LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Voorstel Duisenberg maar contract al eerder beëindigd

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Mike R.

Voorstel Duisenberg maar contract al eerder beëindigd

Ongelezen bericht door Mike R. »

Ivm de aankoop van een nieuw huis moest ik mijn contract beeindigen om de hypotheek te krijgen. Exclusief wat ik betaald heb de afgelopen jaren moet ik tevens 9000 Euro betalen.

Wie weet in hoevrre ik ook aanspraak kan maken op het Duisenberg aanbod.
Dexia zegt: De oplossingen zijn zowel van toepassing op overeenkomsten die zijn beëindigd vanaf januari 1997, als op lopende overeenkomsten.

M.a.w. het geldt ook voor degenen die de schuld al hebben betaald?

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Voorstel Duisenberg maar contract al eerder beëindigd

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Mike,

Als je kijkt wat je al aan die dieven van Dexia hebt betaald, 9000 euro + je inleg, dan zou ik overwegen om te gaan procederen en al je verloren geld terug te vorderen.
Dexia heeft de meeste rechtszaken van het afgelopen half jaar verloren en er ligt voldoende jurisprudentie en juridische kennis om een rechtszaak met vertrouwen in te gaan.
Neem over je mogelijkheden contact op met een advocaat met aandelenlease ervaring.
Kijk op www.platformaandelenlease.nl bij Advocaten.
Bereken ook of je in aanmerking komt voor toevoeging (gesubsidieerde rechtsbijstand).
De berekening hiervoor is ook te vinden op deze site en wel onder Procedure toevoeging.

Als je niet akkoord bent gegaan met het Dexia Aanbod en je hoort niet tot de zogenaamde eegaleasers, dan kun je een kwart van je betaalde restschuld terugkrijgen.
Er wordt door Dexia nog gewerkt aan een procedure hiervoor.

Maar waarom zou je genoegen nemen met deze schikking als je veel meer terug kunt krijgen via een gerechtelijke procedure.
Op 7 april j.l. kreeg een gedupeerde nog al zijn betaalde geld terug via een rechtszaak in Amsterdam.
Kijk op de eerder genoemde website voor de mogelijkheden om te procederen.

Groeten,
Piet

ZEG NEE !! tegen de schikking van Duisenberg.
Uitspraak rechtbank in Amsterdam op 7 april: Gedupeerde krijgt de volledige inleg van ruim 100.000 euro terug!

Gast

Re: Voorstel Duisenberg maar contract al eerder beëindigd

Ongelezen bericht door Gast »

Er zijn ook mensen die beweren dat ze niet wisten dat ze met geleend geld gingen beleggen 9 contracten, nou als dat geen gokken is :lol:

Ton van Aert (48)

Verlies 50.000 euro

"Ik deed het voor mijn kinderen. Door mijn reuma kan ik niet meer werken, dus dacht ik: ik moet wat verdienen. De verkoper van Legio Lease wilde wel helpen. Het leek een fijne jongen. Hij belde zo maar op om te vragen naar mijn ziekte of om te praten over zijn dochtertje. Later bleek dat hij helemaal geen dochter heeft. In 1999 verdiende ik met SpaarSelect 5.000 gulden-dat geld heb ik weer in Legio Lease gestopt. Mijn vrouw stortte haar ontslagpremie. We hadden 9 contracten.
Er was een tijd dat ik de verkoper wilde opzoeken. Maar dat is nu over. Wat heb ik eraan om boos te zijn?"


Piet Koremans (54)
Verlies 80.000 euro

"Het bloed van Dexia en Spaar Select kan ik drinken, als secretaris van de vereniging PAYBACK probeer ik daarom zoveel mogelijk gedupeerden bij te staan.

Ja is een prima verklaring.

Gesloten