LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Neersabelen van nieuwkomers.

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Neersabelen van nieuwkomers.

Ongelezen bericht door pluutje »

Beste Mensen,

Kijk, dat is nou de bedoeling van de raddraaiers!

De zaak in het honderd jagen!

Er is geen enkele ''FlapTroll of Raddraaier'' in staat mij van het Forum te verwijderen. :!:

:idea: 8)

:twisted:

woest
Berichten: 862
Lid geworden op: 30 okt 2004 11:28

Re: Neersabelen van nieuwkomers.

Ongelezen bericht door woest »

Onderwerp: Neersabelen van nieuwkomers, maar hier; neersabelen van waardevolle trouwe solidaire medegedupeerden.

Lieve Ad,
Je hebt altijd zo veel geduld en menselijkheid behouden, ook als je er ongevraagd van langs kreeg, ik heb daar veel bewondering voor. Ik begrijp, dat je het voor gezien wilt houden, maar blijf alsjeblieft met ons meedenken, -praten, -vechten en -lachen. Weer dreigt het geteisem het te winnen; ze doen er ook dag en nacht hun best voor. Ze vervelen zich, worden ervoor betaald of het zijn 'gewoon' machtswellustige sadisten. Visitekaartje Dexia ten top.

Laat je niet vernederen; wij staan achter je :!:
Als je je terugtrekt, hebben ze gewonnen. Als je je terugtrekt, verliezen wij weer een parel en wordt de verloedering van dit forum met volle kracht doorgezet.

Ze zijn het niet waard.

Liefs,
Loes
Geplaatst op 26 Apr 2004 12:06 door Tros Radar

Naar aanleiding van vele klachten rondom het forum gaan we een strenger beleid voeren m.b.t. het plaatsen van berichten.

Omdat de onderwerpen rondom Legio Lease veel stof doet opwaaien en daarom belangrijk is dat de juiste informatie bij de juiste personen komt. En doordat er veel personen zijn die berichten plaatsen die niks met het onderwerp Legio Lease te maken hebben ziet het overgrote deel van de forum gebruikers door de bomen het bos niet meer.

Ook gebruikers die van het "leed" van Legio Lease er een eigen slaatje uit proberen te slaan worden op hun rechten gewezen. Het forum is geen reclame blok voor allerlei instanties of personen die geld proberen te verdienen.

Voor op of aanmerkingen kunt u zich wenden tot volgend e-mail adres:

[email protected]

Met vriendelijke groet,

TROS Radar webredactie
Laatst gewijzigd door woest op 14 jun 2005 09:21, 1 keer totaal gewijzigd.

woest
Berichten: 862
Lid geworden op: 30 okt 2004 11:28

Re: Neersabelen van nieuwkomers.

Ongelezen bericht door woest »

Het Meldpunt Discriminatie Internet (MDI) legt zich er op toe om meldingen van uitingen op het Internet van discriminatie op basis van geloof, afkomst, sexuele voorkeur, geslacht, huidskleur en / of leeftijd te te beoordelen en zonodig aktie te ondernemen. Het Meldpunt Discriminatie Internet is een onderdeel van Stichting Magenta. De aandacht van het MDI richt zich voornamelijk op het Nederlandse deel van het Internet.
www.meldpunt.nl

www.meldpunt-discriminatie.nl


http://mineco.fgov.be/redir_new.asp?loc ... _nl-04.htm

Geplaatst op 14 Jun 2005 01:22 door aert0001


Lieve Ad,
(...)
wat maakt in hemelsnaam iemands sexuele geaardheid uit, laat je hierop toch niet inmaken, lach om deze beperkte kleine mensen, Ton
Maar dit lijkt met nog het beste, hoe moeilijk ook! :wink:
Mocht je vandaag onder vrienden zijn; lach erom, hef het glas, of het kopje, in vriendschap en geniet van deze dag!

Kor S
Berichten: 588
Lid geworden op: 26 feb 2005 12:01

Re: Neersabelen van nieuwkomers.

Ongelezen bericht door Kor S »

top pluutje en lieve loes, :D :D

als nu de nieuwkomers noch niet vrijmoedig durven te verschijnen,
weet ik ,t ook niet meer.
jullie zijn groots. BEDANKT.
h.g .kor.

en ad, .kom op ga er nu eens 10 meter bovenstaan. :D

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Neersabelen van nieuwkomers.

Ongelezen bericht door impact »

Hallo, Ad!

Zelf kom ik bijna niet meer in het forum omdat ik dat gedoe met die opnaaiers, raddraaiers en ander tuig spuugzat ben. Het zou echter de omgekeerde wereld zijn als jij je laat wegjagen door die beledigingen, die waarschijnlijk door een en dezelfde idioot - een gek die onder allerlei namen het forum blijft verzieken - naar jouw hoofd worden gegooid. Sta erboven en denk maar "liever dat zo'n mafkees dat zegt dan de dokter". Gewoon blijven komen hoor!

Allerbeste groeten en kop-op!

impact

woest
Berichten: 862
Lid geworden op: 30 okt 2004 11:28

Re: Neersabelen van nieuwkomers.

Ongelezen bericht door woest »

Dank je wel, Kor, ik bloos er van. :wink:

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Neersabelen van nieuwkomers.

Ongelezen bericht door pluutje »

Graag gedaan Kor. 8) :lol:

Greetings :wink:

Gesloten