LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] EDR (Economic Data Research bv)

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Albert
Berichten: 1164
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:45

Re: EDR (Economic Data Research bv)

Ongelezen bericht door Albert »

Harry gewoon een leuk boek gaan lezen en alle problemen even van je afzetten. Pak een biertje of wat anders.............

Dit heeft geen zin vanavond.

Albert.

Hans2
Berichten: 617
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: EDR (Economic Data Research bv)

Ongelezen bericht door Hans2 »

Ik ben benieuwd of er nog meer mensen benaderd zijn door EDR.
Tevens ben ik benieuwd of er nog meer mensen worden gespot
door de verkapte inlichtingendienst van Dexia.
Tegelijk heel kwalijk als je plotseling met zo,n maatschappij (die van uit het niets in je leven komt) wordt geconfronteerd.
Hier kun je met humor op reageren door de buren te vragen of zij ook op deze manier financieel worden geschaduwd.
De vraag is:Welke strategie gaat Dexiabank nu weer bewandelen l door het inschakelen van deze club.

Luc
Berichten: 565
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:15

Re: EDR (Economic Data Research bv)

Ongelezen bericht door Luc »

Sara, een niet mis te verstane email aan die tent kan nooit kwaad.


Luc

Albert
Berichten: 1164
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:45

Re: EDR (Economic Data Research bv)

Ongelezen bericht door Albert »

Als jij dat wilt doen, dan moet je het gewoon doen. Het is jouw keuze :!: :!:

Albert.

lhardeman
Berichten: 250
Lid geworden op: 02 jul 2003 19:33

Re: EDR (Economic Data Research bv)

Ongelezen bericht door lhardeman »

Ha Hans 2

De humor lag hierin dat de bronnen die het EDR gebruikt o.a. leveranciers van contactinformatie (buren e.d.) zijn. Aangezien mijn buren mij af en toe helpen met het een en ander van Dexia vond ik die noot in die brief wel om te lachen. Tegelijk ook treurig hoor, hoe ver kun je zakken als bank om zulke praktijken erop na te houden.

Groet, Anne.

Sara Etty
Berichten: 654
Lid geworden op: 02 jul 2003 18:34

Re: EDR (Economic Data Research bv)

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Hi Hans 2,

De strategie lijkt me helder: kijken wat er te halen valt.

Je schreef eerder iets in de richting van een achteraf gedaan onderzoek naar de financiele situatie, achteraf in die zin dat dit voorafgaand aan de totstandkoming van het contract had moeten plaatsvinden. Ik ga er maar even vanuit dat je niet insinueert dat dexia hiermee gegevens zou willen antedateren. want dat is op deze wijze helemaal niet mogelijk.

Groet, Sara

Francien
Berichten: 115
Lid geworden op: 04 aug 2003 15:32

Re: EDR (Economic Data Research bv)

Ongelezen bericht door Francien »

Ik heb een kei van een e-mail gestuurd naar die tent. Wie volgt ......

Basta stelletje gluiperds. Wat een zooitje.
Francien

Hans A
Berichten: 1019
Lid geworden op: 05 sep 2003 21:31

Re: EDR (Economic Data Research bv)

Ongelezen bericht door Hans A »

Laat DEXIA maar lekker door gaan op deze manier!
Volgens mij zijn ze nu bezig hun eigen graf te graven.
Het laatste stukje geloof of vertrouwen wat sommige nog in DEXIA had is nu wel vervlogen. En dat geld niet allen voor de gedupeerde, ook de commisie van Zalm, rechters, etc zullen toch ook wel de wenkbrouwen fronsen bij dit soort prektijken.....

Francien
Berichten: 115
Lid geworden op: 04 aug 2003 15:32

Re: EDR (Economic Data Research bv)

Ongelezen bericht door Francien »

Dat denk ik ook wel.

Sara Etty
Berichten: 654
Lid geworden op: 02 jul 2003 18:34

Re: EDR (Economic Data Research bv)

Ongelezen bericht door Sara Etty »

De boodschap over het jezelf verlagen naar het niveau van de wederpartij is kennelijk niet overgekomen. Ik hoop dat met het sturen van onzin e-mails door sommigen de mogelijkheid van een oplossing met de betreffende instantie niet wordt bemoeilijkt of uitgesloten. Indien dit wel zo is, hoop ik dat de betreffende mailers zich tevreden stellen met het uitblijven van enig resultaat.

Francien
Berichten: 115
Lid geworden op: 04 aug 2003 15:32

Re: EDR (Economic Data Research bv)

Ongelezen bericht door Francien »

Sara jij hebt toch geen contract ? Of wel! Ik heb een hele nette e-mail gestuurd en uitleg gevraagd . Mag toch of niet ?

p.s. ik ben niet luc hoor voor de goede gang van zaken. Zou toch graag even iets willen horen van je.

Sara Etty
Berichten: 654
Lid geworden op: 02 jul 2003 18:34

Re: EDR (Economic Data Research bv)

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Francien,

Ik heb inderdaad geen contract. Dat lijkt me in deze ook niet relevant. Wat wel relevant is m.b.t. onder meer jouw e-mail gedrag naar deze instantie is het volgende. Jij hebt op geen enkele wijze belang bij noch recht op opheldering inzake de verwerking van persoonsgegevens aangaande Anne. Het op deze wijze onnodig en zinloos benaderen van instanties zorgt ervoor dat die instanties minder benaderbaar worden voor die personen die er wel wat te zoeken hebben. Het creeert een vijandige sfeer.
Vandaar dat ik zei dat dit soort gedrag beter achterwege kan blijven. Dat lijkt me eigenlijk ook logisch en dus vond ik het lastig om dat te melden want wanneer men er even echt over nadenkt is het vanzelf al duidelijk dat dit soort acties alleen maar in het nadeel van de betreffende betrokkenen werkt. En ik ga ervan uit dat dat niet is wat je met je gemail beoogt.


Groet, Sara

Francien
Berichten: 115
Lid geworden op: 04 aug 2003 15:32

Re: EDR (Economic Data Research bv)

Ongelezen bericht door Francien »

Beste Sara,

Toevallig hebben wij vandaag een soortgelijke brief ontvangen. Dus oordeel je misschien wel te snel.

Groet, Francien.

Sara Etty
Berichten: 654
Lid geworden op: 02 jul 2003 18:34

Re: EDR (Economic Data Research bv)

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Indien je EDR een mail hebt gestuurd aangaande je eigen zaak, dan heb je gelijk met hetgeen je in je laatste bericht stelt.

Afgezien daarvan. Indien jouw situatie gelijk is aan Anne kun je me een e-mail sturen. Misschien dat we er in overleg wat tegen kunnen ondernemen.

Groet, Sara

Francien
Berichten: 115
Lid geworden op: 04 aug 2003 15:32

Re: EDR (Economic Data Research bv)

Ongelezen bericht door Francien »

Dag Sara,

Wij zijn zelf in staat om onze eigen boontjes te doppen. Maar bedankt voor je aanbod.

Groet, Francien.

Sara Etty
Berichten: 654
Lid geworden op: 02 jul 2003 18:34

Re: EDR (Economic Data Research bv)

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Dop die boontjes dan wel in het Wbp perspectief, anders is het resultaat mogelijk draderig en dus slecht verteerbaar.

Francien
Berichten: 115
Lid geworden op: 04 aug 2003 15:32

Re: EDR (Economic Data Research bv)

Ongelezen bericht door Francien »

Dag schat,

Mijn man is al jaren jurist.

Francien.

lhardeman
Berichten: 250
Lid geworden op: 02 jul 2003 19:33

Re: EDR (Economic Data Research bv)

Ongelezen bericht door lhardeman »

Francien,

Ik denk dat het geen goede zaak is om naar deze instantie te mailen als je er nog niet mee te maken hebt. Aan de reactie's merk ik dat tot op heden nog niemand zo'n brief heeft gekregen, wij (mijn man en ik ) zijn mans genoeg om met behulp van deskundige mensen op een fatsoenlijke manier te reageren. Ik twijfel niet dat het 'n fatsoenlijke e-mail was maar wees voorzichtig, het kan ook negatief werken voor gedupeerde.

Groet, anne.

Francien
Berichten: 115
Lid geworden op: 04 aug 2003 15:32

Re: EDR (Economic Data Research bv)

Ongelezen bericht door Francien »

Dag anne,

Ik neem aan dat je mijn commentaar gelezen hebt.

Groetjes,

Francien.

Sara Etty
Berichten: 654
Lid geworden op: 02 jul 2003 18:34

Re: EDR (Economic Data Research bv)

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Francien,

Dat is mooi, maar je hebt juristen die meer met het een dan het ander hebben. Ik hoop enkel dat jij en je man de Wbp gebruiken in deze zaak. Of niet, wat jij wilt. Maar ik heb vandaag toevallig drie juristen gesproken die de Wbp nauwelijks kenden. Dat kan dus ook.

Dag 'schat'.

Gesloten