurlijk allemaal, maar daar schiet je echt geen donder mee op.

An

Re: Geen geld om te schikken, geen geld om te procederen. En nu?

Ongelezen bericht door An »

Poehee. :shock: Ik wist niet dat je kwaad werd!

Enne Bruce, wij doen en zijn echt niet zielig hoor! Daar zorgen wij zelf en de familie wel voor.

En kontakt en advies, hebben wel allang gehad. Maar daar ging het hier toch even niet om?

Bruce
Berichten: 169
Lid geworden op: 16 jun 2004 16:34

Re: Geen geld om te schikken, geen geld om te procederen. En nu?

Ongelezen bericht door Bruce »

Nee, jij reageerde op mijn eerdere bericht waarin ik zei dat tegenwoordig niemand zich meer kan verschuilen achter het feit van "ik weet van niks, want ik heb geen internet"

Waarop jij komt vertellen dat jouw fam. geen geld voor een pc heeft en dus niet op internet kan.

Waarop ik zei, dat jij deze mensen dan makkelijk met bv. Piet Koremans in contact kan brengen.

Daar ging het om!

En kwaad ben ik al helemaal niet.

An

Re: Geen geld om te schikken, geen geld om te procederen. En nu?

Ongelezen bericht door An »

Ik heb nog even terug zitten lezen, maar volgens mij richt ik mij eigenlijk tot niemand hier. Ik gaf alleen mijn mening, over het wel en niet in het bezit zijn, van internet.

En over die kontakten hoef jij je ook geen zorgen te maken. Ik volg alles zoveel mogelijk hier en heb in het voorjaar ook de bijeenkomst van Piet Koremans bezocht in Klarenbeek.

Of we er wat wijzer van zijn geworden? Ik weet het niet. Ik ben alleen dat doorgeefluik.

Ik wou het hier maar bij laten, want deze materie is mij te moeilijk om er verder over mee te praten.

Gesloten