LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] geldt dit ook voor capital effect ook van dexia

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
hypo
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 mei 2005 21:24

geldt dit ook voor capital effect ook van dexia

Ongelezen bericht door hypo »

geldt deze hele zaak ook voor capital effect ook van dexia of alleen voor legio lease

sawamizu
Berichten: 14
Lid geworden op: 29 dec 2003 12:27

Re: geldt dit ook voor capital effect ook van dexia

Ongelezen bericht door sawamizu »

Ik zit met dezelfde vraag.
Is Capital Effect een product waarbij geen restschuld zou kunnen ontstaan? Zo ja dat kunnen cliënten met een product dat niet kan eindigen met een restschuld 10% korting krijgen op de restschuld die na vroegtijdige beëindiging zou kunnen ontstaan.
In de voorwaarden van het product kan ik het niet vinden.

speeds
Berichten: 31
Lid geworden op: 04 apr 2004 12:24

Re: geldt dit ook voor capital effect ook van dexia

Ongelezen bericht door speeds »

Dat zou ik nou ook graag willen weten hoe dat zit met een capital effect!!

blackbirdy
Berichten: 19
Lid geworden op: 29 apr 2005 13:27

Re: geldt dit ook voor capital effect ook van dexia

Ongelezen bericht door blackbirdy »

Ik heb Capital Effect Maandbetaling sinds 1 mei 2000.

Ik heb 2 keuzes:

15 jaar doorgaan met maandelijkse termijnen van € 100, waarna ik de aandelen in handen krijg, of:

het contract nu opzeggen, dan betaal ik de restschuld minus 10% korting. Dit werd mij vrijdag j.l. door een medewerker van Dexia bevestigd.

Met een inleg die tot nu toe € 6000 bedraagt en een restschuld van circa € 1600 overweeg ik een 3e keuze: PROCEDEREN !!!

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: geldt dit ook voor capital effect ook van dexia

Ongelezen bericht door Pieter »

Blackbirdy,

Als je voor toevoeging in aanmerking komt een prima keus om direct een advocaat te zoeken.
Kom je niet voor toevoeging in aanmerking dan dien je gezien je inleg en restschuld je goed te laten informeren via wie je gaat procederen. Daar anders de kans bestaat dat het saldo nihil is.
Een dure individuele advocaat is in jouw geval niet verstandig.
Groepsprocessen, No cure no pay endergelijke bieden in jouw geval meer mogelijkheden om aan het eind van de rit nog geld terug te zien van wat je hebt ingelegd.

Zowat voor iedere proces voering heeft de vereniging Payback een oplossing, en veelal heb je als lid van Payback nog het voordeel van de gemaakte prijsafspraken.

Zie onze website voor meer informatie hierotrent; www.pay-back.nl

Mvg,
Pieter

Gesloten