LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] [b]Advocaten en de $dexialeasekoek$ [/b]

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Gast

[b]Advocaten en de $dexialeasekoek$ [/b]

Ongelezen bericht door Gast »

Het internet is steeds meer een plaats waar diensten voor van alles en nog wat worden aangeboden,dus ook dit forum wordt steeds meer een plaats waar advocaten zich melden om een stukje van de dexia koek binnen te halen na Mr. Rompelberg verschijnt nu ook Mr. Wolf ter tonele . Ik heb niet alles gelezen maar ook de advocatuur ziet winst in dit forum.
Het getuigde van meer betrokkenheid als eens een advocaat zijn nek uitstak en op dit forum eens kon uitleggen wat de kansen zijn voor de gedupeerde en wanneer de kosten van een procedure de baten overtreffen Welke kans is er voor de verschillende doelgroepen eegalease, dwaling, misleiding en gewoon de zorgplicht.

gast

Gast

Re: [b]Advocaten en de $dexialeasekoek$ [/b]

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ben blij dat advocaten zich hier melden. Niet iedere advocaat werkt met toevoeging. Sara zegt zelf dat je zonder advocaat meteen Dexia kunt betalen :cry:

Bedankt Mr.Wolfs ik bel morgen.


Gast

Re: [b]Advocaten en de $dexialeasekoek$ [/b]

Ongelezen bericht door Gast »

Er mag toch geen reklame gemaakt worden.

Gast

Re: [b]Advocaten en de $dexialeasekoek$ [/b]

Ongelezen bericht door Gast »

Gast

Dat advocaten en notarissen geen reklame mogen maken is uit de oude doos wij leven in 2003

Liesbeth21

Re: [b]Advocaten en de $dexialeasekoek$ [/b]

Ongelezen bericht door Liesbeth21 »

Waar vind ik het geplaatste stuk over Mr. Wolf??
Ik heb eerder over hem gelezen en gehoord, het schijnt zelfs zo te zijn dat het stil leggen van de zaken nu komt doordat Mr. Wolf al 15 zaken heeft gewonnen tegen dexia.
Ik ben erg nieuwschierig dus zou graag willen weten waar dit stuk over deze advocaat staat.

Groetjes Liesbeth

Sven

Re: [b]Advocaten en de $dexialeasekoek$ [/b]

Ongelezen bericht door Sven »

Hoi Werner,

Hoe was het op Bonaire. Ik zie dat je weer terug bent.

Sven

Gast

Re: [b]Advocaten en de $dexialeasekoek$ [/b]

Ongelezen bericht door Gast »

Hier nog een keer dezelfde ervaring. Ik ga naar de Bart Smit om een spel te ruilen. Ik was binnen een uur na aankoop al terug. Ik zeg, hij doet het niet. Nou, zegt de dame achter de toonbank, zoek maar een andere uit dan.

Na een tijdje gezocht te hebben vertelde ik dat ik geen spel kon vinden welke ik interessant vond. Vertelde zij doodleuk dat er geen geld terug werd gegeven op spellen. Omdat ik niet de moeilijkste ben, vroeg ik naar een tegoedbon zodat ik op een later moment dan een spel van mijn smaak kon uitzoeken. Neenee zij ze dat geven we niet.

Ik had een spel van 40 euro gekocht (toch vrij veel) en ben dus op zoek gegaan uit pure wanhoop naar een andere. Toen had ik er 1 gevonden die ik maar matig vond, maar aangezien ik gene keus had... Bleek dat spel maar 15 euro te zijn! Ja, zegt ze, dan moet je er nog een spel van 25 euro bijnemen nu want zo kan het ook niet!

Toen had ik er zo´n sik van dat ik dus wel boos werd. Ik vond dat ik me nu wel schappelijk genoeg gedragen had, en heb mijn geld gewoon terggeeist. Na veel gedissussieer, mocht ik het spel van 15 euro kopen en kreeg de rest van het geld toch terug. HET KAN DUS WEL!

Nou, ik koop nooit, maar dan ook echt nooit meer wat bij de Bart Smit! Bij de Intertoys zijn ze wat dat betreft toch echt een heel stuk klantvriendelijker!

Bart Smit, zak in de stront met je spellen! Koude douche is zeer terecht!!

Gesloten