LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] rekening

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
dagwaarde
Berichten: 60
Lid geworden op: 27 jan 2005 22:37

Re: rekening

Ongelezen bericht door dagwaarde »

succes Loes :P

ze zullen nu vast erg bang worden :oops:

villa_cees
Berichten: 313
Lid geworden op: 02 okt 2003 18:14

Re: rekening

Ongelezen bericht door villa_cees »

*,

Sterker nog, in november 2003 voor het laatst wat van ze gehoord, 'n telefoontje en twee laatste waarschuwingen met acceptgiro voor de restschuld.
Daarna niets meer, geen inkassoburo's, niks nada, komplete radiostilte!

vr.gr. Cees

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: rekening

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Nee* overwaarde effect loopt 20 jaar en we zijn oktober 2000 begonnen.
Ze hadden ons gezegd dat het 5 jaar was.

mereth
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 dec 2003 12:59

Re: rekening

Ongelezen bericht door mereth »

Nog een maal....

Ik heb een betalingsregeling met Dexia. Vanaf het begin betaal ik en de afschrijvingen zie ik iedere maand op mijn afschriften.

Als ik nu besluit te stoppen met betalen, wat zal er dan gebeuren????
Zal Dexia dan met rechtgeldige middelen mij eraan kunnen verplichten omdat ik de tweede overeenkomst heb getekend?
Zal Dexia niets doen omdat er zoveel andere mensen zijn die ook gestopt zijn met betaln??

Ik snap er even niets meer van!!!!!
Willen alleen die mensen reageren die ook onder zelfde omstandigheden als ik toch gestopt zijn met betalen even reageren...

gr

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: rekening

Ongelezen bericht door Janneke52 »

mereth


Geplaatst op 23 Feb 2005 09:14 door mereth


--------------------------------------------------------------------------------

Nog een maal....

Ik heb een betalingsregeling met Dexia. Vanaf het begin betaal ik en de afschrijvingen zie ik iedere maand op mijn afschriften.

Als ik nu besluit te stoppen met betalen, wat zal er dan gebeuren????
Zal Dexia dan met rechtgeldige middelen mij eraan kunnen verplichten omdat ik de tweede overeenkomst heb getekend?
Zal Dexia niets doen omdat er zoveel andere mensen zijn die ook gestopt zijn met betaln??

Ik snap er even niets meer van!!!!!
Willen alleen die mensen reageren die ook onder zelfde omstandigheden als ik toch gestopt zijn met betalen even reageren...

gr
Hoezo nog eenmaal?? Ik zie je vraag nog niet eerder in deze topic of ben ik nu helemaal verkeerd?

mereth
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 dec 2003 12:59

Re: rekening

Ongelezen bericht door mereth »

Ik ben gewoon vaak weg en dan ben ik ook wel eens in het buitenland. De vraag op zich is toch niet raar. de genoemde situatie is toch op zich ook niet vreemd voor de meesten onder ons?????
Waarom zou ik dan verkeerd zijn!

Ik reageer alleen eens in de zoveel maanden dat is alles.....

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: rekening

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Ik begreep (nog een maal) niet.
Dacht dat je de vraag al eerder gesteld had in deze topic, en kon deze dus niet vinden.

Hans A
Berichten: 1019
Lid geworden op: 05 sep 2003 21:31

Re: rekening

Ongelezen bericht door Hans A »

Janneke 52,

jou contract loopt 20 jaar en is ondanks niet betalen niet door Dexia beeindigd?
Ik ontving bericht dat ze het mijne (10 jaar looptijd) gaan beeindigen. En dat terwijl ik slechts een paar maanden achterloop. Hiervoor was een betalingsregeling overeen gekomen maar door administratieve fouten bij Dexia hebben ze deze ZELF niet juist toegepast. Zelfde als bij *. Bedragen wel afgeschreven maar bij Dexia niet terug te vinden!!!!
Ze eisen deze nu nogmaals op. DE VUILAKKEN!!!!!

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: rekening

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Hans A, ben jij ook Eegaleaser? Zo ja, heeft 1 van jullie het contract beeindigd?

Hans A
Berichten: 1019
Lid geworden op: 05 sep 2003 21:31

Re: rekening

Ongelezen bericht door Hans A »

Ja hoor, wat dat betreft is alles in kannen en kruiken.
Binnen 3 jaar vernietigd, uittreksel uit de Gemeentelijke Basisadministratie op gestuurd, enz.
Dus dat zit wel snor! :wink:

Dexia kan ook nooit zeggen dat contract vernietigd is omdat de beurs daalde. Het contract had bij vernietiging nog bijna 8 jaar te gaan! Er is duidelijk vernietigd omdat toen duidelijk werd wat mij was aangesmeerd. De kl...za.ken!
Laatst gewijzigd door Hans A op 23 feb 2005 19:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Brabant
Berichten: 15
Lid geworden op: 01 jan 2005 23:32

Re: rekening

Ongelezen bericht door Brabant »

Hallo allemaal


Ik heb ook nog ff een vraagje.
Wij hebben helaas dat rot aanbod toen wel getekend omdat we anders de lasten niet zouden kunnen betalen.
Maar wij hebben nooit aangegeven of we nu wilden verlengen of... of....... maakt dat wat uit?
Het is gewoon verlengd, waarschijnlijk om dat we verder niks hebben laten horen denk ik?

Met vriendelijke groet Brabant

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: rekening

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Tja, dan zal het wel zijn omdat ik een vrouw ben :D misschien?

villa_cees
Berichten: 313
Lid geworden op: 02 okt 2003 18:14

Re: rekening

Ongelezen bericht door villa_cees »

Verkeerde topic, Janneke?

vr.gr.Cees :wink:

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: rekening

Ongelezen bericht door Janneke52 »

:D

cornelis
Berichten: 880
Lid geworden op: 12 feb 2004 10:58

Re: rekening

Ongelezen bericht door cornelis »

Ik ontving bericht dat ze het mijne (10 jaar looptijd) gaan beeindigen. En dat terwijl ik slechts een paar maanden achterloop. Hiervoor was een betalingsregeling overeen gekomen.

Hallo HansA,

Heb je dan het aanbod ondretekend?anders kun je toch geen betalingsregeling treffen.

groetjes

Hans A
Berichten: 1019
Lid geworden op: 05 sep 2003 21:31

Re: rekening

Ongelezen bericht door Hans A »

Nee, dat heb ik niet getekend.
Het betrof in mijn geval een gewone betalingsregeling. Ik had een paar maanden achterstand. Kreeg toen een betalingsregeling aangeboden. Moest dit ondertekenen en terugsturen (slechts 1 handtekening!). Openstaand bedrag zou dan in 6 maandelijks termijnen worden afgeschreven.
Dit is bij Dexia fout gelopen. Ze hebben een keer afschreven en verder niet meer en die ene afschijving kunnen ze niet terug vinden. DAG CENTJES!!!!! Maar wel blijven vorderen!!!! En nu dit weer.
Je kunnen bellen en schrijven tot je een ons weegt maar ze zoeken gewoon niets uit en bellen of schrijven nooit terug.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: rekening

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Je kunt toch, aan de hand van je bankafschrift, aantonen dat Dexia geld van je rekening heeft afgeschreven? Lijkt me niet zo moeilijk. Kopie maken en opsturen.(wel de rest van het bankafschrift afdekken, behalve rekeningnr. en naam).

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: rekening

Ongelezen bericht door trudy »

De administratie bij Dexia moet inmiddels wel één grote puinhoop zijn. Dit kon ook niet uitblijven. Wat mij persoonlijk betreft, heeft men NOOIT op de brief van mijn advocaat geantwoord, al maanden geleden. In het begin kreeg je nog wel eens antwoord van: i.v.m. de grote hoeveelheid post, zijn wij nog niet in de gelegenheid etc........, maar zelfs dat is er niet meer bij. Alleen standaard dreigbrieven.

Eén ding is zeker. Iedere €cent nog aan die bank betaald, is paarlen voor de zwijnen gooien...........

Wat lijkt het mij vreselijk op zo'n kantoor te moeten zitten iedere dag en al deze ellende door te moeten spitten en maar wat aan te rotzooien, want hier kan toch geen mens meer uitkomen.

Dan al die rechtzaken die ze grotendeels verliezen (al liggen ze nu even stil; stilte voor de grote storm), al dat geld dat terugbetaald moet worden, opletten dat de BKR verwijderd wordt. Al die dagvaardingen waar al die advocaten zich mee moeten bezighouden en die dan weer alle bijbehorende correspondentie daarvan moeten ontvangen, waarvan weer een deel zoek is, waardoor er weer blunders gemaakt worden.

Nou, maak je buik maar nat Dexia.......ik gun het jullie van ganser harte !

pewi
Berichten: 679
Lid geworden op: 16 feb 2005 20:52

Re: rekening

Ongelezen bericht door pewi »

Goedenavond. Ik ben nieuw op dit forum en wil graag jullie mening horen. Ik een destijds (jan 2000) een pensioen-effect afgesloten bij Spaarselect. Het depot van 36000 is inmiddels leeggeroofd en heb in 2004 ± 5000 uit eigen middelen betaald. ik zit bovendien met een behoorlijk restschuld opgezadeld en moet ook nog betalen voor de extra hypotheek. Vanaf november 2004 betaal ik hier niets meer aan Dexia. Ik heb echter ook nog een Spaarlease (heel oud met nog iets aan winst op), Feestplan 1 met strop, waarvoor ik de laatste 7 jaren niet hoef te betalen ivm de gunstige eerste 3 jaren, feestplan 2, wel betalen en veel strop ( valt onder Eegalease). Wat moet ik doen met deze betalingen. Wie helpt mij op weg.
Tot vrijdagavond in Nuth.

mono67
Berichten: 9
Lid geworden op: 21 feb 2005 23:02

Re: rekening

Ongelezen bericht door mono67 »

heb voor de 3e keer een boze brief met acceptgiro ontvangen.of ik betalen wil binnen 8 dagen(terwijl ik hun toendertijd 7JAAR geleden al gemachtigt heb om maandelijks het bedrag automatisch van mijn rekening te halen )omdat ik een betalingsachterstand zou hebben.Heb kopies gestuurd van bankafschriften van internetbankieren.Heb vanmiddag nog gebeld,maar krijg als antwoord:dat zijn geen geldige bewijzen,en u heeft nog steeds dat ene maandtermijn niet betaald!!JAJA

Gesloten