LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] verbindingsverklaring DR

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: verbindingsverklaring DR

Ongelezen bericht door anne_ »

Dat is een mooi bedrag Copla om te procederen, maar ik denk met alles wat na jou procedure aan de orde is gekomen je met dit bedrag niet toegekomen zo zijn. De ontwikkelingen zijn anders dan toen. Jij was er bijtijds bij en dat is je geluk.
Nu echt weltrusten,

Anne.

Copla
Berichten: 109
Lid geworden op: 08 okt 2005 19:00

Re: verbindingsverklaring DR

Ongelezen bericht door Copla »

Ja anne ik had geluk maar mijn grootste geluk heb ik nu.

Liefs :wink:

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: verbindingsverklaring DR

Ongelezen bericht door ad snoeren »

T :D P T :D N :!: :!: :!:

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: verbindingsverklaring DR

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Zo is het Anne. GELUK GEHAD!!!!!

Copla
Berichten: 109
Lid geworden op: 08 okt 2005 19:00

Re: verbindingsverklaring DR

Ongelezen bericht door Copla »

Gedeeltelijk meneer Snoeren of het de juiste timing was, denk ik wel maar daar was ik zelf bij en Dexia ook :lol:

Evening 8)

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: verbindingsverklaring DR

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Timing onder de truckenregen van dexia lijkt mij niet mogelijk, (en/maar supermensen zijn er altijd).
Dus blijft bij mij de twijfel of geluk gemanipuleerd kan worden 8)

Copla
Berichten: 109
Lid geworden op: 08 okt 2005 19:00

Re: verbindingsverklaring DR

Ongelezen bericht door Copla »

Geld maakt niet gelukkig meneer Snoeren liefde wel en dat in combinatie met helemaal :wink:

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: verbindingsverklaring DR

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Ja Han Truste :wink:

Copla
Berichten: 109
Lid geworden op: 08 okt 2005 19:00

Re: verbindingsverklaring DR

Ongelezen bericht door Copla »

Ad wat men vergeet is de zogenaamde Amerikaanse "Class-Action" waarmee aktie werd gevoerd, daarom ben ik het niet eens met die "Loonsverhoging"van nog eens 500 euro per persoon.

Moet men zelf weten toch maar het klopt niet. :shock:

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: verbindingsverklaring DR

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Maal 400 is het wel erg veel geld voor enkele briefjes.
Er zijn dagen dat ik het niet verdien. :cry:

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: verbindingsverklaring DR

Ongelezen bericht door aert0001 »

Nou, nou het gaat hier dan ook over een periode van zeker één jaar,
en Copla jij had toch toevoeging?
jij zit niet in een van de 8 groepen maar je hebt wél steeds kritiek, waarom is dat?


Ton

Copla
Berichten: 109
Lid geworden op: 08 okt 2005 19:00

Re: verbindingsverklaring DR

Ongelezen bericht door Copla »

Goed lezen Ton dan vind je het antwoord op jouw vraag.

Fijne jaarwisseling.

Arjuna*
Berichten: 141
Lid geworden op: 29 okt 2005 12:32

Re: verbindingsverklaring DR

Ongelezen bericht door Arjuna* »

Ik vind dat het fantastisch gaat, ja het kost geld, meer dan we aanvankelijk dachten, toch gaan we nog altijd prima, kwalitatief en verdomd goedkoop naar de rechter,
Nog altijd wel en het is te hopen dat dat ook zo blijft, maar als je er eenmaal voor 1.000 euro in zit ga je natuurlijk niet meer afhaken als het naar de 1.500 euro gaat en ook niet als je daarna naar de 2.000 euro gaat.

Ik hoop het niet voor jullie, maar het is wel een scenario waar je over na kunt denken. Tenslotte willen advocaten ook graag goed geld verdienen.

leeuwtje
Berichten: 192
Lid geworden op: 01 mei 2005 13:47

Re: verbindingsverklaring DR

Ongelezen bericht door leeuwtje »

Doe zelf ook mee in een groepsprocedure bij Holla Poelman Advocaten (groep 3). Heb vandaag per post ook de huidige stand van zaken op papier gekregen( procedure tijdelijk stopgezet en in mijn groep hebben dertien van de drieenzeventig procederende personen de Duisenbergregeling geacepteerd, de overige 60 in mijn groep procederen voort) met tevens een acceptgiro met betrekking tot aanvullende gemaakte kosten. Heb een voorschot betaalt van 408,95 euro incl. 19% BTW. Moet nu 102,89 euro incl. 19% BTW bijbetalen voor gemaakte kosten. In totaal dus 512,74 euro incl. 19% BTW. Tuurlijk is dit veel geld en tuurlijk worden de advocaten er goed voor betaald.

Echter waar kan ik anders voor dit bedrag procederen op een goede manier??

Dat er extra kosten gemaakt moeten worden ligt vooral aan Dexia en de Nederlande wetgeving en diegene die voor deze wetgeving verantwoordelijk is. In Nederland kan je de boel ongestraft besodemieteren en de gedupeerden draaien voor de kosten op. Het verhaal is immers duidelijk. Dexia en consorten hebben de boel besodemietert (doen ze nog steeds). Het is zo een grote beerput aan het worden dat de verantwoordelijke personen en hun vrienden van hogerhand er alles aan doen om deze beerput gesloten te houden, koste wat het kost.

Laten wij dit toe, echt niet. Wie A zegt moet ook B zeggen. En als je B zegt gaat dit ook weer in eerste instantie extra euro's kosten.Ik heb ze zelf ook niet voor het oprapen maar heb in mijn eigen familiekring een aantal personen die mijn financieel bijstaan en steunen door dik en dun.

De strijd duurt voort.

anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: verbindingsverklaring DR

Ongelezen bericht door anne_ »

De enige vraag die ik wil stellen is, waar zit het verschil in onkosten. Groep 1 moet 455,25 € bij betalen en Leeuwtje ( uit groep 3 )102,89 € ? Dit begrijp ik even niet.


Gr. Anne.
Laatst gewijzigd door anne_ op 29 dec 2005 23:28, 1 keer totaal gewijzigd.

faeks
Berichten: 958
Lid geworden op: 08 nov 2005 22:47

Re: verbindingsverklaring DR

Ongelezen bericht door faeks »

we hebben meer dan een jaar kunnen doen met de eerste voorschotten, nu moeten er echter nieuwe stukken worden gemaakt.
Deze factuur (zie opm. Anne) is, zoals ik het lees, over de afgelopen periode. Geen voorschot dus! Over de periode die nog komen gaat, komen dus nog facturen. Hetzij vooraf (zoals de 1e factuur), hetzij achteraf (zoals deze factuur).
Anne, het verschil zit hem denk ik in het feit dat wij al verder zijn in de rechtsgang. Het kan dus weleens een heel duur grapje worden voor groep 1 vrees ik.

anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: verbindingsverklaring DR

Ongelezen bericht door anne_ »

Naar mijn weten is groep 3 net zover als groep1 ( niet ver dus ) :cry:

Quote uit de brief van Holla Poelman.
Voor wat betreft het opstellen van de processtukken is naar evenredigheid tijd en aan de groepen 2t/m 8 doorbelast wat aan ontwikkelingskosten voor de eerste is gemaakt.
Daarom begrijp ik het verschil niet van declaratie van de verschillende groepen.
Laatst gewijzigd door anne_ op 29 dec 2005 16:43, 1 keer totaal gewijzigd.

faeks
Berichten: 958
Lid geworden op: 08 nov 2005 22:47

Re: verbindingsverklaring DR

Ongelezen bericht door faeks »

Nog altijd wel en het is te hopen dat dat ook zo blijft, maar als je er eenmaal voor 1.000 euro in zit ga je natuurlijk niet meer afhaken als het naar de 1.500 euro gaat en ook niet als je daarna naar de 2.000 euro gaat.
Wie A zegt moet ook B zeggen. En als je B zegt gaat dit ook weer in eerste instantie extra euro's kosten.
Ik moet wel afhaken dan. Zit nu al boven mijn budget! Het staat (in mijn zaak) niet in verhouding meer. Heb nu dus eigenlijk gewoon 1000 euro door de plee gespoeld :cry:

leeuwtje
Berichten: 192
Lid geworden op: 01 mei 2005 13:47

Re: verbindingsverklaring DR

Ongelezen bericht door leeuwtje »

Anne hoeveel personen zitten er in groep 1 die afgehaakt zijn of doorprocederen mischien heeft het bedrag daarmee te maken, of zijn de groepen op soort procedures geselecteerd en kost de ene procedure meer dan de andere??

Zal zelf ook nog wel een aantal aanvullende facturen ontvangen van Holla Poelman Advocaten met dank aan Deia en consorten.

anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: verbindingsverklaring DR

Ongelezen bericht door anne_ »

13 van de 57 accepteren de Duisenberg regeling.

Gesloten