goed zeg, klasse
T

LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Tja, je bent echt Ad-remIK heb daarop protest aangetekend, waarop dexia gisteren mocht reageren.
En mijn zaak staat nu weer op de rol.
Ik wil niet negatief zijn maar waar baseer je dit op???? Ik zie geen succes en ook geen overwinning!!!!!het was een succesvolle dag, we boekten mooie overwinningen,
hetgeen nog niet wil zeggen dat ze er niet zijn.Ik zie geen succes en ook geen overwinning!!!!!
Gr. Anne.
Voorts wordt de opt-out regeling erbij gehaald etc etc ect.Snoeren beroept zich op artikel 1015 Rv, zonder daarbij uiteen te zetten waarom hem een beroep zou toekomen. Voorts stelt hij niet in aanmerking te kunnen komen voor een Duisenbergregeling. Deze stelling is onjuist en de bank benadrukt dat Snoeren in de komende periode hierover benaderd zal worden.
Natuurlijk, ze zien de bui al hangen!Geplaatst op 20 Jan 2006 15:29 door ad snoeren
Voorts stelt hij niet in aanmerking te kunnen komen voor een Duisenbergregeling. Deze stelling is onjuist en de bank benadrukt dat Snoeren in de komende periode hierover benaderd zal worden.
Het doet mij goed dit soort verweer van Dexia te horen.Snoeren beroept zich op artikel 1015 Rv, zonder daarbij uiteen te zetten waarom hem een beroep zou toekomen. Voorts stelt hij niet in aanmerking te kunnen komen voor een Duisenbergregeling. Deze stelling is onjuist en de bank benadrukt dat Snoeren in de komende periode hierover benaderd zal worden
Als de woorden van Dexia inderdaad zo waren en Ad komt voor de Duisenbergregeling niet in aanmerking, dan betekent dit, dat:Voorts stelt hij niet in aanmerking te kunnen komen voor een Duisenbergregeling. Deze stelling is onjuist en de bank benadrukt dat Snoeren in de komende periode hierover benaderd zal worden.
Geplaatst op 20 Jan 2006 15:29 door ad snoeren
Even een staaltje van hoe dexia probeert de rechter te misleiden, in hun reactie op mijn verzoek tot voortzetting.
Gegeven feit is dat ik absoluut niet in aanmerking kom voor de Duisenbergregeling omdat ik gestopt was met betalen en de zogenaamde aandelen meteen waren verkocht.
Deze zaak liep bij de rechtbank Gouda.Hoi Piet Koremans,
Het is alweer een tijdje geleden dat ik met u gemaild heb. Ik heb 27 oktober de zaak gewonnen van Dexia. Mijn echtgenoot heeft niet mee getekend en daarom hebben wij deze zaak gewonnen. En ik heb het inleggeld teruggestort gekregen.