LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verkiezingen

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
dejongh1

Verkiezingen

Ongelezen bericht door dejongh1 » 11 nov 2006 11:42

Ik denk ,als je de Tweede Kamerleden anoniem zou vragen of ze voor een parlementair onderzoek(aandelenlease) zijn,dan zou waarschijnlijk 80% voor een parlementair onderzoek zijn.Alleen omdat de partijbonzen van het CDA,VVD en PvdA tegen een parlementair onderzoek zijn,durft de rest van de kudde geen mening te geven.
Ik vind dat de verenigingen en Leaseproces het ijzer moeten smeden terwijl het heet is.Dat is nu,net voor de verkiezingen.Als de verkiezingen voorbij zijn ,krijg je niets meer voor elkaar bij deze politici,net zoals in de afgelopen 4 jaar.After the elections ,all these politicians will close ranks.De verkiezingstijd is de enige tijd dat deze politici kwetsbaar zijn en zich meer openstellen dan normaal.De verenigingen kunnen nu
met de camera erbij om hun mening vragen aangaande de aandelenlease.
Zalm zegt nu wel dat hij geen knelpunten meer ziet,maar ik durf te wedden als de rechtszaken volgend jaar na de verkiezingen weer van start gaan ,na deze lange opschorting,dat er maar heel weinig rechtszaken zullen plaatsvinden per maand.
Zalm zegt verder,om de Tweede Kamerleden te misleiden en rustig te houden,dat de rechtzaken in de komende 3 a 4 jaar behandeld zullen worden.Als een ambtenaar 4 jaar zegt ,kan je dit beter met 3 vermenigvuldigen dus in de komende 12 jaar ipv. 4 jaar.Als een politiek ambtenaar zegt dat een project 3 miljard euro gaat kosten moet je dit ook op het eind van de rit met 3 vermenigvuldigen en loopt het project ook uit naar 9 miljard euro.
Je denkt toch niet ,dat na een vertraging van 4 jaar van deze rechtszaken,dat Zalm nu het klootjesvolk toestemming zal geven om Dexia te slopen in de komende 4 jaar!

Gesloten