LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] sprintplan aegon

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
faeks
Berichten: 958
Lid geworden op: 08 nov 2005 22:47

Re: sprintplan aegon

Ongelezen bericht door faeks »

DAS is heel boos over deze gang van zaken en heeft een eis tot rectificatie ingediend bij payback.

Groeten,
Piet
Hopen dat dat snel gebeurt, zodat die kies- en hoofdpijn snel overgaat. Ik begin er inmiddels zelfs een beetje misselijk van te worden, van al dat gesnoef, gepoch en gedoe van deze of gene van Payback...
Laatst gewijzigd door faeks op 08 feb 2006 00:53, 1 keer totaal gewijzigd.

anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: sprintplan aegon

Ongelezen bericht door anne_ »

En nog steeds geen reactie van Payback. :evil:

Rob Hoegstra
Berichten: 169
Lid geworden op: 01 okt 2004 17:29

Re: sprintplan aegon

Ongelezen bericht door Rob Hoegstra »

Ik vind het genant worden hoe Payback ,PAL en anderen zieltjes blijven werven, terwijl nu iedereen weet met een legiolease-contract, hoe de vork in de steel zit.

8)

FW
Berichten: 61
Lid geworden op: 22 jan 2006 11:15

Re: sprintplan aegon

Ongelezen bericht door FW »

Misschien als Emiel Ratelband ook gedupeerd is kan hij een soort ambassadeur/scheidsrechter worden, de ruzies beslechten en de stichtingen weer op het rechte pad krijgen. Als een soort Pim Fortuyn dus.

faeks
Berichten: 958
Lid geworden op: 08 nov 2005 22:47

Re: sprintplan aegon

Ongelezen bericht door faeks »

IK vind ze beiden waardeloos, to be honest 8) Welterusten!

alles fout gedaan
Berichten: 36
Lid geworden op: 08 feb 2006 01:05

Re: sprintplan aegon

Ongelezen bericht door alles fout gedaan »

Zinloos betalen is uit de grond getrokken door Pay-back voor mensen met een koersplan van spaarbeleg, terwijl daar al een heel erg actieve stichting voor bestaat!

vergelijk eens even

www.zinloosbetalen.nl

info: 0
actie: 0
kosten: torenhoog : euri 170

en dan
www.koersplandewegkwijt.nl

info: wat wil je nog meer
actie: procedure draait al
kosten: euri 75

Ik kan de treffende emoticon even niet vinden, maar hoe ik over payback denk mag duidelijk zijn!

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: sprintplan aegon

Ongelezen bericht door Piet »

Het is voor gedupeerden irritant te merken dat er 60 euro verschil zit tussen payback leden en niet leden bij de stichting Spirit.
Dit is alleen maar gedaan door payback om extra leden en geld te krijgen.
Wie zit er in het bestuur van Spirit?
Hans Fokkenrood (ook in het bestuur van payback), Wim Krommendam (ook in het bestuur van payback) en Bert van Raaij (ook in het bestuur van payback.
Bert van Raaij is penningmeester van payback én Spirit
Dan heb je ook nog de stichting Zinloos Betalen.
Ook daar moeten niet leden van payback 60 euro meer betalen.
En wie zit daar in het bestuur?
Ja hoor, daar zijn ze weer: Adri (shamyrah) en Pieter H., beiden ook bestuurslid van payback.
Pietr H. is penningmeester van payback én Zinloos betalen.


Je kunt op allerlei manieren aandacht vragen voor je club.
Pieter H. trekt hiervoor alles uit de kast.
In de topic Agenda stond op 23 januari een aankondiging van een informatiemiddag van beursklacht en payback:
Pieter
Geplaatst op 23 Jan 2006 02:03 door Pieter


- Vervallen -Laatst aangepast door Pieter op 06 Feb 2006 00:23, in totaal 1 keer bewerkt
Vervolgens is deze tekst verwijderd en opnieuw geplaatst op 6 februari , twee minuten nadat dezelfde tekst is weggehaald uit een reactie die, voor Pieter H natuurlijk irritant, niet als laatste stond......
Beetje zielig allemaal, Pieter.

Groeten,
Piet

FW
Berichten: 61
Lid geworden op: 22 jan 2006 11:15

Re: sprintplan aegon

Ongelezen bericht door FW »

Piet, zou jij Emiel Ratelband als bemiddelaar aanvaarden?

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: sprintplan aegon

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Geef mij Joris 3pinter maar

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: sprintplan aegon

Ongelezen bericht door Piet »

Payback schrijft nog steeds
Ons zijn twee uitvoerende partijen bekend, te weten DAS en ARAG, die nu wel rechtsbijstand verlenen aan gedupeerden van aandelenlease, waaronder gedupeerden van SprintPlan. DAS heeft inmiddels een aantal cliënten bij ons aangemeld, m.a.w. ze besteden de uitvoering t.a.v. SprintPlan weer uit aan SPiRiT.
Ondanks het vernietigende oordeel van DAS en ARAG over deze misleiding en vragen hierover op het forum, blijft payback zwijgen en komt nog steeds niet met een rectificatie over hun onwaarheden over DAS en ARAG op diverse websites.

DAS heeft een rectificatie geëist omdat de berichtgeving door payback onjuist is en alleen maar dient ter eigen glorie en ledenwerving.
Dat payback met misleidende informatie gedupeerden op het verkeerde been zet en onwaarheden verteld, schijnt payback niet te deren, als ze maar leden en geld krijgen.

Payback plaatst zich hiermee in het rijtje met illustere namen als Leaseverlies, Eegalease, VEB, Consumentenbond, Dexia, Aegon en de andere aanbieders van misleidende aandelenlease producten.
Misleidende informatie en andere belangen als die van de leden zijn standaard voor deze dubieuze clubjes.

Laat je niet weer misleiden maar goed voorlichten en denk twee keer na voordat je geld overmaakt en je aanmeld bij payback of Spirit.
De misleidende informatie over de vergoeding van de rechtsbijstand via Spirit (payback) is een goed voorbeeld.

Groeten,
Piet

FW
Berichten: 61
Lid geworden op: 22 jan 2006 11:15

Re: sprintplan aegon

Ongelezen bericht door FW »

Piet je loopt nu wel kwaad te spreken over payback maar toen je er zelf in het bestuur zat heb je er flink van mee geprofiteerd!

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: sprintplan aegon

Ongelezen bericht door JH »

Piet K. schrijft:
Payback plaatst zich hiermee in het rijtje met illustere namen als Leaseverlies, Eegalease, VEB, Consumentenbond, Dexia, Aegon en de andere aanbieders van misleidende aandelenlease producten.

Het lijkt wel een afvalrace. Geen enkele organisatie schijnt te deugen omdat er niet in het straatje van Piet PALjas wordt gehandeld en gesproken. Droom lekker verder, Piet. Misschien kun je beter nalaten dit soort uitspraken op het forum te plaatsen, PAL wordt steeds ongeloofwaardiger door zich als een einzelganger op te stellen. :wink:

D. Idaho
Berichten: 247
Lid geworden op: 03 jan 2006 12:01

Re: sprintplan aegon

Ongelezen bericht door D. Idaho »

Men heeft het hier vaak over de beerput, daarmee wijzende naar Dexia en consorten, maar als je dit zo allemaal leest, dan zijn er aan de kant van de "belangenbehartigers" ook wel een paar putten die niet al te fris ruiken.

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: sprintplan aegon

Ongelezen bericht door Piet »

Het is wel opvallend dat sommige figuren wel allerlei (onterechte) laster schrijven over PAL maar over de leugens van payback zwijgen........

FW schrijft:
Piet je loopt nu wel kwaad te spreken over payback maar toen je er zelf in het bestuur zat heb je er flink van mee geprofiteerd!
Waarom denk je dat de harde kern van payback deze club heeft verlaten begin december 2004 en PAL heeft opgericht?
Wij proberen mede gedupeerden te helpen, zonder winstoogmerk of commerciële bedoelingen, gedupeerden voor gedupeerden.

Hoe denkt FW, JH en Idaho over de misleidende reclame door Spirit en payback?????
Want door hoor je deze figuren niet over.


Wel anderen onterecht onderuit halen maar payback schijnt een heilig huisje te zijn voor deze figuren.
Of zijn bovengenoemde namen schuilnamen van paybackers die alleen ten doel hebben om de echte belangenbehartigers onderuit te halen en zwart te maken?

JH schrijft:
PAL wordt steeds ongeloofwaardiger door zich als een einzelganger op te stellen.
In de maand januari hebben zich 1000 gedupeerden aangemeld bij PAL
Meer als 4000 gedupeerden hebben zich al aangemeld en dit aantal loopt dagelijks op.
Wij brengen geen broodjes aap verhalen, zoals Dexia en payback, maar proberen realistisch mede gedupeerden te helpen met goede en kwalitatieve informatie.
Iedereen kan meehelpen als vrijwilliger en meepraten over het te voeren beleid en de te voeren acties en hierdoor mede gedupeerden helpen.
Samen maken wij een vuist die Dexia en de andere aanbieders KO slaat.
Samen staan wij sterk!

Groeten,
Piet
Laatst gewijzigd door Piet op 10 feb 2006 21:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: sprintplan aegon

Ongelezen bericht door Elias »

De gedachte alleen al aan een concentratie uitwerpselen trekt bepaalde vliegen als JH, FW en (D.) Idaho onweerstaanbaar aan. Ze zijn niet weg te branden en proberen de gehele omgeving te infecteren.

FW
Berichten: 61
Lid geworden op: 22 jan 2006 11:15

Re: sprintplan aegon

Ongelezen bericht door FW »

Piet ik heb gehoord dat Pieter van payback zijn elektriciteitsrekening vergoed kreeg en dat jij dat toen als bestuurslid hebt goedgekeurd. Toen jij nog bij payback zat was alles daar even rot als nu maar zolang de bestuurders elkaar cadeautjes konden toeschuiven hoorde je ze er niet over. Bah Piet Koremans!

D. Idaho
Berichten: 247
Lid geworden op: 03 jan 2006 12:01

Re: sprintplan aegon

Ongelezen bericht door D. Idaho »

Ik kan me niet herinneren dat ik in mijn laatste posting het woord PAL gebruikt heb, het feit dat je je aangesproken voelt ligt niet aan mij maar aan jezelf Piet.

D. Idaho
Berichten: 247
Lid geworden op: 03 jan 2006 12:01

Re: sprintplan aegon

Ongelezen bericht door D. Idaho »

En dan die arme Elias, ze ziet haar baasje een posting doen en gelijk wil ze, vergelijkbaar met een klein kind die plots heel braaf met de armpjes over elkaar heen gaat zitten als de meester langskomt, ook een woordje meebrallen zodat ze ook weer een beetje in de schijnwerper staat en haar aai over het bolletje in ontvangst kan nemen, beetje triest...vind je ook niet Elly?

Wasbeertje
Berichten: 83
Lid geworden op: 14 jan 2006 16:47

Re: sprintplan aegon

Ongelezen bericht door Wasbeertje »

Dacht ik geen jeuk meer te hebben, komen die vlooien allemaal weer terug. Is er dan helemaal niets tegen te doen.

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: sprintplan aegon

Ongelezen bericht door Piet »

Idaho schrijft:
Ik kan me niet herinneren dat ik in mijn laatste posting het woord PAL gebruikt heb, het feit dat je je aangesproken voelt ligt niet aan mij maar aan jezelf Piet.
Typerend dat je niets zegt over de leugens van payback tegenover de aandelenlease gedupeerden die toch al wantrouwend zijn omdat ze opgelicht zijn en nu weer door deze zogenaamde "belangenbehartiger"
Payback :
Bijlage 2: Contactpersonen DAS en ARAG
Niet alle medewerkers van DAS en ARAG zijn ervan op de hoogte dat deelname aan Spirit voor vergoeding in aanmerking komt. Om afwijzing te voorkomen raden wij u aan om alleen met onderstaande personen contact op te nemen.
DAS Rechtsbijstand
ARAG

Mw. mr. M.E. Culbard of Mw.mr.S. Filali

Postbus 23000

1100 DM Amsterdam

Email: [email protected] of [email protected]

Telefoon: 020-6518888 of 020-6969834
DAS heeft duidelijk te kennen gegeven NIETS te maken te willen hebben met Spirit of payback en een rectificatie heeft geeist van payback.Het is opvallend dat payback geen enkele reactie geeft op dit forum, terwijl Pieter H. er altijd als de kippen bij is om te reageren op een posting door mij.

Groeten
Piet

Gesloten