LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] JURIDICO

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

JURIDICO

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Heeft er iemand ervaring met Juridico in Almelo?

6boys
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 mar 2010 20:49

Re: JURIDICO

Ongelezen bericht door 6boys »

Vorige week ben ik bij Juridico geweest en ik heb een zeer positieve indruk van de juriste daar. Een advocaat van DAS gaf mij geen kans, bij juridico geven ze mij vrijwel 100% kans op teruggave. Ben met hen in zee gegaan...

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: JURIDICO

Ongelezen bericht door Janny »

Janneke,

laat je goed voorlichten. Een procedure kost zoveel geld,uit ervaring, en als je verliest heb je ook nog de proceskosten aan de broek.
Je hebt een keer geschikt, en afgezien van verdere stappen. daarom is het er belangrijk goed te weten waaraan je begint. Je zal zeker niet op meer onkosten zitten te wachten. en een rechter pluist, naar twee kanten opnieuw alles uit.ben je zo strijdlustig? Lees eens door wat vergelijkbare uitspraken opleveren, met soortgelijk verloop, en zie eens hoe die afliepen. Ik zou voor jouw niet graag meer kosten op je af zien komen.
groetjes janny.

FiscaalJurist
Berichten: 579
Lid geworden op: 05 dec 2008 09:39

Re: JURIDICO

Ongelezen bericht door FiscaalJurist »

6boys schreef:Vorige week ben ik bij Juridico geweest en ik heb een zeer positieve indruk van de juriste daar. Een advocaat van DAS gaf mij geen kans, bij juridico geven ze mij vrijwel 100% kans op teruggave. Ben met hen in zee gegaan...
Dat verbaast mij niks. DAS kan er niks aan verdienen. JURIDICO wel. Een advocaat. jurist of fiscalist zal een zaak aannemen indien er een "pleitbaar standpunt" is. Dit op basis van de orde en tuchtregels voor de diverse beroepsgroepen.

Een pleitbaar standpunt wil zeggen dat de juist kan onderbouwen met de wet en de jurisprudentie dat je een kans van slagen hebt. Het geeft geen enkele garantie dat je wint en dat ie voor 100% zeker zou zijn lijkt me sterk. Normaliter wordt er gezegd. In beginsel zijn wij er van overtuigd dat u een sterke casus heeft.

Het advies van de vorige poster om zelf alvast op internet een en ander te onderzoken lijkt mij een goed advies. Je kunt al zeer veel vinden

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: JURIDICO

Ongelezen bericht door croosjes »

FiscaalJurist

je kan natuurlijk ook mededelen hoe ben je verzekerd.voor een dubbeltje op de eerste rang gaat nou éénmaal niet.


gr.andre

Eef1967
Berichten: 65
Lid geworden op: 19 jan 2011 19:02

Re: JURIDICO

Ongelezen bericht door Eef1967 »

In zee gegaan met hen maar het duurt allemaal wel heeeel erg lang, jaren.
Dat zal per zaak wel verschillen maar toch.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: JURIDICO

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Wij zijn er een jaar geleden geweest en sinds dien NIETS meer van hen vernomen.

wolfje66
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jun 2011 00:38

Re: JURIDICO

Ongelezen bericht door wolfje66 »

Nu bijna 5 jaar verder en € 350,00 armer ben ik nog steeds niets verder gekomen met juridico. het ging om spaarbeleg van Aegon.

Ze hadden me beloofd dat het mamimaal een half jaar zou duren voor ik mijn restant geld zou krijgen € 2000,00!
Dus niet he!
Ik heb hun meerdere mails gestuurd en ze proberen je gewoon zoet te houden, maar iets voor je doen ho maar!
En dan adventeren ze nu no cure no pay, en mijn €350,00 dan?

dus ik zou het afraden, het duurt heel lang en ik heb tot nu toe nog steeds geen ene cent onvangen van spaarbeleg van Aegon.

Zijn er ook mensen dan die wel goede ervaringen met hun hebben, en wel hun geld hebben ontvangen? graag wil het van die mensen horen!

Gesloten