LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wordt rente & incassokosten meegerekend?

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
mrkoetje
Berichten: 52
Lid geworden op: 12 aug 2003 20:01

wordt rente & incassokosten meegerekend?

Ongelezen bericht door mrkoetje »

vreemd genoeg lees ik maar niets over de berekende rente en de incassokosten waardoor mijn 6500,- restschuld nu al zeker met 1500,- is verhoogd.
Worden deze meegerekend in die 1/3 2/3 regeling?

Ook lees ik nog niets over garanties van Dexia dat ze de BKR notering weghalen bij het ingaan op dit schikkingsvoorstel.
Ik hoop namelijk alsnog een NHG voor mijn hypotheek te krijgen waardoor mijn rente percentage omlaag kan.

Ook vraag ik mij af of de hele schikking nog doorgaat als het gros van de gedupeerden hier nee tegen zeggen?
of wordt dit hoe dan ook individueel bekeken?

Kees
Berichten: 91
Lid geworden op: 12 okt 2003 21:10

Re: wordt rente & incassokosten meegerekend?

Ongelezen bericht door Kees »

Dit zelfde vroeg ik mijzelf ook al af. Als ik accoord zou gaan met deze schikking dan gaat dat niet door als daar ook nog eens de kosten bijkomen van 2 jaar niet betalen en de kosten van het inschakelen van de aasgieren van de diverse incassobureaus. Met andere woorden, het gaat om de kale restschuld zonder verdere wat voor kosten dan ook.

Kees

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: wordt rente & incassokosten meegerekend?

Ongelezen bericht door trudy »

Hallo Kees,
Met andere woorden, het gaat om de kale restschuld zonder verdere wat voor kosten dan ook.
Kale "virtuele" restschuld zul je bedoelen? : :roll:

Geen idee hoor. Dexia lijkt me achterbaks genoeg om de rente en incassokosten er nog bij op te tellen en dan mag je daarvan nog 1/3 ophoesten.....tel uit je winst

P.S. heb je mailtje ontvangen, prettig weekend, groet

mrkoetje
Berichten: 52
Lid geworden op: 12 aug 2003 20:01

Re: wordt rente & incassokosten meegerekend?

Ongelezen bericht door mrkoetje »

ik ben toch maar even zo brutaal om mijn bericht weer wat naar boven te halen.
De vragen die ik heb zullen veel meer mensen aangaan, en lees nog steeds nergens antwoorden.
(zijn er al wel antwoorden ergens te krijgen? of moeten alle details nog ingevuld worden?)

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: wordt rente & incassokosten meegerekend?

Ongelezen bericht door Truus2004 »

http://forum.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=28934
Mrkoetje, zie bovenstaande topic, vraag 1 6 en 7. Deze vragen zijn naar de pers gestuurd, o.a. naar Radar. Mail je vragen ook naar de redactie, dan komen ze misschien a.s. maandag wel aan bod!

mrkoetje
Berichten: 52
Lid geworden op: 12 aug 2003 20:01

Re: wordt rente & incassokosten meegerekend?

Ongelezen bericht door mrkoetje »

dank!, ik zal zeker kijken a.s maandag!

Gesloten