LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Advocaten Drenthe

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Cygne
Berichten: 36
Lid geworden op: 15 nov 2003 16:37

Advocaten Drenthe

Ongelezen bericht door Cygne »

Vermeld hier a.u.b. naam, woonplaats en in het kort uw ervaringen met advocaten in Drenthe.

Gast

Re: Advocaten Drenthe

Ongelezen bericht door Gast »

HK
Gast

Geplaatst op 13 Oct 2003 15:52 door HK


--------------------------------------------------------------------------------

[/b] Zijn er inmiddels mensen die reeds een geschikte advocaat in de arm hebben genomen in regio Drenthe/Groningen.
Misschien dat we als gedupeerden 1 advocaat in deze regio kunnen aanstellen. Samen staan we sterk.

Naar boven


Annet


Geplaatst op 13 Oct 2003 16:28 door Annet


--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb een tijd geleden contact gehad met adv.kantoor Wolgen in Adorp. Ze hebben al een paar zaken in behandeling.
Ik ben nog niet verder met ze gegaan. Maar ik mocht ze altijd bellen als ik iets wil weten. De man was heel aardig maar gaf aan dat het om een moeilijke zaak gaat.
Ik woon in Drenthe en zie wel iets in een gezamenlijke advocaat.

Annet

Naar boven

droopy
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 dec 2003 13:00

Re: Advocaten Drenthe

Ongelezen bericht door droopy »

ik heb een wvd van dexia die is afgelopen en ik houd een schuld van ruim 5200 euro.
wat kan ik het beste doen.
ik zoek ook nog een advocaat in drenthe die wil bemiddelen voor evt. meerdere leasebeleggers en evt toevoeging

Michiel Luidens

Re: Advocaten Drenthe

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

Emmen
Homveld Heuzeveldt Van Rosmalen Advocaten
Mevr. Mr. Eding AG, 0591-656969
[email protected]
www.homveld.nl

Deze advocaat werkt met toevoeging en heeft al meerdere dexia of zaken van andere aanbieders in behandeling.
bron PAL

stinet
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 feb 2005 21:41

Re: Advocaten Drenthe

Ongelezen bericht door stinet »

Wie dit ook leest; ik zou graag willen weten op welke wijze ik van ze af kan. Heb een contract en betaal elke maand 22 euro en het schijnt zelfs dat dat tot 2013 duurt. Is me nooit verteld en het zou 5 jaar duren. in de jaaropgaaf krijg ik de indruk dat er geen schulden zijn; bij het bureau kredietregistratie staat 8000 euro schuld. Hoe kan dat? En wat gebeurt er als ik de betaalopdrachten per mand ga stopzetten? Ja ik wil ook wel een advocaat, ben via de FNV verzekerd van rechtsbijstand zou misschien kunnen helpen? Geldt de schikking ook voor lopende contracten?
Wie kan mij op deze vragen een antwoord geven of heeft de zelfde ideeéen en/of ervaring?
Stinet

Gesloten