LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Advocaten Friesland.

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Sjoerdtje

Advocaten Friesland.

Ongelezen bericht door Sjoerdtje »

Lieve mensen,

Willen jullie alsjeblieft reageren als jullie net zoals ons een deal hebben gesloten met PMA Consultancy in het verleden??
Het welgenoemde Triple effect??

Als we samen een advocaat in de hand zouden nemen staan we wellicht veel sterker!!

Wij zijn op de volgende manier aangetekend:

We hebben in 2000 een folder ontvangen voor het triple effect van PMA Consultancy. Hierop zijn wij door de lovende folder in gegaan.
Tot onze grote spijt is hierdoor een grote schuld achtergebleven van 10.000 euro die we inmiddels wel hebben betaald.

Wij zijn er verder naar meerdere keren bellen en mailen achter gekomen dan PMA mijn Salariskantoor of te wel pinkroccade zover heeft gekregen om adressen vrij te geven zodat hun folder zouden kunnen sturen. Hiervoor heeft zowel pinkroccade als PMA een leuke duit geld van overgehouden.

Graag zouden we het van jullie horen als er meer mensen in provincie Friesland zijn die doormiddel van aanschrijving via het onderwijs er op deze manier ingestonken zijn.

Laat jullie emailadres achter dan kunnen we met zijn allen in actie komen want er moet wat aangedaan worden!!

Mvg,

Sjoerdtje

CB
Berichten: 2427
Lid geworden op: 03 jul 2003 20:07

Re: Advocaten Friesland.

Ongelezen bericht door CB »

Ga naar zoeken bovenaan. Bij zoeken op trefwoorden voer je PMA of triple AND effect in. Klik op zoeken en je krijgt een hele hoop informatie over PMA en triple effect.

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Advocaten Friesland.

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Sjoerdtje,

Natuurlijk is dit te realiseren.
Er is een groep te vormen en het vinden van een advocaat is ook geen probleem.
Wat WEL een probleem is, er is een contactpersoon nodig waar mensen zich kunnen aanmelden en die de eerste en belangrijke informatie verstrekt en die als buffer fungeert tussen de aanmelder en de advocaat.
Als iemand contactpersoon wilt worden, mail me en we proberen dit zo goed mogelijk op te zetten.
Om voldoende deelnemers te krijgen (en dus lagere kosten) moet je je niet alleen concentreren op Friesland maar op een groter gebied, lijkt mij.

Groeten,
Piet

roliburg

Re: Advocaten Friesland.

Ongelezen bericht door roliburg »

Het heeft mij indertijd ook verbaasd dat de folders via ed vakbond (ABOP) verspreid zijn bij het SChoolblad. Daarom ben ik erin gestapt. Ik zou dat nooit uit de krant gedaan hebben. Ik heb dat later ook geschreven naar het Schoolblad van de AOB (hoe dat ook heet) en daarin kwam als reactie dat ieder zelf verantwoordelijk is. Maar ik werd wel door de bond op het verkeerde been gezet. Ze moeten geen reclame verspreiden die tegen het belang van hun leden ingaat. Dus ik neem het de bond erger kwalijk dan PMA. De bond wast nu de handen in onsschuld terwijl ook zij verdiend zullen hebben aan het verpreiden van zulke reclame.
Ik ben overigens ook met een grote restschuld blijven zitten en heb me aangesloten bij Stichting Legiolease. mvg R.Lindenburg, Delft

Reinier

Re: Advocaten Friesland.

Ongelezen bericht door Reinier »

Ik vind het een oneerlijk voorstel van dexia,om te tekenen zodat ik niet
kan procederen.ik heb een restschuld van 13000 euro,te betalen in tien jaar tijd van 112 Euro per maand.en ik ben 65 jaar.
ik heb aow plus een klijn pensioentje.

villa_cees
Berichten: 313
Lid geworden op: 02 okt 2003 18:14

Re: Advocaten Friesland.

Ongelezen bericht door villa_cees »

Reinier, ga even naar het nieuwe forum en plaats daar je verhaal.
Er zijn intussen veel nieuwe ontwikkelingen.

vr.gr.Cees

amosfantasia
Berichten: 24
Lid geworden op: 26 nov 2005 18:35

Re: Advocaten Friesland.

Ongelezen bericht door amosfantasia »

Wij hebben niet via de Vakbond AOB prospectussen gekregen ,maar op een andere manier zijn die enveloppen met prospectussen de school binnengekomen .Inderdaad afkomstig van het PMA .Opschrift :ONDERWIJS.
Die lui blijven aan de gang met aanbiedingen(nogsteeds!).Ik vraag mij af of PMA ook aansprakelijk gesteld zou kunnen worden met het verspreiden van de La Bouchere folders(DEXIA).
Wij zitten met de gebakken peren .

Je gaat er toch vanuit dat er naar de scholen ,GOED ,vetrouwelijke post wordt gestuurd .

Tuurlijk ook naar andere instellingen enz .

De direkteur van de school kan niet alle post/brochures ontleden .

Ik heb het gebeuren omtrent 3 collega-s met Dexia,kort geleden maar aan hem verteld .


De prospectussen van het PMA zijn sinds februari in handen van de advocaat .

Tenslotte alle bewijzen helpen .

Gesloten