LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Morgen weer geen uitspraak.

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Morgen weer geen uitspraak.

Ongelezen bericht door ad snoeren »

7 dec, morgen dus zou de rechter vonnissen.
Ik zit de hele dag al in spanning.
En ja hoor tring, de deurbel.
Er staat een vriendelijke meneer aan de deur met een pakket papier plus minus 100 A4tjes.
dexia verzoekt de rechtbank om de zaak uit te stellen tot Amsterdam duidelijk word, Verzoek Duisenbergregeling leaseverlies consumentenbond eegalease bla bla bla. Ik heb nu een waas voor m'n ogen, en een hartslag van 180, Ik kom niet eens in aanmerking voor de duisenbergregeling
Knettergek wordt je ervan PFFFFFF :evil: :evil: :evil: :evil:

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Morgen weer geen uitspraak.

Ongelezen bericht door Idaho »

Zeer vervelend voor je Ad, hebben ze je weer een nieuwe datum voorgeschoteld, of nu maar geen datum meer genoemd?

Anyway, sterkte met deze nieuwe tegenslag!

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: Morgen weer geen uitspraak.

Ongelezen bericht door Janny »

Amsterdam alom geschorst en meer van dat gelazer.

Ook voor ons. moest zijn 25 nov. gewoon geschorst, dus de vraag wanneer gaan we verder.met de antwoordt van repliek.

Denken ze echt dat we hierdoor door de knieën gaan?

Nee we worden juist geprikkeld om keihard ons te verweren.
Ze leven gewoon in een andere wereld.

Janny

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Morgen weer geen uitspraak.

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Sorry het waren slechts 60 A4tjes.
Ik moet natuurlijk ook niet overdrijven euh.
Wie durft nu nog te beweren dat dexia geen sluwe spelletjes speelt?
Ik heb via telefoon meteen de rechtbank gevraagt of dit allemaal zomaar kan, een dag voor een eventuele uitspraak.
Het antwoord was U bent niet de enige hoor.
Ik
Maar ik kom niet eens in aanmerking voor de duisenberg regeling.
Dan speelt dexia toch een vuil spel om mij op die hoop te gooien?
RB.
De rechter bekijkt morgen of dexia hierin gehonoreerd word.
Ik
Heb ik daar nog enige mogelijkheid van tegenargument in te brengen?
RB
Ik kan u niet verder helpen de rechter bepaald dat morgen.
Ik
Nou als hij dan eerst 60 A4tjes moet doornemen,dan weet ik het al.
RB
Goede middag meneer.

Het is wel duidelijk dat alles wordt gedaan om de zaken te frustreren.
Dit is zo'n doortrapte geslepen manier om dingen gedaan te krijgen,
dat ik bijna geneigt ben om te zeggen, laat ook allemaal maar.
Ik geef het op!!!

Brabander
Berichten: 354
Lid geworden op: 05 jul 2004 23:17

Re: Morgen weer geen uitspraak.

Ongelezen bericht door Brabander »

Hoe meer gelazer over uitstel en hoe meer er de Duisenberg regeling wordt opgedrongen hoe harder de strijd wordt.

De blaaskoppen van DEXIA proberen alle rechters om te krijgen maar veel mensen die aan het procederen zijn kunnen niet eens gebruik van de Duisenberg regeling.

DEXIA gaat dus weer bewust de zaak liggen te vertragen en nog meer mensen zover proberen te krijgen dat ze stoppen met procederen. Steeds meer mensen komen in de ellende en zien het net als ik soms niet meer zitten. Ik heb ondertussen een DEXIA-syndroom dat wil zeggen wakker liggen van de zorgen en dromen over deurwaarders.

WIJ TRAPPEN ER NIET IN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dexia. Ik en vele anderen blijven vechten tot we er letterlijk bij neervallen.

pewi
Berichten: 679
Lid geworden op: 16 feb 2005 20:52

Re: Morgen weer geen uitspraak.

Ongelezen bericht door pewi »

Ad,
Dit is zo'n doortrapte geslepen manier om dingen gedaan te krijgen, dat ik bijna geneigt ben om te zeggen, laat ook allemaal maar.
Ik geef het op!!!

Dan krijgt dex wel zijn zin Ad,
"Gewoon" volhouden, de aanhouder wint.
Vrgr pewi

villa_cees
Berichten: 313
Lid geworden op: 02 okt 2003 18:14

Re: Morgen weer geen uitspraak.

Ongelezen bericht door villa_cees »

Laat je niet kisten, Ad
Je bent nu al zo lang bezig en al zo ver gekomen!!

Sterkte in ieder geval.

vr.gr.Cees

Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Re: Morgen weer geen uitspraak.

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Dexia kan nu nog de sier maken door te zeggen dat WCAM, en dus even uitstel van alle rechtszaken, in het belang van de gedupeerde zelf is.

Want als de rechtsraad de WCAM van toepassing vindt op de DUisenbergregeling "weet elke gedupeerde dat het een goede regeling is en dat hij niet meer afhankelijk is van een afwijkende uitspraak van een willekeurige rechter"

Aldus de verrader Jurgen Lemstra van de stichting Leaseverlies in de Trosuitzending.

IK heb echter het gevoel dat het verzoek van Dexia op de WCAM wordt
afgewezen omdat het het helemaal niet van toepassing is op het geschil.

En dan gaat Dexia echt met de billen bloot, Duisenberg maar ten dele geslaagd en vele te verliezen zaken in het vooruitzicht.
Dan heeft ze definitief haar laatste kruit verschoten, Brussel is slechts een dreiging van Knuppe die ZAlm en de hele bankwereld Dexia niet in dank zal afnemen.

Bovendien kan Dexia na afwijzing toepassing WCAM in de pers dan definitief haar laag bij de grondse wijze van handelen aangerekend worden met haar gevoerde vertragingstaktiek die we nu nog even moeten slikken.



Maar het tij zal keren, in ons voordeel.

OD.
Laatst gewijzigd door Oom Dagobert op 06 dec 2005 20:16, 3 keer totaal gewijzigd.

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Morgen weer geen uitspraak.

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Beste Ad,

Troost je, je bent inderdaad niet de enige. Vandaag kreeg ik van me advocaat een rolbericht waarin stond dat me zaak voor onbepaalde tijd is aangehouden worden omdat Dexia een akte van schorsing had ingediend.
Maar ik probeer het enigszins positief te bekijken, zolang er geen uitspraak is, heb je een tussentijdse wapenstilstand c.q. schikking in de vorm van inleg weg en restschuld weg.
Aangezien Dexia bewust de zaken probeert aan te houden en te vertragen zijn ze bang via een gerechtelijke procedure meer te moeten betalen dan alleen kwijtschelding restschuld…

m.v.g. justice man

Math
Berichten: 325
Lid geworden op: 19 jul 2003 13:08

Re: Morgen weer geen uitspraak.

Ongelezen bericht door Math »

Ook bij ons op 30 nov.akte van schorsing en dan twee weken geleden een brief van de rechtbank akte van peremtoir wat staat volgens de kenners de laatste mogelijkheid voor Dexia om te reageren anders zou er worden gevonnist, dus niet. Wat mij opviel was dat de akte van schorsing op 29.11.was gedateerd terwijl de zaak op 30.11. diende. Onze advocaat vroeg mij of hij tegen deze schorsing in beroep moest gaan via een kort geding, maar ja daar wist ik op dat moment geen antwoord op en heb een vervolgafspraak gemaakt, wel deelde de advocaat mij mede dat door de rechters de Duisenbergregeling als leidraad wordt gebruikt.Het is gewoon niet te filmen dat die steeds iets vinden om de zaak te vertragen en dat de rechters hieraan gevolg geven. Maar we gaan door, we zijn toch al drie jaar bezig en ga nu niet terugtrekken.

Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Re: Morgen weer geen uitspraak.

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Zoals gezegd, DExia komt er nog wel achter.
Voor mij zou het begin januari zijn, zal dus ook wel uitgesteld worden.
Het positieve is een paar maanden rust.
Geen dreigementen over achterstallige maandtermijnen....
En na toe- of wijzing WCAM gaan we weer vrolijk verder waar we gestopt waren.
Het is slechts een paar maanden langer wachten met geld uitgeven,
geld dat Dexia uiteindelijk toch moet terugbetalen, met of zonder beroep op WCAM. Geen restschuld, wel terugbetaling inleg + rente.
OD.

henkgeluk
Berichten: 302
Lid geworden op: 29 apr 2005 20:05

Re: Morgen weer geen uitspraak.

Ongelezen bericht door henkgeluk »

hallo ,

15 december op de rol voor hoger beroep.

impliciet vermeldt,wanneer dexia niet komt opdagen,zij bij verstek wordt veroordeeld!

uitgebracht door gerechtsdeurwaarder.

ben benieuwd!

henk geluk

Margriet
Berichten: 105
Lid geworden op: 06 jul 2003 19:31

Re: Morgen weer geen uitspraak.

Ongelezen bericht door Margriet »

Justice man en Math ook bij ons hetzelfde verhaal vernomen van de advocaat van Leaseproces (28 nov.)
Hij probeert toch dat Dexia door moet gaan(verzoek aan rechter) "zal wel weer een paar maanden overheen gaan"
Groeten Margriet.

leeuwtje
Berichten: 192
Lid geworden op: 01 mei 2005 13:47

Re: Morgen weer geen uitspraak.

Ongelezen bericht door leeuwtje »

Wat denkt Dexia wel. Ze worden van hogerhand gewoon in bescherming genomen. De Nederlandse overheid laat zijn eigen volk stikken.

Bij ons in het dorp roepen we dan: Oog om oog en tand om tand.

Mensen kom in opstand en geef niet op. Laat je niet kleineren in dit corrupte land.Nederland bananenrepubliek

Ik ga door tot het gaatje en deins nergens meer voor terug. Niet goedschiks dan maar kwaadschiks.

Zo dat lucht op. Moest ik even kwijt.

janssendelimpens
Berichten: 71
Lid geworden op: 15 okt 2004 16:33

Re: Morgen weer geen uitspraak.

Ongelezen bericht door janssendelimpens »

Zoeven gebeld met de rechtbank in Amsterdam.Gevraagd naar de stand van zaken in 2-eegalease-zaken,waarin Dexia gedaagd is.Op 27 april 2005 aangehouden tot de rolzitting van 7 december 2005.
Opnieuw geschorst!
Op mijn vraag waarom in eegalease-zaken geen uitspraak komt,nu de ontwikkelingen in hogere jurisprudentie (Den-Bosch)niets aan duidelijkheid te wensen overlaten,kreeg ik als antwoord dat alle Dexia zaken voorlopig geschorst worden totdat er een uitspraak is over WCAM.
Overigens was de man van de Rechtbank het wel met me eens,dat de Rechtbank zich onnodig belast met eegalease-zaken.
Verder kon of wilde hij geen commentaar geven en was overigens zeer beleefd.
Wat kun je nog meer doen,dan het verder overlaten aan je advocaat?
Heeft iemand nog een goede tip misschien?

janssendelimpens
Berichten: 71
Lid geworden op: 15 okt 2004 16:33

Re: Morgen weer geen uitspraak.

Ongelezen bericht door janssendelimpens »

Zoeven gebeld met de rechtbank in Amsterdam.Gevraagd naar de stand van zaken in 2-eegalease-zaken,waarin Dexia gedaagd is.Op 27 april 2005 aangehouden tot de rolzitting van 7 december 2005.
Opnieuw geschorst!
Op mijn vraag waarom in eegalease-zaken geen uitspraak komt,nu de ontwikkelingen in hogere jurisprudentie (Den-Bosch)niets aan duidelijkheid te wensen overlaten,kreeg ik als antwoord dat alle Dexia zaken voorlopig geschorst worden totdat er een uitspraak is over WCAM.
Overigens was de man van de Rechtbank het wel met me eens,dat de Rechtbank zich onnodig belast met eegalease-zaken.
Verder kon of wilde hij geen commentaar geven en was overigens zeer beleefd.
Wat kun je nog meer doen,dan het verder overlaten aan je advocaat?
Heeft iemand nog een goede tip misschien?

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Morgen weer geen uitspraak.

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Opgeschort voor onbepaalde tijd.
Op mijn vraag, dat is onterecht, want ik kom niet in aanmerking voor de duisenbergregeling en ben eegaleaser, Wat kan ik ondernemen.
Was het antwoord. U kunt niets ondernemen, want dexia,s verzoek is gehonoreerd. En u moet dus wachten op een uitspraak van het hof, al het andere heeft geen zin.
Ik merkte op, Dus dat kan nog wel een jaar duren.
Daar valt niets over te zeggen was het antwoord.

LANG LEVE DE KONINGIN
LANG LEVE ONZE DEMOCRATIE
LANG LEVE ONZE RECHTSPRAAK :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Hans A
Berichten: 1019
Lid geworden op: 05 sep 2003 21:31

Re: Morgen weer geen uitspraak.

Ongelezen bericht door Hans A »

henkgeluk,

kun je ook aangeven waar het in jou zaak om draaid?
En wat was de eerste uitspraak?
Hopelijk gaat 15 dec wel door met een goed resultaat voor jou.

Gr Hans A

henkgeluk
Berichten: 302
Lid geworden op: 29 apr 2005 20:05

Re: Morgen weer geen uitspraak.

Ongelezen bericht door henkgeluk »

tussenvonnis strengers! class action.

vrgr

henk geluk

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Morgen weer geen uitspraak.

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Terreur,

of het nu banken zijn, dexia, aegon etc., die honderduizenden Nederlandse gezinnen terroriseren,

of moslimterroristen,

of de een of andere Jomez..

of zelfs rechters, die door halstarrig te weigeren recht te spreken en naar het lijkt gehoorzaam zijn aan dexia..

het schijnt tegenwoordig allemaal te mogen in Nederland.

Nederland een rechtstaat ??? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Gesloten