LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bundeling Legio Lease gedupeerden

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Erik

Bundeling Legio Lease gedupeerden

Ongelezen bericht door Erik »

Iedereen die serieus geïnteresseerd is in het aanpakken van LL kan zijn informatie sturen naar: [email protected].

Om LL te kunnen aanpakken zijn steekhoudende argumenten nodig. Het is daarom van belang dat enkel feitelijke informatie boven tafel komt. Hoe zuur het verlies en de persoonlijke schade ook is, je kan er betrekkelijk weinig mee.

Stap 1 is het verzamelen van relevante informatie van gedupeerden
Stap 2 is het analyseren van al deze informatie op zaken waarop LL kan worden aangesproken
Stap 3 is het vaststellen OF en op welke wijze LL kan worden aangepakt
Stap 4 ondernemen van concrete actie

Houd er rekening mee dat het product "goed" in elkaar zit en het zeer lastig is om LL juridisch aan te spreken. Het minimale wat we kunnen doen is beginnen met de informatie samen te brengen. Baat het niet dan schaadt het niet.

Als je wilt reageren stuur dan informatie over:
- Wijze waarop het contract is afgesloten (denk aan het verstrekken van de lening)
- Ongewenste transacties die plaatsvinden (aan en verkoopkoersen, wijzigingen in de portefeuille)
- Berichtgeving
- Afhandeling van vragen en correspondentie
- enz.

Korte feitelijke informatie is het meest bruikbaar.

ROB VAN POPPEL

Re: Bundeling Legio Lease gedupeerden

Ongelezen bericht door ROB VAN POPPEL »

OVEREENKOMST 742 (WINSTVERDRIEDUBBELAAR)
AANKOOPDATUM 14-JUNI-1999
INSCHRIJFBEDRAG 114 EURO

Gewoon via de folder ingeschreven, verder nog nooit door hun contact met me opgenomen. Pas in Februari heb ik contact met hun opgenomen hoe het ermee stond en toen schrokken wij (ik en m'n vrouw) wel want toen moesten wij geld bijleggen? Toen is mij geadviseerd nog even door te zetten omdat het nog wel bij zou trekken. Dus wij zitten nu met onze vingers gekruist!

Bij voorbaat dank voor de moeite,

Wij hadden toch op z'n minst onze inleg (veilig) terug verwacht! (Dit voorbeeld stond in ieder geval niet in de folders)

Rob en Astrid van Poppel
Griftstraat 60
5704 GA HELMOND
0492-517816

H.H.Nijenhuijs

Re: Bundeling Legio Lease gedupeerden

Ongelezen bericht door H.H.Nijenhuijs »

OVEREENKOMST 742 (WINSTVERDRIEDUBBELAAR)
AANKOOPDATUM 01-JULI-1999
INSCHRIJFBEDRAG 112,63 EURO
Aangekocht via reclamefolder en geen informatie moeten verstrekken over solvabiliteit.
Na het programma Radar overe Legio Leasevia hun klantenservice vernomen momenteel op een gigantische winst te zitten van €603,--.
Kortom een leasebedrag van ongeveer fl 9000 tegenover € 603 winst

Bart

Re: Bundeling Legio Lease gedupeerden

Ongelezen bericht door Bart »

Vergelijkt u altijd appels met peren? fl.9000 aan rente betaald en €603 koerswinst op de aandelen. Graag nuanceren! Ik vraag me serieus af waarom mensen over het afsluiten van een lease-contract zo makkelijk hebben gedacht?! Natuurlijk werd er veel reclame naar ons verstuurd en konden we 3 keer per dag de brievenbus legen, maar als men een auto oid koopt, wordt toch ook eerst vergeleken en informatie ingewonnen?! U heeft nota bene een contract ondertekend! Dan wil je toch weten waarvoor je tekent? Natuurlijk hadden we vertrouwen in Legio, maar dat is toch geen reden om blind te tekenen voor een betalingsverplichting gedurende 36 maanden (bij de wv3d)?! Mensen zoals u, die nu gaan zeuren over tegenvallende resultaten en onvoldoende voorlichting moeten bij zichzelf ten rade gaan! Destijds heeft u die voorlichting ook als voldoende beschouwd bij het afsluiten van de overeenkomst. Eigen schuld, dikke bult! En in navolging van de 'legio-fan' wil ook ik u wijzen op het antwoord van Legio op www.legio.nu
met vriendelijke groet,
Bart Onker

henk

Re: Bundeling Legio Lease gedupeerden

Ongelezen bericht door henk »

de folder van legiolease was duidelijk. Wij hebben echter bezoek gehad van een medewerker en die heeft ons duidelijk overgehaald mee te doen.Hij zij dat je alléén ging verliezen bij een 3e wereld oorlog. (is die er nu dan?)
Wj zijn er gewoon ingetrapt door een man met een hele flotte babbel.

Gesloten