LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Radar uitzendingen

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Maaike Kordo

Radar uitzendingen

Ongelezen bericht door Maaike Kordo »

Het is niet de eerste keer dat Radar uithaalt op een foute manier. Ze laten de bedrijven die door het slijk gehaald worden niet aan het woord, omdat ze weten dat ze falikant aan de kant worden geschoven. Klein voorbeeld: ze hebben enige tijd geleden (1 jaar ongeveer)Legio tezamen met Aegon onder handen genomen en hun beide zwaar benadeeld zonder hun aan het woord te laten. Dat deden ze nu weer. Tuurlijk voor de kijkcijfers erg gunstig al die huilende mensen, maar de waarheid is ver te zoeken.

HG

Re: Radar uitzendingen

Ongelezen bericht door HG »

Beste mensen opgelet:
Ook hierboven weer een reaktie die nergens op slaat;
Radar gaf aan dat men al maanden bezig is met het onderzoek en men Legio gevraagd heeft in de Studio haar standpunt te komen toelichten. Ik heb niemand gezien, u wel ?
Hoe kom jij eigenlijk aan het gegeven dat Radar de bedrijven bewust door het slijk wil halen en niet laat reageren ????
Als dat mijn bedrijf overkwam nam ik meteen de gelegenheid te baat om te kunnen reageren als ik ten onrechte werd beschuldigd......

NB: tip: als je je muis over het mailadres van deze inzender haalt zie je onderin je scherm '[email protected]'; ik vind het opmerkelijk dat dit hetzelfde is bij die Arjan van Beek die ook al vindt dat mensen zeuren !!!!.
Mogelijk zijn er nog andere meldingen van mensen die pro-Legio zijn;
Lijkt dit niet een aktie van Legio en aanverwanten om de boel te sussen ??????

Maaike kordo

Re: Radar uitzendingen

Ongelezen bericht door Maaike kordo »

Hee wat denk je ik heb een verloofde. Misschien is het mogelijk dat die arjan bij mij hoort?

En ze zeggen dat ze dat gevraagd hebben, maar aangezien dat de vorige keer niet mocht, aegon en legio mochten niet in de uitzending verschijnen, zullen ze er nu geen trek meer in hebben. Dus helmut kohl, je denkt het te weten maar laat maar

pwj.hoozemans

Re: Radar uitzendingen

Ongelezen bericht door pwj.hoozemans »

Maaike,

Ik ben het eens met jouw stelling.
Ook bij andere programma,s wordt het gesprek of beknot of afgesneden.
Het begrip woord en wederwoord is men in het mediaveld bijna vergeten.
met vriendelijke groet,
pwj.hoozemans

Vizz

Re: Radar uitzendingen

Ongelezen bericht door Vizz »

typisch weer nederlands.
omgekeerde wereld dus.
kortom: legio is een lief, aardig en vooral eerlijk bedrijf
tros radar is een programma van en voor oplichters.

Hoozemans, Maaike , Arjan en consorten:
Dankzij eerlijke mensen zoals jullie en eerlijke bedrijven zoals Legio is onze wereld een paradijs om in te wonen en is het alleen maar rozegeur en maneschijn.
stom van ons dat we DAT niet in de gaten hadden.
Sorry sorry sorry, aanvaard onze excuses dat we uberhaupt het lef hadden om te klagen

HG

Re: Radar uitzendingen

Ongelezen bericht door HG »

Ik sluit me bij je aan Vizz; alleen zou ik de heer Hoozemans even uit dit rijtje willen halen; hij is op een andere plek in het forum ook skeptisch maar komt met goede argumenten en houdt de juiste focus op de aangelegenheid.
Dit komt ons verweer alleen maar tengoede.

Maaike en Arjan, mochten ze nu ze verloofd zijn, nog trouwplannen hebben en mogelijk een groot feest willen geven en eventueel een ander huis willen kopen geef ik het volgende advies:
sluit bij Legio een paar contracten af; in het begin flink wat inleg; maar dat verdien je later zondermeer terug; en aan het einde van de rit hou je tonnen over ! Mogelijk krijg je ook nog extra personeelskorting want ik heb nog steeds een vermoeden ....

ida

Re: Radar uitzendingen

Ongelezen bericht door ida »

ik had al veel eerder een vermoeden dat deze maaike en arjan bij legio horen . overduidelijk tocvh legio medewerkers want als het gedupeerden waren klonken ze wel anders.
niemand arjan en maaike dachten erbij na dat ze zo dik in de schuld kwamen te zitten , nee we dachten dat we in een of ander spaarplan kwamen met een unieke constructie dat je flinke kon verdienen door de rente die je kreeg .
Nu blijkt dat je voor duizenden guldens het schip in gaat.
dus legio aanhangers let wel mederwerkers houdt hier je mond maar dicht.

Gesloten