LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Procesvoerder aka impact verdiende niet te winnen!

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
flipvanderwaal
Berichten: 390
Lid geworden op: 08 apr 2007 22:47

Procesvoerder aka impact verdiende niet te winnen!

Ongelezen bericht door flipvanderwaal »

We mogen nu dus aannemen dat dit zo is. Deze blaaskaak keek er enorm naar uit om iedereen uit te lachen op dit forum.
Laatst gewijzigd door flipvanderwaal op 07 dec 2007 23:58, 1 keer totaal gewijzigd.

CB
Berichten: 2427
Lid geworden op: 03 jul 2003 20:07

Re: Procesvoerder aka impact verdiende niet te winnen!

Ongelezen bericht door CB »

Geplaatst op 12 Sep 2007 17:23 door flipvanderwaal

We mogen nu dus aannemen dat dit zo is. Deze blaaskaak keek er enorm naar uit om iedereen uit te lachen op dit forum.
Waar haal je dit vandaan en waar is dit op gebaseerd???

jeroenEUR
Berichten: 430
Lid geworden op: 10 mei 2007 22:24

Re: Procesvoerder aka impact verdiende niet te winnen!

Ongelezen bericht door jeroenEUR »

Laat eerst het vonnis maar eens zien! Maar het valt mij inderdaad wel op dat Procesvoerder al wekenlang niet meer op dit forum is verschenen.

Toeval of ...?

hupo
Berichten: 36
Lid geworden op: 31 aug 2007 19:57

Re: Procesvoerder aka impact verdiende niet te winnen!

Ongelezen bericht door hupo »

Nonsens zaak is uitgesteld :evil:

Procesvoerder
Berichten: 689
Lid geworden op: 12 jul 2006 12:26

Re: Procesvoerder aka impact verdiende niet te winnen!

Ongelezen bericht door Procesvoerder »

Eerdere tekst verwijderd omdat die "paarlen voor de zwijnen" bleek te zijn.
Laatst gewijzigd door Procesvoerder op 12 sep 2007 23:18, 1 keer totaal gewijzigd.

oneliner
Berichten: 48
Lid geworden op: 27 sep 2006 19:22

Re: Procesvoerder aka impact verdiende niet te winnen!

Ongelezen bericht door oneliner »

Een hopeloze zaak dus ...maar recht zal zegevieren te meer omdat je contracten met winst afgesloten hebt.

En daar wordt naar gekeken volgens de Amsterdamse methode.

Dat het je goed mag gaan old boy :!:

Martinvdm

Re: Procesvoerder aka impact verdiende niet te winnen!

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Een hopeloze zaak dus
Het is nog geen 3 oktober vriend...

Veel succes met jouw zaak !!

Navarre
Berichten: 663
Lid geworden op: 26 apr 2006 16:21

Re: Procesvoerder aka impact verdiende niet te winnen!

Ongelezen bericht door Navarre »

Hoe de zaak ervoor staat? Door mij kan genoegzaam worden aangetoond dat ik als eegaleaser niet op de hoogte was van het bestaan van de twee door mij vernietigde WVD's voordat mij het instrument van vernietiging ter beschikking kwam
Alsof het gedrukt staat...... :wink:

jeroenEUR
Berichten: 430
Lid geworden op: 10 mei 2007 22:24

Re: Procesvoerder aka impact verdiende niet te winnen!

Ongelezen bericht door jeroenEUR »

Door mij kan genoegzaam worden aangetoond dat ik als eegaleaser niet op de hoogte was van het bestaan van de twee door mij vernietigde WVD's voordat mij het instrument van vernietiging ter beschikking kwam
En ineens klonk er iets beschaafds. Je advocaat wist het zeker zo mooi uit te drukken? Dit heb je zelf niet bedacht.

Procesvoerder
Berichten: 689
Lid geworden op: 12 jul 2006 12:26

Re: Procesvoerder aka impact verdiende niet te winnen!

Ongelezen bericht door Procesvoerder »

Ter jouwer informatie, JeroenEU: ik kon me al "mooi uitdrukken" toen jij nog tot je knieën in de klei stond. Daarvoor heb ik geen advocaat nodig.

Navarre
Berichten: 663
Lid geworden op: 26 apr 2006 16:21

Re: Procesvoerder aka impact verdiende niet te winnen!

Ongelezen bericht door Navarre »

Geplaatst op 30 Jul 2007 10:12 door Procesvoerder


--------------------------------------------------------------------------------

xx

Laatst aangepast door Procesvoerder op 27 Aug 2007 21:45, in totaal 1 keer bewerkt
Geplaatst op 30 Jul 2007 10:33 door Procesvoerder


--------------------------------------------------------------------------------

xx

Laatst aangepast door Procesvoerder op 27 Aug 2007 21:46, in totaal 1 keer bewerkt
Geplaatst op 30 Jul 2007 12:06 door Procesvoerder


--------------------------------------------------------------------------------

xx

Laatst aangepast door Procesvoerder op 27 Aug 2007 21:48, in totaal 1 keer bewerkt
Prachtig uitgedrukt.

Ging er misschien plotseling een lichtje aan dat dit forum misschien ook wel eens tegen je gebruikt kan gaan worden?

Nou in ieder geval succes met het verwijderen van al je eerdere prachtige volzinnen, die stuk voor stuk uitblinken in het feit dat ze zo mooi uitgedrukt zijn.

Procesvoerder
Berichten: 689
Lid geworden op: 12 jul 2006 12:26

Re: Procesvoerder aka impact verdiende niet te winnen!

Ongelezen bericht door Procesvoerder »

Het gaat hoe langer hoe meer pijn doen, hè Navarre, dat ik mijn procedure ga winnen. Op jouw verzoek nog maar eens: hoezo Duisenberg, hoezo schikken. Stik jij maar in je eigen gal.

flipvanderwaal
Berichten: 390
Lid geworden op: 08 apr 2007 22:47

Re: Procesvoerder aka impact verdiende niet te winnen!

Ongelezen bericht door flipvanderwaal »

Procesvoerder


Geplaatst op 12 Sep 2007 22:21 door Procesvoerder
Ter jouwer informatie, JeroenEU: ik kon me al "mooi uitdrukken" toen jij nog tot je knieën in de klei stond. Daarvoor heb ik geen advocaat nodig.
flipvanderwaal


Geplaatst op 02 Aug 2007 19:08 door flipvanderwaal Bewerk/Verwijder dit bericht
Quote:
Procesvoerder


Geplaatst op 02 Aug 2007 19:06 door Procesvoerder
Een door Piet Koremans gelaten scheet heeft zelfs nog veel meer waarde dan alle schrijfsels van Dexiavriend Navarre bij elkaar.


Nou ja zeg! Hoe diep kan je zinken!!
We weten allemaal dat jij van dit soort dingen houdt maar hou die sexuele gevoelens buiten het Legio-Lease forum aub.
impact


Geplaatst op 03 Aug 2004 19:11 door impact
...

Laatst aangepast door impact op 06 Dec 2004 11:22, in totaal 1 keer bewerkt
impact


Geplaatst op 14 Jun 2005 09:38 door impact
Hallo, Croosjes!

Zelf kom ik bijna niet meer in het forum omdat ik dat gedoe met die opnaaiers, raddraaiers en ander tuig spuugzat ben. Het zou echter de omgekeerde wereld zijn als jij je laat wegjagen door die beledigingen, die waarschijnlijk door een en dezelfde idioot - een gek die onder allerlei namen het forum blijft verzieken - naar jouw hoofd worden gegooid. Sta erboven en denk maar "liever dat zo'n mafkees dat zegt dan de dokter". Gewoon blijven komen hoor!

Allerbeste groeten en kop-op!

impact
impact


Geplaatst op 06 Mrt 2005 00:49 door impact
Je hebt volkomen gelijk, IWEBD. Alleen ben ik bang dat je bericht verspilde moeite zal blijken te zijn. Die oplichter Croosjes heeft zo'n dikke plaat voor zijn kop dat er toch niets tot hem doordringt.
Je ziet het, een ouwe ezel verliest zijn haren maar niet zijn gebalk.
Laatst gewijzigd door flipvanderwaal op 13 sep 2007 01:47, 1 keer totaal gewijzigd.

anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: Procesvoerder aka impact verdiende niet te winnen!

Ongelezen bericht door anne_ »

Ongepast om een citaat aan te halen van impact aan Ad uit 2005 meneer Flip.

Bah Bah.

Navarre
Berichten: 663
Lid geworden op: 26 apr 2006 16:21

Re: Procesvoerder aka impact verdiende niet te winnen!

Ongelezen bericht door Navarre »

Het gaat hoe langer hoe meer pijn doen, hè Navarre, dat ik mijn procedure ga winnen
Wat haal je je toch allemaal in die kop van je?

Inderdaad, ik zou het bijzonder vervelend vinden als jij je rechtzaak zou winnen, dat zou voor mij betekenen dat er wel degelijk iets mis is met onze rechtspraak danwel bepaalde wetten in dit land.

Iemand die notabene zelf eerdere contracten met een bescheiden winst heeft afgesloten, durft te beweren wat jij beweert...... :shock:

Belegger+
Berichten: 699
Lid geworden op: 24 jun 2005 15:54

Re: Procesvoerder aka impact verdiende niet te winnen!

Ongelezen bericht door Belegger+ »

De zgn "eegaleugen"" is levensgevaarlijk.
Je moet vooral je vrouw niet meenemen naar de rechtzaal, want als ze zich alsnog niet meer herinnert wat ze zich eigenlijk niet meer herinneren wilde of moest, kan ze ook nog eens bijvoorbeeld door de druk van de omstandigheden, die sfeer in de rechtzaal, die ernstig kijkende rechter, besluiten om de waarheid te zeggen, in een opwelling van burgerlijke gehoorzaamheid, ineens niet meer durven en dan gooit ze het eruit: dat dat toch de enige mogelijkheid nog was, dat het toch niet haar idee was, dat haar man het had gezegd, dat ze het anders moest zeggen etc.

Voor je het weet ga je dan ipv. met 85.000,- euro naar huis ineens naar de cel, alwaar een gespierde opzichter samen met smachtende medegevangenen je al opwacht.

B+

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: Procesvoerder aka impact verdiende niet te winnen!

Ongelezen bericht door Janny »

Belegger+

Hoe lang duurt het dat u accepteerd dat er mensen zijn die het gewoon niet wisten, dat ze een lening aangingen. Voor een lening zijn bij de Nederlandse wet ,indien gehuwd, twee handtekeningen vereist. Dit ter bescherming van het gezinsbudget.Want niet elke partner is ter goeder trouw, en zou zo de andere partij opzadelen met onverantwoorde leningen/uitgaven.
Ben je alleen, dan ben je alleen zelf begunstigde , en benadeel je eventueel alleen jezelf met een lening en niet een onwetende partner, waaruit volgd dat er ook geen tweede handtekening geplaatst kan worden. En juist die vereistten vooraf is een alarmbel dat men met een lening/hypotheek bezig is.
Zo simpel.
Voor het afsluiten van een lening zijn er door de geldverstrekker bij wet geregelde handelingen nodig, om ook maar een lening te mogen afsluiten. Uit uw reacties moet ik opmaken, dat u nog nooit in de positie bent geweest waarin u een lening/hypotheek nodig had.
Daarmee wil ik u van harte feliciteren dat u al uw uitgaven zo uit de portemonnee hebt kunnen betalen.
Daarmee behoort u tot de weinge Nederlanders die echt volledig hun eigen financien beheren.
groet janny

jeroenEUR
Berichten: 430
Lid geworden op: 10 mei 2007 22:24

Re: Procesvoerder aka impact verdiende niet te winnen!

Ongelezen bericht door jeroenEUR »

Maak je niet druk Janny, Belegger+ leeft in het riool. Af en toe gaat de putdeksel met een walgelijke stank open en schreeuwt hij wat, des te meer reden om te genieten van de momenten waarop de putdeksel dicht blijft.

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: Procesvoerder aka impact verdiende niet te winnen!

Ongelezen bericht door Janny »

JeroenEur.

Inderdaad, negeren is soms het beste, maar wanneer men iemand aldoor negeert, is die peroon sneller geneigd om tot dit soort reacties te komen, juist om aandacht te krijgen.
Dan is voor mezelf de weg van een duidelijke reactie zinvoller dan schelden. Schelden heeft mijn leven al zodanig beinvloed dat ik er afstand van wil nemen. Ik voel wel de frustratie van het bewust treiteren/prikkelen door bepaalde mansen, het doet ook pijn, maar het lost niets op, vandaar mijn manier van benaderen. Als ik tracht iemand met respect te behandelen, is het moeilijker voor die persoon om mij te beledigen. Ik raak niet meer beledigd door deze uitingen, immers zelf weet ik hoe alles tot stand kwam, en ik hoef mezelf tegenover deze mensen niet te verdedigen, het is dus ook meer een gefundeerde uitleg van zaken.
Groet Janny

Procesvoerder
Berichten: 689
Lid geworden op: 12 jul 2006 12:26

Re: Procesvoerder aka impact verdiende niet te winnen!

Ongelezen bericht door Procesvoerder »

Geen sprake van dat ik mijn eegalease-procedure tegen Dexia heb verloren. De zaak staat voor het vonnis, dat op 3 october a.s. wordt gewezen.

Gesloten