LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Het stilleggen van de rechtszaken door Dexia..

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.

levert maar in enkele zaken vertraging op;

levert in honderden zaken vertraging op;
3
12%
levert in vrijwel elke zaak vertraging op;
13
52%
als je doorgaat en niet wilt schikken verandert haar brief aan de rechtbank niks;
9
36%
 
Totaal aantal stemmen: 25

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Het stilleggen van de rechtszaken door Dexia..

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Hallo allemaal,

In hoeveel gevallen denken jullie nou werkelijk dat mensen toegaan geven aan het verzoek tot uitstel (afstel?)
Als je bedankt dat Dexia al 3 maanden géén zaak meer heeft gewonnen (tenzij iemand zichzelf heeft verdedigd en/ of door verstek aten gaan is veroordeeld), dan moet toch nu duidelijk zijn dat we in ons recht staan, laten we dat dan ook gaan halen!

Ik denk dat slechts enkele tientallen zaken worden aangehouden, het overgrote deel van de zaken loopt gewoon door.

Geef je mening in de poll en je onderbouwing door een stuk tekst, alvast bedankt!

Justice man

zxc
Berichten: 77
Lid geworden op: 20 okt 2004 17:34

Re: Het stilleggen van de rechtszaken door Dexia..

Ongelezen bericht door zxc »

moet dat weer :oops: :oops: :oops:

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Het stilleggen van de rechtszaken door Dexia..

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Moet niks, mag wel.

Dus als je wilt….

m.v.g. justice man

t.spoel
Berichten: 23
Lid geworden op: 27 aug 2004 11:02

Re: Het stilleggen van de rechtszaken door Dexia..

Ongelezen bericht door t.spoel »

De enige manier om de rechtszaken stil te leggen voor Dexia is, lijkt mij, dat Dexia meteen handelt overeenkomstig de uitspraak in hoger beroep bij DSI: iedereen zijn restschuld kwijtschelden of terugstorten + een groot deel van de betaalde rente teruggeven. Dan kan Duisenberg verder met z'n eurocenten tellen bij moeder de vrouw en Dexia kan de tent in Nederland sluiten, bespaart ze nog heel wat geld ook!!

RP1975
Berichten: 119
Lid geworden op: 24 nov 2003 15:01

Re: Het stilleggen van de rechtszaken door Dexia..

Ongelezen bericht door RP1975 »

Ik hoop dat we inderdaad een deel van onze inleg terugkrijgen maar denk dat kwijtschelding restschuld het hoogsthaalbare is. Als Dexia verwacht dat ze alle rechtzaken zullen gaan verliezen, zullen ze niemand meer dagvaardigen en zich richting Belgie begeven.

Het enige risico dat ze lopen is dat mensen hun dagvaardigen, maar dat zie ik het merendeel niet doen. Iederen die de zaak laat zitten is winst voor Dexia.

Ik weet ook niet goed wat ik me bij die bemiddeling van Duisenberg voor moet stellen en of Dexia ook hier weer op alle mogelijke manieren dwars gaat liggen. We zien het wel.

Groeten,

RP

waltmans29
Berichten: 137
Lid geworden op: 30 aug 2003 23:05

Re: Het stilleggen van de rechtszaken door Dexia..

Ongelezen bericht door waltmans29 »

ik vertrouw die bank helemaal niet meer, :evil:
allemaal uitstel, :evil: uitstel en nog eens uitstel,zolang ze maar niet zelf hoeven te betalen, maar wel de mensen het mes onder de keel zetten dat ze moeten betalen!!en maar dreigen en dreigen ,dreigen en nog eens dreigen ik heb er de kast vol van liggen,vaN AL DIE DREIGEMENTEN jarenlang!!!!!!!!!!!!!!!en nu ineens de fijne bank uithangen, TJA JA de bank bleef jaren doorgaan en dat zelfde moeten wij ook NU doen, DOORGAAN TOT WIJ DE ZAAK GEWONNEN HEBBEN!
ZE HEBBEN ZICH NIET AAN DE REGELS GEHOUDEN, ALS WIJ DAT NIET DOEN KRIJGEN WIJ OOK EEN BOETE , dus zo moet dat hier in nederland wie zich niet aan de wet houdt moet gestraft worden en niet beloond!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dus geen schikking ,maar geld terug met rente en een fikse boete!!!!!!!!!

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Het stilleggen van de rechtszaken door Dexia..

Ongelezen bericht door Idaho »

Als Dexia blijft vertragen, kunnen ze ook het komende jaar weer een voorziening opnemen, zo smeren ze het gigantische verlies over een aantal jaren uit, komt het niet zo hard voor de aandeelhouders. :wink:

rjk42
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:57

Re: Het stilleggen van de rechtszaken door Dexia..

Ongelezen bericht door rjk42 »

Ik laat onder geen beding mijn rechtszaak die ik zelf heb aangespannen tegen dexia uitstellen.
Het is genoeg geweest. er zijn nu uitspraken genoeg over de eegalease constructies en nu gaan we voor complete vernietiging van de contracten, terugbetaling van de restchuld en eis tot schadevergoeding voor alle gemaakt kosten.

Nu is er nog wat te halen!!!
gr
RJK

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Het stilleggen van de rechtszaken door Dexia..

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Sluit me aan.
Nu is het de tijd om ze uit te melken, dadelijk zijn ze over de grens met ons geld en kun je er naar “fluiten”.

Groeten justice

rust
Berichten: 516
Lid geworden op: 13 jan 2004 21:39

Re: Het stilleggen van de rechtszaken door Dexia..

Ongelezen bericht door rust »

godverde de godverde......
Wie denkt dexia wel niet dat hij is, god of zo. Wij bepalen zelf wel of we stoppen met de rechtszaken tegen de dexia honden.
Duisenberg wil alleen mensen met een lopend contract tegemoet komen of mensen die in financiele problemen zijn gekomen. Laten we nou allemaal in financiele problemen zijn gekomen door die dexia honden. De enig juiste oplossing is alle contracten doorhalen en mensen volledig schadeloos stellen, deze contracten hadden nl. nooit op deze manier verkocht mogen worden. De vuile dexia honden proberen zich nu in te dekken door met Duisenberg op de proppen te komen, de man van die Palestina hoer die de nederlandse vlag verloochent. vuile farizeeër.
Mensen betaal geen enkele cent meer aan die dexia Honden.

Jaap Bakker
Berichten: 202
Lid geworden op: 06 dec 2004 17:56

Re: Het stilleggen van de rechtszaken door Dexia..

Ongelezen bericht door Jaap Bakker »

Op initiatief van De Nederlandsche Bank (DNB) is Wim Duisenberg, voormalig president van de Europese Centrale Bank, bereid gevonden om als bemiddelaar op te treden tussen Dexia Bank Nederland en haar cliënten.

Hopelijk is het taalgebruik van de heer Duisenberg diplomatischer, dan die van bovenvermelde schrijver.

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: Het stilleggen van de rechtszaken door Dexia..

Ongelezen bericht door trudy »

Ex-vrouw dan. Heer Duisenberg is al lang geleden gescheiden en hertrouwd. Zijn ex-vrouw zal hem beslist geen toestemming hebben gevraagd voor haar doen en laten.

cornelis
Berichten: 880
Lid geworden op: 12 feb 2004 10:58

Re: Het stilleggen van de rechtszaken door Dexia..

Ongelezen bericht door cornelis »

Hopelijk is het taalgebruik van de heer Duisenberg diplomatischer, dan die van bovenvermelde schrijver.

Diplomatieke taal?
Daar is het te laat voor,bovenvermelde schrijver heeft gelijk er zijn niet voor niets wetten.
Als jan met de pet de wet overtreed moet ie ook boeten.
Waarom dexia niet dan, met die belachelijke uitspraken waarin duidelijk is dat dexia goed fout zit maar toch niet alles hoeft terug te betalen.
Ik heb dexia niet benaderd maar dexia mij.met de bedoeling grof aan me te verdienen tegen elke prijs,en dat moet worden afgestraft wil de rechtsspraak nog enig serieus worden genomen.

groet

We worden gewoon als tweederangs burgers behandeld,hoe het ook af zal lopen diepe wonden genezen niet snel

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Het stilleggen van de rechtszaken door Dexia..

Ongelezen bericht door impact »

Trudy, ik bedoel die TWEEDE vrouw van Duisenberg: Gretta. Die van die misselijke scherts over 6.000.000 Joden (enz.) in een toespraak. Die van die zoon, die nog net de Thaise justitie uit handen bleef wegens drugshandel. En daar ook nog prat op durfde te gaan in de media. Zo'n dame noem ik met een gerust geweten "wijf". Als dat haar niet bevalt, doet ze maar aangifte tegen mij en wat mij betreft liever vandaag dan morgen!

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: Het stilleggen van de rechtszaken door Dexia..

Ongelezen bericht door trudy »

Impact, Gretta is zijn eerste vrouw en die zoon ook uit zijn eerste huwelijk. Je vergist je echt hoor.

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Het stilleggen van de rechtszaken door Dexia..

Ongelezen bericht door impact »

Hij is nu nog steeds samen met die Gretta, Trudy! Niet voor niets werd zijn huis door Willebrord Frequin in een Israelische vlag gehuld.

anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: Het stilleggen van de rechtszaken door Dexia..

Ongelezen bericht door anne_ »

Impie hou nu op, wat hebben wij nu met Gretta te maken? Er zijn nu belangrijker zaken aan de orde dan Duisenberg zijn vrouw.Zij knokt voor iets, en wij moeten knokken voor iets anders. Kom op Imp laat die vrouw er buiten.

Groet, Anne.

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Het stilleggen van de rechtszaken door Dexia..

Ongelezen bericht door impact »

OK, jij je zin, Anne. Ik wilde alleen proberen duidelijk te maken dat Duisenberg thuis wel iets anders aan zijn hoofd heeft dan een oplossing te bedenken voor ons. Ik heb er echt totaal geen vertrouwen in!

anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: Het stilleggen van de rechtszaken door Dexia..

Ongelezen bericht door anne_ »

Ik ook niet Imp, daarom moeten we door vechten en ons niet laten afleiden door de vrouw van Duisenberg. Kom op man, niets aanvaarden wat we niet willen en onze stem laten horen.

Anne.

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Het stilleggen van de rechtszaken door Dexia..

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Ik ook niet Impact, nul vertrouwen. Het enige wat dan misschien nog vertrouwen inboezemt is dat ie inlevingsvermogen heeft in de afwijkende mening (voor velen, niet voor iedereen) van een ander. Gretta in dit geval :wink: En dit ook tolereert terwijl het hem natuurlijk in zijn carriere niet altijd goed deed. Thuis moet ie misschien ook wel heel erg veel onderhandelen en bemiddelen. En daar heeft ie misschien meer van geleerd dan van zijn hele zakelijke carriere.

Gesloten