Conclusie

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
zoex
Berichten: 407
Lid geworden op: 18 nov 2003 08:37

Conclusie

Ongelezen bericht door zoex »

Ik denk dat dit forum zijn beste tijd gehad heeft en wat mij betreft gesloten mag worden want het draagt niet meer bij tot oplossingen, sterker nog het schept momenteel alleen maar nog meer verwarring door allerlei vage uitspraken waar we niets meer aan hebben en berichten die in het verleden al herhaaldelijk de revue gepasseerd zijn
en nog steeds niet duidelijk zijn.
Ook de uitspraken van rechtbanken bijvoorbeeld, de ene zegt wel huurkoop en de andere zegt geen huurkoop, wat moeten we hier nu mee.

Het is mij inmiddels wel duidelijk dat iedereen zelf aan de slag moet om zijn recht te halen.

Van de collectieve acties van SLV en CGA verwacht ik helemaal niets,
misschien dat de stichting Leaseleed nog wel iets voor elkaar krijgt maar
dat zal zeker niet datgene zijn wat zij eisen van Dexia.
Dexia zelf zal onverminderd door gaan met het uitoefenen van druk
op hun 'klanten'.

Dus mensen put niet langer hoop uit dit forum maar onderneem zelf
stappen als je vindt dat je opgelicht bent.

Verwacht ook helemaal niets van het partijdige elite clubje van Zalm want dit is alleen maar opgericht om de schade voor de banken zoveel mogelijk te beperken.

Stap ook niet naar het DSI want dit clubje is nog erger, zoek een advocaat en ga voor de volledige overwinning.

Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Re: Conclusie

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Helemaal niet mee eens.

Op het ogenblik zijn de reacties wel is waar niet erg informatief maar zolang er geen nieuws is toch geen probleem?

Zodra CGA wakker wordt of zodra de rechters van elkaar weten wat ze willen komen er vanzelf weer nuttiger reacties.

zoex
Berichten: 407
Lid geworden op: 18 nov 2003 08:37

Re: Conclusie

Ongelezen bericht door zoex »

Natuurlijk zal dit straks weer allemaal reacties gaan losmaken en tot eindeloze discussies lijden maar wat ik duidelijk wil maken is dat men nu voor zich zelf de keuze moet maken hoe verder te gaan.

Zelf zit ik vanaf november 2002 op dit forum en ben ik na ongeveer
anderhalf jaar tot de conclusie gekomen dat dit forum mij wel sterker gemaakt heeft maar dat het niets opgelost heeft want uiteindelijk ga ik nu naar een advocaat omdat ik niet geloof in collectieve oplossingen in het voordeel van de gedupeerden.

Het zal uiteindelijk voor iedereen een jarenlange individuele strijd gaan worden tenzij je genoegen neemt met een minimale genoegdoening.

Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Re: Conclusie

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Klopt.
2 jaar geleden ging ik louter informaitief naar een advocaat maar die wist toen nog negens van.
Pas op het Trosforum ontdekten de meeste mesne dat ze niet de enige in Nederland waren met een komend fin. probleem.
In het begin werd gesuggereerd dat aansluiting bij LL voldoende was, dat is al lang achterhaald.
PB heeft hier info voor iedereen, adviseert o.a. zelf een advocaat op te zoeken, dus blijft het Trosforum een funtie vervullen......................
Ik denk dat er 1000den mensen dagelijks alleen even kijken öf er nog nieuws is".

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Conclusie

Ongelezen bericht door Willems »

Beste Zoex,
Dat je vandaag overtuigd ben, dat uiteindelijk een advocaat dé oplossing is voor jouw problemen, heb je te danken aan het forum! Er zijn nog steeds velen die nog steeds een bevredigend oplossing aan het zoeken zijn en denken dat wanneer de beurs optrekt dat dan alles in orde zal komen. Dit forum, dikwijls gebruikt als een pispaal, heeft wel degelijk zijn nut al was het maar een plek om even langs te komen om te kijken of er iets nuttig en bruikbaar is om de zorg te verlichten.

Zoex, ik heb de indruk dat je het forum eerder dankbaar moet zijn dan het ondoordacht te willen doen verdwijnen.

M.vr.gr.
Laatst gewijzigd door Willems op 08 mar 2004 13:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Albert
Berichten: 1164
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:45

Re: Conclusie

Ongelezen bericht door Albert »

:oops:
Laatst gewijzigd door Albert op 08 mar 2004 23:03, 3 keer totaal gewijzigd.

gast_58

Re: Conclusie

Ongelezen bericht door gast_58 »

Zoex,
ik ben een nieuwkomer en leer veel van dit forum, m.n. van oudere topics.
Daarnaast onderneem ik ook nog zelf 'stappen'.
Het één hoeft het ander niet uit te sluiten.
Ilse

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Conclusie

Ongelezen bericht door JH »

Het zal uiteindelijk voor iedereen een jarenlange individuele strijd gaan worden tenzij je genoegen neemt met een minimale genoegdoening.
zoex, dat is de enige juiste conclusie ! Er komen steeds meer goedbedoelde stichtingen, belangenverenigingen etc bij. Een ieder zal uiteindelijk INDIVIDUEEL de strijd aan moeten gaan, jammer maar helaas, samen staan we niet meer zo sterk. Als het er op aan komt is het toch ieder voor zich !

Al die zg belangenbehartigers dragen niet bepaald bij aan jurisprudentie , integendeel het wordt een babylomische spraakverwarring.

gast_58

Re: Conclusie

Ongelezen bericht door gast_58 »

Al die zg belangenbehartigers dragen niet bepaald bij aan jurisprudentie , integendeel het wordt een babylomische spraakverwarring
Waar in mijn optiek door dit forum nog énige duidelijkheid in aangebracht wordt.
Ilse

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Conclusie

Ongelezen bericht door JH »

De tijd zal het leren !

gast_58

Re: Conclusie

Ongelezen bericht door gast_58 »

Zo is dat!

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Conclusie

Ongelezen bericht door JH »

Wie misleid wie?

Groeten,
Piet

gast_58

Re: Conclusie

Ongelezen bericht door gast_58 »

Als ik de antwoorden wist op dergelijke vragen, zat ik niet op dit forum te lezen en te schrijven.
Maar het was waarschijnlijk toch een retorische vraag, ondanks het vraagteken.
Antwoord overbodig.
Groeten
Ilse

bucks
Berichten: 79
Lid geworden op: 10 feb 2004 11:02

Re: Conclusie

Ongelezen bericht door bucks »

Beste Mensen

de vraag of dit forum nog steeds nut heeft is eigenlijk een overbodige,
het belangrijke van dit forum is dat de problematiek niet naar de achtergrond verdwijnt en dat er steeds druk op dexia wordt uitgeoefend.
ook is dit forum een instrument waarmee aan de stoelen poten van dexia constant wordt gezaagd, dus op een gegeven moment, zakt die stoel dus ook in mekaar

learner
Berichten: 343
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:59

Re: Conclusie

Ongelezen bericht door learner »

Het feit dat u deze regel leest zegt genoeg . . . :P

mvg, learner . . . :wink:

gast_58

Re: Conclusie

Ongelezen bericht door gast_58 »

:lol: :lol: :lol:

learner
Berichten: 343
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:59

Re: Conclusie

Ongelezen bericht door learner »

:P

Gesloten