Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Zal de TROS wel weer eens mailen, om uit te leggen dat ik niet Jean de Zwaan ben
Daarbij sluit ik geen nieuwe producten af en/ of bemiddel ik ook niet voor nieuwe vormen van sparen, beleggen, verzekeren etc.

Je wantrouwen is dan ook geheel onterecht, daarbij weet een aantal forumleden al wie ik ben, de wijze waarop ik me heb verdedigd was in tegenstelling tot wat jij beweerd heel normaal, maar kan me voorstellen dat je je onprettig voelt nu ook jij onterecht beweerd een en dezelfde te zijn dan Jean de Zwaan en/ of broer.
Daarbij ben ik geregeld op het forum geweest, heb een tijd lang bewust niks geschreven, maar ben wel de materie redelijk blijven volgen. Ik schreef al over aandelenlease voor meer dan een jaar terug. Zie naam Ruud930 dan kun je jezelf vergewissen dat wat ik schrijf klopt!

m.v.g. justice man 007

Ido
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 feb 2004 00:18

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door Ido »

dit stinkttttt :x

lhardeman
Berichten: 250
Lid geworden op: 02 jul 2003 19:33

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door lhardeman »

Dat gevoel heb ik ook dat het geen zuivere koffie is, onder de naam Ruud930 is op de zoekfunctie niets te vinden.

Als Sara Etty voor alle voorbeeldbrieven dit bedrag van iedereen die haar brieven hebben gebruikt had gekregen was ze aardig binnen gelopen. Gelukkig zijn er nog mensen die dit belangeloos en uit medemenselijkheid doen.

Anne.

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Beste baardmans,

Dat je niks meer van Ruud930 kunt vinden is wellicht omdat de (meeste) berichten voor de registratie van 29 juli 2003 geschreven zijn. Veel rond januari 2003.

Anders zou ik het niet kunnen verklaren,

Dat je me eerlijkheid in twijfel trekt kan ik begrijpen, maar gelukkig vaart niet iedereen op zijn neus/ eerste gedachte alleen.
Ik ga echt niet zeggen dat ik al x aantal mensen heb geholpen en dat er weer x aantal mensen interesse hebben in me aanbod.
Maar wat ik heb gedaan had ik veel eerder moeten doen….want er is kennelijk behoefte aan.

m.v.g. justice man 007

Gert
Berichten: 48
Lid geworden op: 07 apr 2004 20:15

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door Gert »

Halleluja praise the Lord.

willy59
Berichten: 432
Lid geworden op: 05 feb 2004 17:49

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door willy59 »

Is eigenlijk een oud marketing verhaal wat justice man doet.
Zorg eerst dat iedereen over je spreekt positief of negatief.
En kom dan met de werkelijkheid naar boven.
Dus weer iemand die geld wil voor iets op het forum.
Het blijkt maar weer met dit soort zaken komen allerlei lijkenstelers naar boven.
(het juiste nederlandse woord kan niet)
Want 23 postings per dag na 9 dagen spreekt voor zichzelf.
.

Willy 59

De enigste die u goed kan helpen is een advocaat.
En via wie of hoe is niet van belang.

Gvd
Berichten: 219
Lid geworden op: 04 jul 2003 09:08

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door Gvd »

Heb mede om die redenen mijn wetsboeken niet (door)verkocht, maar gebruik ze nog geregeld als hulpmiddel in het schrijven van (vernietiging)brieven c.q. klachtenbrieven

Was Dubio ook niet zo een gesjeedsde ex-rechten student, had Dubio ook niet in het verleden een lease contract, losten jouw polls niet die van Dubio af, etc?

Tros radar mag dan in een andere topic bevestigd hebben dat jij en Dubio verschillende personen zijn omdat jullie IP's verschillen maar dat is niet zo moeilijk voor elkaar te krijgen, kijk eens op http://www.anonymizer.com of vergelijkbaar.

Misschien ben je niet Dubio, maar in ieder geval dubieus en zeker stupido.

Ik denk dat we het meeste van je wel gezien hebben want je populaiteit is gelijk aan die van Dubio. Vaarwel dus hoewel ik er niet aan twijfel dat je als een van je alter ego's wel weer zal opduiken. Ik sta klaar om je ook dan weer te verwelkomen.

Stuur me nog een keer een mailtje wil je, kunnen we wat afspreken, lijkt me gezellig.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door Idaho »

Beste Croos,

Een allerlaatste reactie van mij aan u, het probleem ligt bij mij zegt u......prima.
Dan geef ik u graag nog 1 laatste advies, haal die centimeters dikke plaat voor uw hoofd weg, wordt wakker, kijk om u heen en besef dat u niet in de efteling rondloopt.

vrgr,
Idaho

Jack747
Berichten: 411
Lid geworden op: 08 dec 2003 11:48

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door Jack747 »

Beste Justiceman 007,

Mijn indruk is ook dat je contacten wilt leggen met gedupeerden. Dat je ineens verscheen op dit forum is op zich niet zo vreemd. Immers iedereen is op enig moment verschenen.

Maar de manier waarop je je hebt gemanifesteerd laat (achteraf) zien dat je kennelijk een vooropgezet doel hebt. Kijk maar naar de commotie over de polls.
Daarnaast ben je selectief in het reageren op vragen die je gesteld worden.

In de topic polls vroeg ik je het volgende:
Beste Justice Man 007,

Dat je het bont maakte met je polls, was al storend. Maar dat je je ook nog eens aanmatigd uitleg te kunnen geven van de uitslagen als een Maurice 'Don Quichotte' de Hondt, slaat alles.

Wil je een respresentatieve mening peilen, dan zul je een a-selecte groep van 500-1000 mensen hun mening moetn laten geven op vragen die niet tendentieus zijn.

Aan geen van die voorwaarden voldoet welke poll maar ook die jij hier meent te moeten opstarten.

Als er een poll zou zijn waarin de vraag gesteld word:
"Wat vind u dat Justice Man 007 met zijn polls moet doen":
1. Doorgaan
2. Ophouden
3. Geen mening, maakt me niet uit

Dan moet ik me al sterk vergissen als de uitslag positief voor jou zou zijn.
Leg jij je bij de uitlsag van zo'n poll neer?
Geen reactie. Evenals op de vragen die hier in deze topic staan. Op vele daarvan geef je geen antwoord.

Er zijn genoeg berichten te vinden van posters die achteraf de bedoeling hebben om beter te worden van het leed van anderen. Volgens mij pas jij naadloos in die catagorie.

Gedupeerden hebben al genoeg 'advies' gehad, en hebben jou quasi juridische kennis niet nodig. Zij nemen zelf wel het initiatief om via bekende wegen hulp te vinden en te krijgen.

Voor charletans is geen plaats.

groet,

Jack

mali
Berichten: 230
Lid geworden op: 09 feb 2004 10:29

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door mali »

Ik vind het een positieve zaak dat iemand zijn kennis wil delen en een alternatief biedt voor een advocaat. Wat flauw om iedereen die hulp aanbiedt af te schilderen als charlatan.
Iedereen heeft zelf de keuze wat te doen. een advocaat kost duizenden euri. Justicemanhad met honderden euri al uitkomst kunnen bieden maar vraagt slechts een paar tientjes. Is dat zo onredelijk?
Iedereen kan na contact te hebben gelegd alsnog besluiten niet van zijn diensten gebruik te maken.
Het lijkt wel alsof iedereen hier paranoíde is geworden. Straks wordt ik er ook van beschuldigd een 'agent" van zus of zo te zijn omdat ik niet elk constructief initiatief meteen de grond in boor en alleen ga zitten huilen en niets doen.
Zoals is opgemerkt kun je ook zelf voorbeeldbrieven van het forum plukken. Maar dan nog moet je die op je specifieke omstandigheden toesnijden. Dat doet Justiceman.
Ik moest dit even kwijt.

willy59
Berichten: 432
Lid geworden op: 05 feb 2004 17:49

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door willy59 »

mali het is onredelijk als je dat niet direct laat weten.
Hij is op 21-3-2004 op de lijst gekomen.
Hij zegt dat hij al anderhalf jaar aan het
verzamelen is
Wat?
mensen die hij een poot kan uitdraaien.
Als je al zo lang aan het verzamelen bent en nooit op het forum geweest bent
Dat is juist waar duidelijk word wat de problemen zijn.
Dan vraag ik je.
En alle zaken die je kan verzamelen komen langs op het forum van Tros radar of bij Payback.
Misschien dat ik wel fel reageer maar weer iemand op de lijst die ergens geld voor wil maakt mij woest.
En waarom
we zijn al allemaal opgelicht door Dexia
En er zijn altijd mensen die daar weer een slaatje uit willen slaan
Ik kots daarvan.

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Even een reactie op het verwijt dat ik selectief zou reageren.
Op de vraag of ik zou stoppen wanneer een merendeel zou aangeven dat ze geen behoefte hebben aan (verdere) polls, zou ik niet weten.
Ik zou het aantal wel beperken, en daarmee de mensen die het minder prettig vinden tegemoet komen.
Verder ben ik al geruime tijd (met een redelijke tussenpoos) actief op het forum, en heb ik nooit geadviseerd in beleggingen, pensioenen, verzekeringen, hypotheken etc.!
Ik ben dan ook niet uit eigen belang hier maar zowel om persoonlijke kennis op te doen als andere te helen, en omdat ik het een boeiend onderwerp vind.

Op zich is er in mijn optiek ook niks op tegen om tegen een bescheiden eenmalige vergoeding mensen te helpen bij het opstellen van een persoonlijke brief en eventuele vervolgbrieven.
Als ik zie dat ik gister de hele dag zowat ben bezig geweest met het beantwoorden van vragen als, hoe zit effectenlease in elkaar, ik snap er niks van, of ik weet niet wat te doen, dan bevestigd dat alleen maar hetgeen dat er wel degelijk behoefte is aan (goedkoop) advies.
Zoals wel bekend is een advocaat behoorlijk duur, zeker als je hem zelf per uur moet betalen, bedragen van rond de € 100,-- zijn eerder regel als uitzondering.
De rechtswinkels nemen in vele provincies geen mensen meer aan, wetswinkels geven je alleen een kaartje mee van de Stichting Leaseverlies (eigen ervaringen).
Kortom; goed persoonlijk advies omtrent de ingewikkelde materie van effectenlease is niet zo gemakkelijk als menigeen denkt.
Verder bekijk ik voordat ik in zee ga met de mensen eerst of ik ze kan helpen, en hoe we het gaan aanpakken, kortom: eerlijkheid en duidelijkheid!

Ik begrijp dat vele zich gedupeerd voelen, iedereen had toen die een paar jaar terug effectenlease afsloot gehoopt dat het winst zou opleveren en geen groot verlies.
Uiteraard begrijp ik het wantrouwen, vandaar dat ik duidelijke afspraken maak, zodat ik het wantrouwen bij die mensen gaan beperken c.q. verminderen.

Ik ben ervan overtuigd mensen te kunnen helpen, en gelukkig hebben al een aantal hierin ook hun vertrouwen gesteld, hiervoor dank!

Ik zal laten zien, dat er ook nog eerlijke mensen bestaan,

In tegendeel tot wat enkele (veelal dezelfde) beweren,

m.v.g. justice man 007

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Beste Willy,

Even inhakend op het geen wat jij schrijft; hij is pas sinds eind maart 2004 op het forum, is alleen betrekking op de naam “justice man 007”; ervoor schreef ik altijd onder de naam Ruud930; uiteraard zijn vele berichten inmiddels naar de achtergrond verdwenen, maar er zijn er nog altijd een deel te vinden; hierop kun je zien dat ik al ruim 1,5 jaar geleden me er al in verdiepte.
Ik hoop hiermee je twijfel enigszins te hebben kunnen wegnemen,

Overigens kun je aan Piet (van Payback) die toch wel bekend staat als “betrouwbaar” e.e.a. navragen!

m.v.g. justice man 007

wijzijnactief
Berichten: 159
Lid geworden op: 22 mar 2004 21:59

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door wijzijnactief »

Het lijkt mij dat Piet andere belangerijkere zaken aan zijn hoofd heeft dan van mensen te gaan vertellen of ze betrouwbaar dan wel integer zijn.
Je diensten aanbieden aan Payback tegen vergoeding stuit me ook enigzins tegen de borst.
Alle mensen die dienstbaar zijn aan Payback doen dit zonder hiervoor te worden betaald.
Ik zou het persoonlijk op prijs stellen dat je Piet buiten dit soort discussies houdt. Hij heeft genoeg aan zijn hoofd.

Bij voorbaat dank,
Wijzijnactief

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Ik zal Piet er verder buiten laten,

m.v.g. justice man 007

Jan_Jan
Berichten: 64
Lid geworden op: 28 mar 2004 03:54

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door Jan_Jan »

Jusice man 007 zou wat discutabel kunnen zijn. Kijk maar eens onder:

http://www.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=1491
en
http://www.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=2564

De naam die hij nu gebruikt en de namen in bovenstaande topics is van één en dezelfde man.

Gerard
Berichten: 158
Lid geworden op: 17 aug 2003 16:08

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door Gerard »

Een zoon is het geworden.
Laatst gewijzigd door Gerard op 08 apr 2004 21:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Jan_Jan
Berichten: 64
Lid geworden op: 28 mar 2004 03:54

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door Jan_Jan »

Gerard,
Sinds wanneer zou ik jou een antwoord verschuldigd zijn?? De enigste bedoeling van mij is, om mensen met een ietwat dubbele moraal van het verleden op dit forum, dat aan andere bezoekers van dit forum te laten weten. Ik dacht dat daar niks mis mee was. Er zijn al genoeg mensen "misbruikt" en de dupe geworden van mensen met een dubbele moraal! ! !

Gerard
Berichten: 158
Lid geworden op: 17 aug 2003 16:08

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door Gerard »

Een zoon is het geworden.
Laatst gewijzigd door Gerard op 08 apr 2004 21:13, 3 keer totaal gewijzigd.

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Ik schrijf sinds mijn “tweede periode” alleen onder de naam justice man 007.
Daarbij licht ik niemand op, en ben ik helder en eerlijk in mijn acties t.o.v. van de personen zelf.
Iemand anders ben ik geen antwoord verschuldigd, ook zal ik geen namen noemen van mensen die me om hulp vragen en/ of besluiten van me diensten gebruik te maken.
Alles gebeurt vertrouwelijk, en onder eerlijke en heldere afspraken!

m.v.g. justice man 007

Gesloten