LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] A-codering BKR

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
dianne
Berichten: 9
Lid geworden op: 10 okt 2003 16:57

Re: A-codering BKR

Ongelezen bericht door dianne »

Hallo Janny,

Het is gewoon erg vervelend, nu het met de zaak wat rustiger is en het wat minder gaat, dat je door alleen maar het krediet wat je bij BKR hebt staan, je niet normaal kunt leven! over een paar maanden is toch de uitspraak toch? en dan? hoe lang duurt het dan nog?

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: A-codering BKR

Ongelezen bericht door Janny »

Dianne

ik kan je geen antwoord geven,

maar , is het misschien een optie , om een bank te zoeken die je vertrouwd, en daar je probleem voorleggen. ?
Een registratie is nou eenmaal een regelrechte ramp. en daar, ( dat weet dexia drommels goed.) heeft Dexia ons in de tang.
maar laat je niet kisten, je bent een van de zeer velen die hier tegen aanlopen.Het is schrale troost, maar betalen is zeker het laatste waartoe je moet overgaan.Immers dan heeft dexia haar doel bereikt.
en wij ons recht kwijt. Betalen is immers goedkeuren.
Een advocaat kan je hierbij wel advieseren.
Als we massaal om dexia heen kunnen, is dat wapen voor hen waardeloos geworden.
Dus we moeten een oplossing los van Dexia zoeken.
groetjes Janny

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: A-codering BKR

Ongelezen bericht door aert0001 »

Ja en extra wrang is het dat indertijd bank Labouchere volgens verklaringen van ex Spaarselect willekeurig B.K.R. coderingen verwijderde of aanpaste naar gelang behoefte, en dit hebben we al zwart op wit, maar we kunnen er niks mee, niemand wil eraan,. En het B.K.R. in Tiel? Nou die zijn liever géén partij in deze onfrisse zaak.
Nog een leuk detail Dexia is helemaal geen lid van het B.K.R..

snappie?

Ton

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: A-codering BKR

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Beste Aert,

Zou je me die verklaring(en) willen doen toekomen a.u.b.?

Mijn e-mail adres is: [email protected]

Bij voorbaat hartelijk dank! :wink:

m.v.g. justice man

Jan-Willem
Berichten: 105
Lid geworden op: 03 jul 2003 15:14

Re: A-codering BKR

Ongelezen bericht door Jan-Willem »

Gaan jullie hiervoor nog een rechtzaak beginnen of blijven al die a-coderingen nog 5 jaar staan :?:

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: A-codering BKR

Ongelezen bericht door aert0001 »

wat doe jij zelf?

Ton

Jan-Willem
Berichten: 105
Lid geworden op: 03 jul 2003 15:14

Re: A-codering BKR

Ongelezen bericht door Jan-Willem »

Ik heb al een rechtzaak maar geen a-codering het is maar een vraag :?

Hans A
Berichten: 1019
Lid geworden op: 05 sep 2003 21:31

Re: A-codering BKR

Ongelezen bericht door Hans A »

dianne
Geplaatst op 01 Jun 2004 15:58 door dianne

ik ben 23 jaar oud, en toen ik het met legio aanging 19, dus niet wetende dat het om een lening ging!

--------------------------------------------------------------------------------

Dubio
Geplaatst op 01 Jun 2004 16:07 door Dubio

Dan heb je inmiddels veel bijgeleerd!
Hier wordt overduidelijk de mentaliteit van Dexia(medewerker) getoond!

RW
Berichten: 78
Lid geworden op: 10 mei 2004 12:26

Re: A-codering BKR

Ongelezen bericht door RW »

Dit gaat over a-coderingen en de BKR niet over Dubio. :twisted:

Hans A
Berichten: 1019
Lid geworden op: 05 sep 2003 21:31

Re: A-codering BKR

Ongelezen bericht door Hans A »

Oh. :twisted: :twisted:

RW
Berichten: 78
Lid geworden op: 10 mei 2004 12:26

Re: A-codering BKR

Ongelezen bericht door RW »

Lees die topic maar eens door dan zie je dat ik gelijk heb :twisted: :evil: :twisted:

gast058

Re: A-codering BKR

Ongelezen bericht door gast058 »

Geplaatst op 01 Jun 2004 14:30 door justice man 007
--------------------------------------------------------------------------------
Wat je kan proberen is dezelfde tactiek toe te passen als Dexia jegens ons (gedupeerde) veelvuldig toepast;
Namelijk te kennen te geven dat je jezelf niet gebonden/ verbonden acht aan de registratie/ codering bij het BKR te Tiel.
Je kunt ook aangeven dat je géén schulden hebt en dat je géén achterstalligheid hebt in je maandtermijnen zoals hun waarschijnlijk zullen schetsen.
Je hebt het contract toch (buitenrechtelijk) al vernietigd?
Je zou zelfs de rol kunnen omdraaien en Dexia melden als wanbetaler, zei geven je toch niet je betaalde inleg terug, toch?!!!
M.i. moet de rechter eerst vonnissen dat het contract daadwerkelijk vernietigd is voordat Dexia gedwongen stappen onderneemt richting BKR om a coderingen weg te halen en voordat 'de rol omdraaien' enige zin heeft. Dat duurt me te lang.

jaffhu
Berichten: 74
Lid geworden op: 16 aug 2003 09:24

Re: A-codering BKR

Ongelezen bericht door jaffhu »

Geplaatst op 02 Jun 2004 17:25 door Jan-Willem


--------------------------------------------------------------------------------

Gaan jullie hiervoor nog een rechtzaak beginnen of blijven al die a-coderingen nog 5 jaar staan

Beste Jan-Willem,

dit is goed vraag? Dexia hebben mij A- codering verwijderd met veel mooite en inderdat ik heb hun bedreigde met kort geding uit eindelijk gelukt om mij codering weg gehaald.

meer de B.K.R opzich is administratie kantoor voor de banken en zie zijn een partij in deze ellende ik heb met hun vaak gesproken een antwoord heb ik gekrijgen dat

{ DE BKR WERKT ALLEN VOOR DE DEELNEMERS EN PRIVE PERSOON KAN NIKS AANDOEN}


zo de onfrisse praktijken de bkr is medeplichtige een weg moet gebeuren. en dat voor deze oplichters bedoel ik hier mee de banken moeten eerst met de klant overleggen voor de melding en de codering en verder moet deze melding beslisst door een rechter vooraf en niet achteraf.

in deze houding de banken hebben de macht en wij hebben niks,

voor de goede orde dexia stil en is bkr deelnemer .

pm
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jan 2004 23:26

Re: A-codering BKR

Ongelezen bericht door pm »

Ik heb nog niet zo lang geleden een klacht ingediend bij de Geschillen Commissie BKR. Zij hebben mijn klacht in behandeling genomen. Zijn er meerdere die zo'n procedure zijn gestart ? Zijn er al uitspraken bekend ?

Ik hoor graag van jullie,

PM

Hans A
Berichten: 1019
Lid geworden op: 05 sep 2003 21:31

Re: A-codering BKR

Ongelezen bericht door Hans A »

up

jaffhu
Berichten: 74
Lid geworden op: 16 aug 2003 09:24

Re: A-codering BKR

Ongelezen bericht door jaffhu »

de BKR Commissie stelt niks voor, werken voor de BKR, en de BKR opgezet door de banken voor hun eigen doel verwacht jij echt dat jou zaak keurig behandelde dat geloof ik voor geen cent.

heb jij ooit een moeder voorordeeld eigen baby??? deze commisse gaan nooit jou recht geven zelf als jij in het gelijk.

bij deze instituut is een pan en daksel .

success mee. zie zijn :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: commissie of BKR wij hebben daar geen recht period.

Gesloten