LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoe bereik ik mede gedupeerden

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Hoe bereik ik mede gedupeerden

Ongelezen bericht door pluutje »

Piet,

Laat de 'raddraaiers' maar zeuren!

Velen met mij zijn overtuigd van je goede bedoelingen.

Veel succes,
Anton

Joop(K)
Berichten: 325
Lid geworden op: 24 mei 2004 08:02

Re: Hoe bereik ik mede gedupeerden

Ongelezen bericht door Joop(K) »

Ach Pluutje, blijf bij gebrek aan een eigen mening maar rustig en braaf achter de nieuwe aandelenlease profeet aansjokken. Want stel je voor dat je geen onbenullige stickers meer mag plakken van PAL, wat zou je dan in Pietsnaam moeten doen?

Wanneer dringt het citaat uit de Volkskrant eindelijk en in volle omvang door tot alle Pluutjesachtigen?
Zo heeft iedereen zijn redenen mee te discussiëren over de precaire situatie van de financiële consument. ‘Het gaat uiteindelijk alleen om eigenbelang’, zegt beleggersactivist Piet Koremans.

Kor S
Berichten: 588
Lid geworden op: 26 feb 2005 12:01

Re: Hoe bereik ik mede gedupeerden

Ongelezen bericht door Kor S »

interpretatie,

kom eens een dagje bij mij langs en maak mee hoeveel telefoontjes en e-mails ik krijg van mensen die er nu pas achter komen, die nu in de problemen zitten, die nu worden geconfronteerd met de bedreigende telefoontjes van Dexia, die worden geconfronteerd met de dreigementen van een incasso bureau, die slapeloze nachten hebben, die hopoloos zijn en niet weten wat ze moeten doen

eigenbelang???????? dacht ,t niet :!:

Steph
Berichten: 35
Lid geworden op: 31 mar 2005 22:03

Re: Hoe bereik ik mede gedupeerden

Ongelezen bericht door Steph »

Piet,

Wat een ontzettend ontroerende speech. Ik ben in ieder geval blij dat de zaken goed gaan. Nog even en u kunt waarschijnlijk uitbreiden naar een echt kantoorpand, met wellicht nog personeel in dienst ook. Dat een oud militair, die zich tegenwoordig inbeeld een juridisch onderlegt iemand te zijn, dat nog eens op zijn gepensioneerde oude dag meemaken mocht.

Het is u gegund, medegezien u heden bijna even ‘goed’ danwel ‘succesvol’ uit uw nek kletst als de aandelenlease –aanbieders dat destijds deden. U bent een geboren verkoper en ik voel medelijden voor allen die in uw praatjes geloven, nog erger: hierop vertrouwen.

PAL ook ‘jouw’ belangenbehartiger.

Kor S
Berichten: 588
Lid geworden op: 26 feb 2005 12:01

Re: Hoe bereik ik mede gedupeerden

Ongelezen bericht door Kor S »

Piet,

Laat de 'raddraaiers' maar zeuren!

Velen met mij zijn overtuigd van je goede bedoelingen.

Veel succes

Adne
Berichten: 133
Lid geworden op: 07 aug 2005 14:08

Re: Hoe bereik ik mede gedupeerden

Ongelezen bericht door Adne »

Misschien handig als Piet zijn boodschappen beperkt tot het PAL forum. Iedereen mag uiteraard een mening hebben maar beperk dat tot de kern van de zaak legiolease.

Kor S
Berichten: 588
Lid geworden op: 26 feb 2005 12:01

Re: Hoe bereik ik mede gedupeerden

Ongelezen bericht door Kor S »

titel van de topic gemist zeker.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Hoe bereik ik mede gedupeerden

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Ok dat is JOUW mening, maar dan zit je in de verkeerde topic!!

Steph
Berichten: 35
Lid geworden op: 31 mar 2005 22:03

Re: Hoe bereik ik mede gedupeerden

Ongelezen bericht door Steph »

Kor S

Piet, Laat de 'raddraaiers' maar zeuren! Velen met mij zijn overtuigd van je goede bedoelingen. Veel succes


Net zoals u destijds overtuigd was van de goede bedoelingen van Legio-Lease zeker!

Mijn inziens moet Piet maar blijven op zijn eigen forum, zodat hij met zijn papagaaien zich lekker op kan winden over hetgeen hen aangedaan is. Helaas blijkt dit hem lastig en voelt hij zich geroepen om ook op het Tros-Forum actief te blijven en deze te vervuilen met zijn promotie (gratis reclame) voor PAL. Het blijft triest voor de mede gedupeerden die zich wederom laten verlijden door mooie praat en valse hoop, om zo in PAL’s armen te vallen. De heer Koremans gaf reeds eerder aan hoeveel hem dagelijks om advies vragen, en hoe hij deze adviseert en in feite voor zijn kar spant..

De heer Koremans wordt wellicht onderschat als oud militair en verdient de status van een juridisch adviseur zeer zeker niet, echter verdient hij toch onze complimenten gezien hij zeer doordacht te werk gaat. Geen lidmaatschapgelden maar donaties, zodat PAL later nooit aansprakelijk gesteld kan worden voor wanbeleid, immers u heeft er zelf voor gekozen te doneren. Tevens wordt er aan de gedupeerden verdient die via PAL bij een advocatenkantoor terecht komen en zelfs aan degene die aan beide van de bovenstaande opties niet voldoen, worden door PAL benut door hen de stickers (reclame) voor PAL te laten verspreiden. Voor de duidelijkheid stickers waar uitsluitend PAL bij gebaat is.

Nogmaals: Mijn complimenten zeer uitgekiend. (PAL de wolf in schaapskledij).

Papegaaien: Gebruik uw verstand want u zult straks wellicht dubbel gedupeerd blijken.

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: Hoe bereik ik mede gedupeerden

Ongelezen bericht door Janny »

Tevens wordt er aan de gedupeerden verdient die via PAL bij een advocatenkantoor terecht komen en zelfs aan degene die aan beide van de bovenstaande opties niet voldoen
waar kunt u dat op baseren.?

ik ben rechtstreeks naar een advocaat gegaan. Weet dus hoeveel ik betaald heb. Maar ik weet niet wat dezelfde advocaat via een omweg kost.

Ben daar dus wel nieuwschierig naar.!
Overigens, mijn contact met de advocaat is goed en zou niet willen veranderen. ik vind deze weg( rechtstreeks) wel prima. Op deze wijze is hij mij alleen verantwoording verschuldigd, en hoeft verder niemand tevreden te houden.
Janny

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Hoe bereik ik mede gedupeerden

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Steph ik heb zo'n idee dat er bij jou veel "oud zeer" zit t.o.v. Piet.
Ben jij lid van PB?

Je kunt zeggen wat je wilt maar Piet (en ook PB) doen goed werk met het helpen van de mensen.
Ik procedeer in een groep (via Piet, destijds PB) en we hebben ZELF de prijs afgesproken en iedereen benadert (ook nu nog) zelf een advocaat van de PAL site.

Als JIJ denkt dat PAL of PB hieraan verdienen, dien je met bewijzen te komen :!: :!:

Jules Degrelle
Berichten: 105
Lid geworden op: 02 okt 2005 23:33

Re: Hoe bereik ik mede gedupeerden

Ongelezen bericht door Jules Degrelle »

Ach het is gewoon weer de bekende stemmingmakerij. Kan niet anders oordelen als de kwaliteit van de uitspraken van onderstaand niveau zijn van die steph
De heer Koremans wordt wellicht onderschat als oud militair

Julika
Berichten: 403
Lid geworden op: 30 nov 2003 18:50

Re: Hoe bereik ik mede gedupeerden

Ongelezen bericht door Julika »

Ik denk, dat het slappe gelul tegen Piet van mensen op dit forum, die gaan zeuren over dingen waar ze geen benul van hebben, moet eindelijk stopgezet worden.
Also mijn advocat kost tussen de 3500 en 4000 Euro voor een
rechtszaak.
De advocaat van mijn vriendin heeft zeven kontrakten von haar in handen .Met de bemiddeling van Piet betaald ze voor het geheel Euro 2000.

groetjes Julika


Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: Hoe bereik ik mede gedupeerden

Ongelezen bericht door Pieter »

Hoe bereik ik mede gedupeerden

Er zijn verschillende manieren en iedere methode heeft zijn voor en nadelen.
De methodes die weinig geld kosten:
Krante artikelen, Kaartjes ophangen, flyers uitdelen http://www.pay-back.nl/documenten/Adver ... 5Print.jpg , Mond tot mond reclame,
Munten stickeren. Hebben als nadeel dat je afhankelijk bent van derde waarbij het bereik onzeker is.

De methodes die geld kosten, maar zeer zeker de moeite waard zijn om aan te wenden:
Actief Adverteren, Persberichten uitbrengen, Informatie & Zitdagen in denlanden blijven organiseren gepaard met advertenties in lokale media. Nadeel is dat het geld kost en dus dient het gebudgedteerd te worden. Het voordeel is dat je het bereik kunt beinvloeden.


Met vriendelijke groet,
Pieter Hezemans
Vereniging Payback
Laatst gewijzigd door Pieter op 17 okt 2005 23:27, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten