LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De kracht van de Poldermodel misbruikt door Gerrit Zalm

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
NW
Berichten: 7
Lid geworden op: 17 nov 2003 00:40

Re: De kracht van de Poldermodel misbruikt door Gerrit Zalm

Ongelezen bericht door NW »

Hollander graag zou ik de bron vermelding (topic) zien waarin u antwoord heeft gegeven of u wist wie Pieter Paul Besouw is. Tenzij u bedoeld dat u het jaarverslag van dexia heeft gelezen maar vergeten bent dit te melden op dit forum?

pallu
Berichten: 688
Lid geworden op: 20 aug 2003 17:03

Re: De kracht van de Poldermodel misbruikt door Gerrit Zalm

Ongelezen bericht door pallu »

Geplaatst op 07 Jan 2004 16:35 door pallu


--------------------------------------------------------------------------------

Pieter Paul van Besouw
is onafhankelijk bestuurder 1999-2006
voorzitter van de Bank Nederlandse Gemeenten
bestuurder Nederlandse Vereniging van Banken
Commissaris NV Truststelling Hoevelaken

Secretaris-Generaal Internationaal-Centrum voor het gemeentekrediet
bezit 10 760 aandelen Dexia

over belangenverstrengeling gesproken Quote:
Secretaris-Generaal Internationaal-Centrum voor het gemeentekrediet

Naar boven

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: De kracht van de Poldermodel misbruikt door Gerrit Zalm

Ongelezen bericht door Hollander »

Ja ja, dat was al lang bekend.

Nog steeds geen enkele aanwijzig / argument / bewijs dat Dexia de grootste kredietverstrekker van NEDERLANDSE gemeenten is dus.

(let wel:daarmee zeg ik niet dat het NIET zo is, maar een aanwijzing dat het WEL zo is ontbreekt nog.)

Het feit dat hij aandelen Dexia heeft zegt natuurlijk niks. Als Wouter Bos morgen aandelen Microsoft koopt, is dat dan een bewijs dat Microsoft de grootste kredietverstrekker is van de PvdA in Nederland?

Dirk-1
Berichten: 101
Lid geworden op: 05 okt 2003 11:48

Re: De kracht van de Poldermodel misbruikt door Gerrit Zalm

Ongelezen bericht door Dirk-1 »

Willems,
Ik ga niet inhoudelijk op je kinderachtige opmerkingen in, dat ik leuk en of snedig wil zijn. Doen anderen al genoeg op dit forum. Van mij zul je dit soort bijdragen niet vinden.

Echter door hier op het forum te zeggen dat je over documenten (dossiers) beschikt waarvan we met z'n allen zullen opkijken, wekt U de indruk iets (zeer) bijzonders achter de hand te hebben.
Ik ben dan nieuwschierig welke dossiers dat dan wel mogen zijn.
Kennelijk wilt U ons forumbezoekers er geen deelgenoot van maken, want dan zou U dat ongetwijfeld reeds lang geleden gedaan hebben.

En omdat U ons kennelijk geen deelgenoot wilt maken, had U een en ander ook niet op dit forum moeten vermelden naar mijn mening.

Vandaar mijn opmerking om Uw "ongeopende dossiers" (iedereen weet heus wel wat hiermee bedoeld wordt) dan maar naar TROS Radar te sturen.
Mogelijk dat zij, onafhankelijk als ze zeggen te zijn, hier wel iets mee kunnen doen, ten gunste van ons allen.
Niet meer en niet minder....


Desondanks vriendelijke groet. Want allen die zich inspannen om onrecht ongedaan te maken draag ik een goed hart toe. Dirk-1

alpha3on
Berichten: 16
Lid geworden op: 07 jul 2003 12:40

Re: De kracht van de Poldermodel misbruikt door Gerrit Zalm

Ongelezen bericht door alpha3on »

Heer Willems schreef:
"De Leidse Universiteit in samenwerking met Legio ook uit Leiden verzorgden een feilloze zakkenleegzuiger de Winstverdriedubbelaar, ..."

Waar is dit op gebaseerd? Wie van de Universiteit Leiden was verantwoordelijk? Ik weet van de Erasmus Universiteit, maar die van Leiden is nieuw voor me.

willems

Re: De kracht van de Poldermodel misbruikt door Gerrit Zalm

Ongelezen bericht door willems »

alpha3on,
Het is gebaseerd door de algemene universele betrokkenheid en belangenverstrengeling m.b.t. het bekleden van
nevenfuncties door hoogleraren van de Erasmus Universiteit, zowel bij Legio Lease, Kempen en later Dexia, waarbij de structuur van de Winstverdriedubbelaar als cardinale uitgangspunt beschouwd mag worden. Kortom, wie met pek omgaat wordt ermee besmet. Ik zal je namen besparen en verwijs je verder naar Prof C.S. Koedijk en Hoogleraar Paul Verhaegen.

Gesloten