LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Piet moet aanschuiven bij de bemiddelings poging

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.

Piet moet aanschuiven bij de bemiddelings poging

Peiling eindigde op 14 mar 2005 15:54

Ja
55
82%
nee
12
18%
 
Totaal aantal stemmen: 67

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: Piet moet aanschuiven bij de bemiddelings poging

Ongelezen bericht door trudy »

Precies Ad, ÉÉN en ÉÉN is TWEE

Was mij vanaf het begin meteen duidelijk !

anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: Piet moet aanschuiven bij de bemiddelings poging

Ongelezen bericht door anne_ »

Ad ik zie het niet als een poging, het wordt ons straks gewoon opgelegd zonder uitwijkmogelijkheid. Daar moet scherp en adequaat tegen gestreden worden met alle belangengroepen omdat te voorkomen. Ik heb het sterke gevoel, zoals meer mensen hier, dat er achter de schermen een heel scenario klaar ligt.

Gr, Anne.

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Piet moet aanschuiven bij de bemiddelings poging

Ongelezen bericht door pluutje »

Wij laten ons toch zeker niet nog eens ondersneeuwen??

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: Piet moet aanschuiven bij de bemiddelings poging

Ongelezen bericht door trudy »

Les gros poissons mangent les petits

Oftewel: de machtigen verrijken zich ten koste van de armen.

Zo zal het wel altijd blijven.

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Piet moet aanschuiven bij de bemiddelings poging

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Ik heb het sterke gevoel, zoals meer mensen hier, dat er achter de schermen een heel scenario klaar ligt.

Gr, Anne
Geloof dat maar zeker Anne, zo werkt dat in die kringen.
Die Duisenbank komt echt niet zomaar uit de lucht vallen, men probeert ons monddood te maken. en de rechtsgang te beinvloeden.

Ik kan er maar niet genoeg op wijzen, dat niemand uit onze kring mee om die tafel moet, hiertegen moet zo snel en hard mogelijk geprotesteerd worden.

Want SLV krijgt nu plotseling weer ledenaanwas, maar dat zijn mensen die totaal niet op de hoogte zijn en denken nu met SLV geholpen te zijn net als wij 1 en 1/2 jaar geleden.


Die SLV kan het alleen maar verpesten, dus weg ermee.
Daar moeten wij aan werken.

Liefs Ad

Rob Hoegstra
Berichten: 169
Lid geworden op: 01 okt 2004 17:29

Re: Piet moet aanschuiven bij de bemiddelings poging

Ongelezen bericht door Rob Hoegstra »

Het staat al lang vast hoe deze toestand opgelost wordt. Economie, Bankiers, Politiek, De EU, en de arme man. Een toneelspel des levens. :twisted:

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Piet moet aanschuiven bij de bemiddelings poging

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Rob

Dat is geschiedenis, er is nu internet dat maakt ons groter en niet meer zomaar omvergeworpen.

Liefs Ad

Rob Hoegstra
Berichten: 169
Lid geworden op: 01 okt 2004 17:29

Re: Piet moet aanschuiven bij de bemiddelings poging

Ongelezen bericht door Rob Hoegstra »

Ad,

Ik bewonder je optimisme.

Brabant
Berichten: 15
Lid geworden op: 01 jan 2005 23:32

Re: Piet moet aanschuiven bij de bemiddelings poging

Ongelezen bericht door Brabant »

Ik hoop wel dat ze met een regeling komen.
Omdat wij het rot dexia aanbod hebben getekend.
Als ze ons de helf zouden kwijt schelden,hebben we toch nog iets terug.

Met vriendelijke groet Brabant

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: Piet moet aanschuiven bij de bemiddelings poging

Ongelezen bericht door trudy »

Ik zei al in een vorige topic dat de SLV ineens weer een geweldige aanwas krijgt.

Die mensen weten inderdaad nog niet beter. Wij hebben ons destijds ook allemaal bij de SLV aangesloten. Ik las toen op hun site dat, als je werd gedagvaard, je je bij hen moest afmelden, dat begreep ik toen niet.

Heb toen twee mailtjes gestuurd hoe dit dan in elkaar zat, maar nooit enig bericht terug gekregen. Je bent in paniek (zeker in het begin), je bent bang gedagvaard te gaan worden als je die restschuld niet betaalt, je denkt steun te krijgen en je moest je dan afmelden.

Nu weet ik dat ze bedoelden dat je je restschuld onder protest moest betalen en zij zouden dan wel procederen om dat geld ooit eens terug te kunnen vorderen. Dus de mensen die de restschuld absoluut niet konden ophoesten en werden gedagvaard en eigenlijk ook geen advocaat konden betalen, werden eenvoudig aan hun lot overgelaten.

Bij Trosradar op tv heeft SLV een keer gezegd dat ze de eerste gedagvaardigden zouden bijstaan, wat ze nooit gedaan hebben.

stephanus
Berichten: 49
Lid geworden op: 02 jan 2005 00:57

Re: Piet moet aanschuiven bij de bemiddelings poging

Ongelezen bericht door stephanus »

Ze hebben miljoenen opgestreken die stichtingen slv en el en mensen laten barsten.

Daar zijn geen woorden voor trudy.

Brabant
Berichten: 15
Lid geworden op: 01 jan 2005 23:32

Re: Piet moet aanschuiven bij de bemiddelings poging

Ongelezen bericht door Brabant »

Hallo allemaal


Het klinkt misschien een beetje raar maar ik ben inderdaad verheugd dat we misschien nader tot elkaar kunnen komen.
Ik begrijp dat dat voor jullie zeker niet zo is omdat jullie aan de winnende hand zijn.
Maar voor de mensen met het dexia aanbod zoals ik is het misschien wel een goede oplossing??
Of denken jullie daar anders over?


Met vriendelijke groet Brabant

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Piet moet aanschuiven bij de bemiddelings poging

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Wat stond er in de krant? De aanbieders en gedupeerden zijn verheugd nu er een mogelijkheid komt om nader tot elkaar te komen?

Welterusten en morgen gezond weer op.

Groet, trudy
Ze hebben mij niets gevraagd hoor trudy, jou wel?

Ik zou de gedupeerden die zie hier bedoelen wel eens willen leren kennen.

Trusten liefs Ad

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Piet moet aanschuiven bij de bemiddelings poging

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Brabant

Dat bemiddelen zal wel doorgaan denk ik.

Ik begrijp ook heel goed dat jij hoopt hiermee de grootste ellende
achter je te kunnen laten.

Maar ik ben van mening dat de rechters uiteindelijk Aegon/Dexia, zouden hebben ingepakt, waardoor alle gedupeerden er voor 100%
uit zouden komen. alles terug.

Dat hebben ze door, vandaar dit bemiddelen.

Misschien moet ik beter wat dimmen want ik wil niemands belangen
benadelen.

Liefs Ad

RuudVC
Berichten: 137
Lid geworden op: 01 mar 2004 23:07

Re: Piet moet aanschuiven bij de bemiddelings poging

Ongelezen bericht door RuudVC »

Een oproep dus aan organisaties als PAY BACK, PLATFORM AANDELENLEASE, LEASELEED, VERENIGING CONSUMENT & GELDZAKEN, GESP, LEASEVERLOSSER en alle andere organisaties om één front te vormen. GEEN SLAPPE COMPROMISSEN DOOR ORGANISATIES MET SLAPPE KNIEëN ALS LEASEVERLIES EN CONSUMENTENBOND !

Laatst aangepast door peewee op 12 Feb 2005
De mensen die op dit forum (al dan niet actief) aanwezig zijn, weten dat de laatse onwikkelingen steeds positiever worden voor de gedupeerden en wij dus steeds sterker komen te staan. Dx. zal dus niet wensen dat bv. een vertegenwoordiger van PAL kan meebeslissen in het overleg.
Voor ons is dat echter noodzaak dat dit toch mogelijk wordt, want in clubs als LV en consumentenbond hebben wij niet veel vertrouwen.
Mijn vraag aan jullie allen is: weet iemand een mogelijkheid om namens ons iemand af te vaardigen. Mijn voorkeur gaat dan uit naar o.a. iemand van PAL.
Iedereen is zich denk ik bewust van het belang van deze zaak, dus denk aub mee.
vr.groet, Ruud

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Piet moet aanschuiven bij de bemiddelings poging

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Is er nog niemand aan het lobbyen namens de genoemde partijen om in dat overleg te komen, als serieuze gesprekspartner? M.a.w. hebben die partijen onderling nog geen overleg hierover? Zal misschien moeilijk zijn, maar inderdaad wél noodzaak, willen de gedupeerden serieus genomen worden! Maar je zou toch haast denken dat de gesprekken hierover inmiddels in gang gezet zijn!

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Piet moet aanschuiven bij de bemiddelings poging

Ongelezen bericht door Janneke52 »

DUS, Pay-Back, Piet, Lourens en wie er nog allemaal meer bijhoren,
LAAT DE DWARSE KOPPEN ZITTEN, en overleg met alkaar dat in ieder geval een oudgediende van PB, Piet, en iemand van een andere vereniging (nee niet jij Croosje) bij elkaar gaan zitten en overleggen.

Piet zet voor deze keer de rancuneuze gevoelens opzij, A3, Stefan en anderen ook zonder rancune en leef jullie motto na:
SAMEN STAAN WE STERK :wink:

Kom op voor de gedupeerden maar nu zicht- en hoorbaar voor iedereen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mailadres van de heer Duisenberg bekend?
Ik wou dat ik het had dan stuurde ik hem onze situatie, zodat hij weet dat we niet met een schikking van 75/25 accoord kunnen gaan.

trinkj01
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 feb 2005 20:21

Re: Piet moet aanschuiven bij de bemiddelings poging

Ongelezen bericht door trinkj01 »

jeroen

Ben helaas ook een van de vele mensen die in het zelfde schuitje zit.
al vijf jaar lang heb er verder niet veel kijk op maar ben berijd me over al voor in te zetten.

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: Piet moet aanschuiven bij de bemiddelings poging

Ongelezen bericht door Pieter »

Beste Janneke,

De vereniging PAYBACK zal de belangen van haar 2200 leden zo goed mogelijk behartigen indien de gelegenheid zich voordoet en zich niet laten afschepen met een doekje voor het bloeden.

De achterban van PAYBACK kan vanzelfsprekend zijn of haar mening kenbaar maken en zeg maar een opdracht meegeven hoe de vereniging zich dient op te stellen en wat de eisen zijn voor een eventuele schikking.

Mvg,
Pieter

RuudVC
Berichten: 137
Lid geworden op: 01 mar 2004 23:07

Re: Piet moet aanschuiven bij de bemiddelings poging

Ongelezen bericht door RuudVC »

Een goede gedachte, maar het risico is groot dat naar de minder grote verenigingen/clubs niet of nauwelijks geluisterd wordt.
indien de gelegenheid zich voordoet
Ik denk dat het een MUST is dat ook wij vertegenwoordigd worden.
Janneke en Peewee hebben hierboven een goede suggestie om mee te beginnen gedaan.
Daarna moeten wij nog een manier vinden om afgevaardigde(n) aan het overleg mee te mogen laten doen.
Wij willen tenslotte toch allemaal hetzelfde: op een zo goed mogelijke manier van deze ellende af.
vr.groet, Ruud

Gesloten