LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dexia nog steeds op ramkoers

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
VREEMANN
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 mar 2004 13:31

Re: Dexia nog steeds op ramkoers

Ongelezen bericht door VREEMANN »

WIJ WOUDEN DEXIA AFKOPEN ZELFS DAARBIJ BELAZEREN ZE JE.
Zeggen ze het geld te laat binnen te hebben gekregen wat volgens mijn bankafschrift niet zo is. Dus wij moeten nog een maand termijn volledig betalen terwijl we bij hun dus een hele maand het afkoop geld gestald hebben en er rente over vangen .Ze hebben een antwnr . al weet ik die helaas niet meer anders zou ik ze zeer veel brieven per dag sturen . Weet iemand dit antwnr. Ik was al kwaad op ze want wij zijn bij het begin ook misleid maar hebben het geluk dat we nu de aandelen zelf over kunnen nemen [als we ze nog een keer krijgen]voor ons is het een foutje geweest van enkelle duizenden euros maar zonder verdere verstrekkende gevolgen. Wij willen gewoon van die hele DEXIA kl... zooi afzijn.

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Dexia nog steeds op ramkoers

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo RDG,

Je hebt gelijk, het zijn natuurlijk niet alleen de sociaal zwakkeren die een dagvaarding hebben gekregen.

Gelukkig zijn er ook veel mensen die een advocaat in de arm hebben genomen om zich te kunnen verdedigen tegen de advocaten van dexia.

Maar elke gedupeerde die wij niet kunnen bereiken en die vervolgens wordt gemangeld door dexia is er één te veel.

Daarom is het ook belangrijk openlijk te zeggen dat we een aandelenlease contract hebben en daardoor die mensen bereiken die niet over een computer en internet beschikken.

De media kan hier een belangrijke rol in spelen.

Steun is heel belangrijk, maar dan moeten we wel van elkaar weten dat we zo'n contract hebben en wat voor mogelijkheden er zijn om dit contract en de aanbieder aan te pakken.

Dit forum is het topje van de ijsberg

Groeten,
Piet

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Dexia nog steeds op ramkoers

Ongelezen bericht door Piet »

dexia blijft de druk maar opvoeren en trekt zich nergens wat van aan.

een oude man van 73 krijgt wekelijks aanmaningern van dexia.
Zijn advocaat heeft dexia verzocht alle correspondentie via de advocaat te laten verlopen omdat de man er geestelijk aan kapot gaat.
En wat doet dexia?
Gewoon doorgaan met het sturen van dreigbrieven naar deze man.
dexia trekt zich nergens wat van aan!!
En de slachtoffers:
Geld willen ze zien, zo veel mogelijk en hoe is niet interessant.
De meest gore methoden worden gebruikt. Hoe lang kan deze man van 73, die een herseninfarct heeft gehad, dit nog aan???

nog een voorbeeld:
Een gedupeerde is verhuist en heeft dit netjes doorgegeven aan dexia.
Wat gebeurt er, dexia dagvaard haar en stuurt dit naar het oude adres. gevolg, zij weet van niets en wordt bij verstek veroordeeld!

Maar nu het vuile spel van dexia: de rechter heeft dus bepaald dat zij moet betalen dus stuurt dexia de deurwaarder op haar af voor beslaglegging EN WEL NAAR HET ADRES WAAR ZIJ AL EEN TIJD WOONT, DUS DAT TUIG WIST HET WEL!!
Zij dus niet en werdt toen pas geconfronteerd met een vonnis bij verstek en een deurwaarder. Hoe maak ik mensen kapot!!!

Zo zijn er nog veel meer voorbeelden hoe die maffia bende van dexia ons terroriseert!

Wat kun je hier aan doen om dit te stoppen?

Doe mee met de e-mail actie (al meer als 2000 verstuurd)

Kom naar de demonstraties en laat zien dat je het niet meer accepteert.

Ga naar een advocaat en, in overleg met hem, vernietig je contract, stop met betalen en vorder je geld terug van dexia

Wie weet nog meer mogelijkheden?

DIT MOET EEN KEER STOPPEN!!!!

Groeten,
Piet

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Dexia nog steeds op ramkoers

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Zo zie je maar weer dat Dexia alles uit de kast haalt om te winnen c.q. zo veel mogelijk geld probeert binnen te slepen.
Maar proberen wij ook niet via de diverse media en via advocaten, juristen eigen ervaringen Dexia onderuit te halen.
Denk dat dit er allemaal bij hoort.
Iedereen speelt nu hard tegen hard, en ik vermoed dat niemand meer wilt schikken.

Het gaat naast de centen ook om de eer en gerechtigheid toch?!

m.v.g. justice man

mechelina
Berichten: 47
Lid geworden op: 05 jul 2003 21:17

Re: Dexia nog steeds op ramkoers

Ongelezen bericht door mechelina »

Hoi dus bij mij gaat het nu ook aan de gang en ben nu dus een advokaat aan het zoeken. Wie weet er eentje die ervaring heeft met deze zaken liefst in de omgeving Uden/Veghel.

Maar als er iemand eentje weet die al meerdere zaken gewonnen heeft mag hij/zij ook verder weg wonen. Groetjes Mechelina

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Dexia nog steeds op ramkoers

Ongelezen bericht door Piet »

En dexia gaat maar door.....
Zelfs mensen die al maanden in een rechtszaak verwikkeld zijn met dexia krijgen nog brieven over het feit dat het contract is afgelopen en of zij dit willen verlengen of dat zij het verschil willen bijbetalen. Zijn ze nou zo onnozel! De contracten zijn vernietigd en er loopt al maanden een rechtszaak.
Ze blijven maar dreigen en hopen op die manier nog zoveel mogelijk geld binnen te halen voordat ze uit Nederland verdwijnen.

Dat het opvoeren van de dreiging en druk resultaat heeft bewijzen de e-mails die gestuurd worden.
Hieronder een paar voorbeelden:
Geachte heer, dame,
Het spijt me U te moeten meedelen dat ik helaas gezwicht ben voor de agressieve manier van benaderen door DEXIA.
Ik heb gevraagd naar door mij te betalen "schuld" en na een maand bleek dit snel op te lopen. DEXIA eiste dat ik opnieuw zou beleggen ( lees: gratis geld overmaken naar hun rekening, zonder er iets voor terug te krijgen..)
Ik heb een maand geleden met onmiddellijke ingang alle betalingen gestopt, het vereiste "schuldbedrag" ad € 1900 direkt overgemaakt, zodat ik nu van alle ellende af ben.
Bij elkaar heeft het LEGIOLEASE / DEXIA "geintje" mij na ruim 10 jaar zo'n € 30.000 gekost.
Ik ben een betalend lid van Pay-Back waarvan het lidmaatschap nog enige tijd doorloopt doch voor onze (mijn gezin) algemene gemoedsrust hebben wij dit afkoop-besluit noodgedwongen moeten nemen.
Ik wens U en Uw Vereniging alle sukses toe waarbij ik hoop dat de DEXIA-parasieten toch een keer door de knieën zullen gaan.
Met vriendelijke groet
Hallo,
Mijn vrouw en ik gaan betalen in totaal 16 000 euro en het bedrag aan aandelen 40 000.
Hebben een extra hypotheek afgesloten. Dus nu hebben we zeker alleen maar schulden.
We willen rust en nemen het verlies jaren lang de stress van procederen ik wil ons leven zo niet leven.
Als het lukt de hardheidsclausule aan te vechten zoals jullie denken spring ik een gat in de lucht.
Zelf kan ik op dit moment niet meer vechten en ga betalen.
Goedemorgen,
We gaan toch maar door met betalen omdat ik er allemaal geen gat in zie dat het ooit nog goed gaat komen.Het brengt allemaal zoveel stress met zich mee en daar kan ik niet meer tegen.
Met vriendelijke groeten,
Hierbij wil ik mijn lidmaatschap opzeggen.
We moesten helaas onze schulden wel betalen en we zijn nu eindelijk van Dexia af.
Maar de schulden die we nog hebben trekken ze ons elke maand van onze rekening af (105 euro per maand) en dat 10 jaar lang.
En als je dus ook nog van de WW moet trekken is dat geen lolletje met een bedrag van 980 euro per maand.
Dan kom je wel elke maand heel wat te kort.
Vriendelijke groeten,
Ik wens alle mensen die bezweken zijn onder de druk van dexia alle sterkte en kracht in de toekomst.
Dit soort dingen geven mij extra kracht en motivatie om de strijd tegen dexia en de andere aanbieders met alle heftigheid voort te zetten.
Dit soort terreur mogen wij niet tolereren in Nederland!
Weet je niet meer wat je moet doen, heb je hulp nodig, zoek je een advocaat?
Mail me of ga naar en bureau voor rechtshulp.

Er worden ook steeds meer schikkingen aangeboden, de restschuld wordt kwijtgescholden maar dan moet je wel tekenen voor afzien van je rechten.
Dit zijn juist de zaken die je als gedupeerde gaat winnen en dat weet dexia ook, daarom dit aanbod!

Dexia heeft een grote inschattingsfout gemaakt.

Ze dachten dat we als makke lammetjes gingen betalen en niets durfden te ondernemen.
Ze hebben zich grandioos vergist!
Zo vergist zelfs dat ze uit Nederland vertrekken met de staart tussen de benen.
En dat dankzij een paar koppige,vasthoudende en doorzettende gedupeerden.

Het wordt tijd voor een nieuwe topic:
Gedupeerden op ramkoers!!!

Groeten,
Piet

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Dexia nog steeds op ramkoers

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Zeg maar hoe je dit wilt doen Piet.
Procederen doen we al!!!

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Dexia nog steeds op ramkoers

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Janneke 52,

Jij hoort bij de groep:
En dat dankzij een paar koppige,vasthoudende en doorzettende gedupeerden.
Jij bent al actief en een voorbeeld om te volgen.
Samen staan we sterk en dat zullen de aanbieders merken!

Bedankt en groeten,
Piet

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Dexia nog steeds op ramkoers

Ongelezen bericht door Piet »

dexia is bezig met een nieuwe golf van terreur via incasso bureau RAETS

Veel gedupeerden hebben de afgelopen week een dreigbrief gekregen van RAETS.

Trek je niets van deze dreigbrieven aan en ga naar een advocaat.
Laat hem je voorlichten over de juridische mogelijkheden en geef niet toe aan de terreur van dexia en RAETS!!

De uitspraak van de rechtbank in Tilburg geeft ons kracht en steun.
De gedupeerde krijgt al zijn ingelegde geld terug en dexia verliest!!

Dexia gaat dit verliezen, wees sterk en vorm een front tegen bedriegende banken en vecht voor je recht en jouw geld.

Samen kunnen we de strijd winnen.

Groeten,
Piet

Gesloten