LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zielig commentaar van LEASEVERLIES

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
J Hopman
Berichten: 268
Lid geworden op: 04 mei 2005 17:52

Re: Zielig commentaar van LEASEVERLIES

Ongelezen bericht door J Hopman »

Willems,

Aan u hebben we wat , en wat u schrijft is dan ook de gehele waarheid, ook over die Lemstra, want het klopt allemaal niet wat hij gedaan heeft die waterdrager, en Tros Radar hebben we ons denk ik ook allemaal in vergist want die spelen het spelletje net zo goed mee als Lemstra.En wat hadden jullie gedacht van SVL en de CONSUMENTENBOND, die zijn iedereen zo tegengevallen, dat de consumenstenbond moet vrezen voor het verliezen van heel veel leden, en terecht meelopers.

Dat zeiden idaho, JH, belegger + en hvdb ook al in een eerder forum ( trouwens wat zijn ze rustig ) ik weet het al ze zijn alles aan het uitzoeken voor de gedupeerden, die kanjers.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Zielig commentaar van LEASEVERLIES

Ongelezen bericht door Idaho »

...
Laatst gewijzigd door Idaho op 01 nov 2005 10:57, 1 keer totaal gewijzigd.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Zielig commentaar van LEASEVERLIES

Ongelezen bericht door JH »

Welkom terug Idaho, Tros Radar heeft je weer losgelaten :wink:

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Zielig commentaar van LEASEVERLIES

Ongelezen bericht door Idaho »

...
Laatst gewijzigd door Idaho op 01 nov 2005 10:58, 2 keer totaal gewijzigd.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Zielig commentaar van LEASEVERLIES

Ongelezen bericht door JH »

Vreemd, er zijn forumbezoekers zoals jill, die wel degelijk objectief genoeg van mening zijn dat er sprake is van een hetze tegen jou direct en indirect tegen een ieder die een andere mening heeft maar dat doet er niet toe. Overigens lijkt het er op dat ook ik gebanned ben maar om een of andere onverklaarbare reden weet ik toch weer online te komen. :wink: Dat houden we maar zo 8)

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Zielig commentaar van LEASEVERLIES

Ongelezen bericht door Idaho »

...
Laatst gewijzigd door Idaho op 01 nov 2005 10:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Zielig commentaar van LEASEVERLIES

Ongelezen bericht door Idaho »

...
Laatst gewijzigd door Idaho op 01 nov 2005 10:58, 1 keer totaal gewijzigd.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Zielig commentaar van LEASEVERLIES

Ongelezen bericht door JH »

tja, dat is helaas het gevolg van de demagogie die piet meent uit te moeten oefenen op dit forum. En met een grote groep volgelingen die hem als de redder in nood zien en zelfs bereid zijn om hem een standbeeld te gunnen, dan loopt piet wel naast zijn schoenen van zoveel macht. Sorry voor deze opmerking maar zo langzamerhand valt mij dat steeds meer op en zo is het met meerderen, dat is afgelopen weekend wel gebleken. PAL richt zich heel duidelijk op de doelgroep die niet bepaald zelf initiatieven neemt en deze doelgroep verwacht dan ook alles van de club maar als het straks fout loopt, dan zal PAL zeker niet de dans ontspringen. En verder hoop ik dat voor al diegenen die ingestemd hebben met het schikkingsvoorstel een goed resultaat volgt. Dan zijn we er van af en kan de rest verder bakkeleien tot in lengte van jaren. :wink:

Wellicht dat ik het nu ook te bont heb gemaakt, het zij zo. Voor de zekerheid zal ik deze tekst zelf mailen naar de internetredactie en een klacht over de misleidende postings die momenteel geplaatst worden.
Ik hoop echter dat de redactie van Radar Internet haar forum objectief en zakelijk wil houden waarbij vrijheid van meningsuiting en het uitwisselen van gedachten mogelijk is in de positieve zin des woords.

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Zielig commentaar van LEASEVERLIES

Ongelezen bericht door Piet »

En verder hoop ik dat voor al diegenen die ingestemd hebben met het schikkingsvoorstel een goed resultaat volgt.
Hallo mede aandelenlease gedupeerden, bent u ook zo enthousiast over de Duisenberg regeling:
We hoeven maar éénderde van onze restschuld te betalen, we hoeven geen restschuld te betalen!
Sommigen zijn enthousiast over de Duisenberg regeling en denken dat ze nu minder hoeven te betalen als het contract is afgelopen en ze akkoord gaan met de Duisenberg regeling.
Is dat wel zo en wat zegt Dexia hier zelf over.
Op vragen die hierover gesteld zijn antwoord Dexia als volgt:
In de beëindigingsdocumenten wordt geen rekening gehouden met de Duisenberg-Regeling. Dat is in lijn met de afspraken tussen Dexia Bank Nederland N.V. en de stichtingen Leaseverlies en Eegalease, de Consumentenbond en de Vereniging van Effectenbezitters. De Duisenberg-Regeling stelt immers als voorwaarde dat cliënten aan al hun betalingsverplichtingen moeten hebben voldaan, dan wel een betalingsregeling moeten hebben getroffen. Verrekening vindt achteraf plaats. Indien u meer wenst te weten over de mogelijkheden tot gespreide betaling van de eventuele restschuld.....enz.
Lees ik het goed?
De Duisenberg-Regeling stelt immers als voorwaarde dat cliënten aan al hun betalingsverplichtingen moeten hebben voldaan, dan wel een betalingsregeling moeten hebben getroffen
en
Verrekening vindt achteraf plaats
Dus eerst betalen en dan geld terugkrijgen.
Bovenstaande is een officieel schrijven van Dexia.
Hierin staat duidelijk dat je EERST alles moet betalen en daarna pas....

Bezint eer gij begint!!!
Weet met wie je zaken doet: Dexia dus!!

Bezint eer gij begint!!!

Groeten,
Piet

J Hopman
Berichten: 268
Lid geworden op: 04 mei 2005 17:52

Re: Zielig commentaar van LEASEVERLIES

Ongelezen bericht door J Hopman »

Piet,

Is zeer duidelijk wat we moeten doen, en dat is ze pakken in de rechtbank , dan komen de streken van Dexia vanzelf bovendrijven, die boeven.

Kor B
Berichten: 151
Lid geworden op: 14 mei 2005 00:48

Re: Zielig commentaar van LEASEVERLIES

Ongelezen bericht door Kor B »

Geplaatst op 03 Okt 2005 19:22 door Idaho


--------------------------------------------------------------------------------

Dank JH, maar nee, de TROS zal mij niet meer toelaten vrees ik.
Sterker nog, wanneer je een ban krijgt, dien je kontakt op te nemen met de redaktie, welnu dat heb ik voor de zoveelste keer gedaan, met daarin wat kritische vragen omtrent hun modereerbeleid, maar ook daar wordt geen antwoord op gegeven.

Begrijpelijk overigens, want hoe moet je dit beleid nu uitleggen.

Zo nu ben ik waarschijnlijk voor 4x levenslang gebanned
Piet en zijn clubje willen hun wil opleggen aan de Tros :shock: En dat jij 4x levenslang bent gebanned is niet helemaal ten onrechte vraag maar aan impact :lol: :lol: maar alle kippen op den stok bokkie terug in zijn hok :roll:

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Zielig commentaar van LEASEVERLIES

Ongelezen bericht door JH »

Kor B, dan ben ik het ook en het is een raadsel waarom jij dat niet bent en al die anderen die een andere mening hebben dan de PALPIET-papegaaien, die alleen maar reageren op de eerste topic die op dit forum geplaatst is en niet verder zoeken dan hun neus lang is.
Wel opvallend dat er op het PAL-forum zo eensgezind wordt meegepraat. Kennelijk durven ze niet voor hun mening uit te komen.
Dictatuur bij PAL wellicht ???? De waarheid zal ooit aan het licht komen :wink:

overigens gelezen op het PAL-forum
http://www.platformaandelenlease.nl/php ... .php?t=115

Jammer dat dictator piet en zijn moderator het stilzwijgend in de beerput hebben doen verdwijnen. :wink:
Alleen is de tekst helaas niet echt verdwenen 8)
Laatst gewijzigd door JH op 03 okt 2005 22:51, 4 keer totaal gewijzigd.

Kor B
Berichten: 151
Lid geworden op: 14 mei 2005 00:48

Re: Zielig commentaar van LEASEVERLIES

Ongelezen bericht door Kor B »

JH ik ben niet dag en nacht aanwezig op dit forum snap je maar ben ook geen gedupeerde zoals jij, of ben je ook geen gedupeerde, ik weet het niet. Uit je berichten te lezen had je ooit een Sprintplan :lol: :roll:

Ange
Berichten: 30
Lid geworden op: 26 mar 2005 17:04

Re: Zielig commentaar van LEASEVERLIES

Ongelezen bericht door Ange »

http://nl.wikipedia.org/wiki/ULO
alteit nogch slimmer dan ik :oops:

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Zielig commentaar van LEASEVERLIES

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Gaat dit over ban.. ban.. ban.. hahaha..hahaha..hahaha..
en hoe kunnen we dit forum nog verder verzieken,

of is dit het legio lease forum?

Gelukkig vond ik dit keer wat steun in onze eigen krant
(Brabants Dagblad) met het artikel
"Nog veel twijfel over schikking Dexia"
wat ook al elders te lezen was.

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Zielig commentaar van LEASEVERLIES

Ongelezen bericht door Truus2004 »

:arrow:
Laatst gewijzigd door Truus2004 op 31 okt 2005 21:55, 1 keer totaal gewijzigd.

drareg
Berichten: 41
Lid geworden op: 02 mei 2005 23:08

Re: Zielig commentaar van LEASEVERLIES

Ongelezen bericht door drareg »

Wreker, nog proficiat met je ULO-diploma!!!

Er zitten volgens mij hier ook lieden met een BLO-diploma.

In deze context bedoel ik Bijzondere Laaienlichters Opleiding.

Precies genoeg om die baan bij Dexia te accepteren die net op PAL
is verschenen!!!

Groet,

Drareg.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Zielig commentaar van LEASEVERLIES

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Nog maar eens kijken pipa..

http://www.brabantsdagblad.nl

http://www.brabantsdagblad.nl/regioport ... e!,00.html

(de link werkte alleen als je kunt inloggen)

naast de overlijdens advertenties.. zou dat symbolisch zijn?
Laatst gewijzigd door Ikwaseenbeetjedom op 03 okt 2005 23:37, 1 keer totaal gewijzigd.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Zielig commentaar van LEASEVERLIES

Ongelezen bericht door JH »

Liever rechts dan heulen met die linkse nietsnutten van Keer Het Tij :wink: Dat doen alleen PALjassen :lol:

Kor B
Berichten: 151
Lid geworden op: 14 mei 2005 00:48

Re: Zielig commentaar van LEASEVERLIES

Ongelezen bericht door Kor B »

jouw rechtzaak ook impie als je bij Strengers komt :lol:

Gesloten