Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door Idaho »

Ik weet dat jij niet scheldt Justice, anders zou je ook niet zo´n vreselijk slijmspoor nalaten bij iedere topic, maar goed jongen, de meeste mensen hier hebben je inmiddels door. Dus ga lekker door met onder andere namen inloggen om jezelf een veer in je .... te steken en schrijf maar veel brieven aan niemand en vertel maar heel vaak hoe goed die brieven gewaardeerd worden, jij komt er wel jongen, daar ben ik van overtuigd.

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Beste Idaho,

Is lastig om niet steeds onzin te moeten vertellen omtrent mij he, sinds ik onder de naam justice man 007 post heb ik nog niet één keer onder een andere naam gepost om mijzelf een veer in de kont te steken (figuurlijk)!
Schijnbaar zit het je nogal dwars dat andere mensen mijn acties steunen en er veel waarde aan hechten.
Ik vind het dan ook erg vervelend voor je dat deze snotaap (om in jou termen te spreken) je steeds maar weer van je ongelijk kan overtuigen.
En als je me niet gelooft dan mail je TROS Radar toch nog eens om mijn ip- adres te vergelijken met die mensen die wel lovend over me zijn!
Ben ervan overtuigd dat je dan weer een heel stuk rustiger bent of juist niet…

Verder ga ik niet meer met je in discussie, want jij bent alleen maar uit om mij in een negatief daglicht te stellen met redenen die steeds weer nergens op slaan!

m.v.g. justice man 007

learner
Berichten: 343
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:59

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door learner »

Een manier waarop enigszins een beetje inschatting gemaakt zou kunnen worden omtrent de kwaliteit(en), zou wellicht het plaatsen van enkele (geanonimiseerde) voorbeeldbrieven in de diverse categorieën zijn.

Deze zouden mijns inziens ook nog eens verschillende nuttige en opbouwende gedachtewisselingen kunnen opleveren.

Mvg, learner... :wink:

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door Idaho »

Heel fijn dat je verder afziet van enige discussie met mij Justice boy,
het is nl ook absoluut niet mijn intentie om met jou nog verder in discussie te gaan, aangezien het helemaal nergens over gaat.
Jij een charlatan van het ergste soort, heeft voor mij geen discussiepunten, ik zal dit forum dan ook alleen nog bezoeken om teksten te lezen van mensen die wel degelijk iets bij te dragen hebben.
Dus we laten het hier fijn bij en van mij zal je geen last meer hebben.
Zoals al eerder vermeld, de meeste mensen die hier rondlopen weten inmiddels exact wie jij bent en waar je voor staat, dus eigenlijk zou iedereen jou je gang moeten laten gaan en je volledig links moeten laten liggen.
Tot slot....geniet nog maar lekker van jezelf zolang dit forum nog bestaat en dat zal nog wel enige jaren duren.
Ik heb het in ieder geval volledig gehad met jou en nog een paar van die zuigers die hier rondlopen!
Tabeeeeee!!!!!

Paramanaribootje
Berichten: 50
Lid geworden op: 24 okt 2003 17:28

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door Paramanaribootje »

Ja nog simpeler en smakelozer kan niet. Het gaat over Dexia en niet over het afslachten van mensen.

www.slachters.nl

berendse
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 apr 2004 23:20

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door berendse »

Als we nu allemaal onze krachten eens bundelen en er heen gaan met spandoeken etc. Het wordt nu toch al weer beter weer om naarbuiten te gaan. Dan zouden we de zaak toch weer in de media moeten kunnen krijgen? Iedereen houdt zich ermee bezig maar het schiet geen********* op. Er zijn nu allerlei commissies verenigingen maar of het bloedt dood of ze hebben er geen zin in. Kortom verzamel datgeen wat mee wil doen en we gaan naar de vestiging met radio en tv.

Hoezee.

prettig pasen.

aart berendse

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door JH »

De reactie(s) van "Jutsice man" is/zijn verwijderd en aangepast volgens de disclaimer op www.pay-back.nl/disclaimer.htm

De postings van "Jutsice man" waren in strijd met de volgende gedragsregels.


Het gebruik van de Communicatiedienst voor enquêtes, wedstrijden, piramidespelen, kettingbrieven, junkmail, spamming of andere zich vermenigvuldigende berichten en ongevraagde berichten en mailings (voor commerciële of andere doeleinden).
Het aannemen van een valse identiteit met als doel het misleiden van anderen. Het vergaren of anderszins verzamelen van informatie over anderen, waaronder e-mailadressen.
Het adverteren, te koop aanbieden of het kopen van goederen of diensten voor enig zakelijk doel, tenzij de Communicatiedienst dergelijke berichten uitdrukkelijk toestaat.
Het gebruiken, downloaden of anderszins kopiëren of verstrekken (al dan niet tegen vergoeding) aan een persoon of entiteit van adressenbestanden van Payback-site/dienst(en) of overige (gedeeltelijke) informatie betreffende gebruikers of het gebruik.


Met vriendelijke groet.

Beheerder forum PAYBACK.

Quasi-Modo
Berichten: 243
Lid geworden op: 03 apr 2004 21:45

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door Quasi-Modo »

Een forum dient ervoor in het openbaar zaken te bespreken. Ook het [openbaar] geven van tips, links etc kan hierbij horen.
Elk forumlid die mogelijk vanuit goede intenties zijn hulp aanbiedt buiten dit forum om moet men dan ook niet serieus nemen en wat mij betreft bannen van dit forum. Er zijn voldoende voorbeelden hiervan te vinden bij de verschillende topics.
QM

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door croosjes »

algemene zaken?Dat is toch iets waar de gedupeerde iets aan hebben om verder te komen zoals een doelstelling of een vereniging met toekomst visié zoals die van Dhr.A de Croos.Dus zoals jij dat zegt moet de hulp van een advocaat ter zijde gelegd worden,jij bent een lekkere dus jij droomd nog steeds nou ik niet hoor.Het is juist verstandig om de hulp van buiten af aan te nemen.Slaap lekker.vrgr.andre de croos

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door croosjes »

Ik dacht het niet er waren al heel wat appels van de bomen gevallen maar Dhr.A de croos blijft en spant zich iedergeval in voor de gedupeerde en het is gratis advocaat kosten in voor en tegenspoed.vrgr.andre de croos

kimbob
Berichten: 12
Lid geworden op: 19 nov 2003 13:21

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door kimbob »

wie dat waren ge woon sukkels die goed kunnen plakken ahahhaha

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Geachte meneer, mevrouw,

Hebt u ook in het verleden een aandelenlease constructie afgesloten middels uw overwaarde of spaargelden, en bent u er nu of onlangs pas achter gekomen dat het product in werkelijkheid niet datgene was wat u versproken is worden, of meent u om een andere reden niet het desbetreffende contract gekregen mogen hebben, dan heb ik volgend aanbod voor u;

Ben sinds anderhalf jaar ongeveer bezig met het verzamelen, bestuderen, analyseren van bepaalde uitspraken, nieuwsfeiten etc. omtrent het gehele aandelenlease gebeuren.
Ook ik heb in het verleden dergelijke contracten afgesloten, waardoor ik me met meer dan gemiddelde interesse heb gestort in de gehele materie en daardoor veel kennis heb opgedaan.

Heb mede om die redenen mijn wettenboeken niet (door)verkocht, maar gebruik ze nog geregeld als hulpmiddel in het schrijven van (vernietiging)brieven c.q. klachtenbrieven.

Zoals te verwachten blijken de onderhandelingen door de diverse stichtingen op “niets” uitgelopen te zijn, dit betekend dat er kortweg nog maar 3 mogelijkheden zijn voor u:

1) u neemt een advocaat in de arm en start een dagvaarding.
2) U onderneemt niks (en betaald niet meer); u krijgt na diverse aanmaningen een dagvaarding van Dexia. (zonder advocaat is het een utopie om te winnen)
3) U betaald de restschuld en verdere verschuldigde maandtermijnen en u neemt (wellicht onnodig) uw verlies.

Komt u niet in aanmerking voor een toevoeging dan kost een advocaat al gauw € 2.000,-- tot € 4.000,-- !!!
Dit is voor veel mensen die niet in aanmerking komen voor een toevoeging reden om af te zien van mogelijkheid 1 (en 2).

Wilt u wel iets doen, maar denkt u niks meer te kunnen ondernemen, neem dan contact met mij op, ik kan voor u (net als ik al voor meerdere mensen inmiddels heb gedaan) een persoonlijke klachten/ vernietigingsbrief voor u opstellen.
Hiervoor dien ik wel zaken te weten als o.a.: wanneer heeft u de contracten afgesloten, op welke manier zijn ze tot stand gekomen, (heeft uw partner mee getekend, mocht dat deel op u van toepassing zijn) etc.

Daarom stel ik voor dat wanneer u interesse heeft u mij een mail stuurt waarin u aangeeft interesse te hebben in mijn dienstverlening waarin we dan bepaalde afspraken kunnen maken voor de verder te volgen route…

Daar het voor mij tijd kost om e.e.a. uit te zoeken en op te stellen en geld kost (opmaken, verzenden brieven etc.) vraag ik een vergoeding van € 35,-- (exclusief eventuele reiskosten)

Dit bedrag is mijn inziens een reële vergoeding voor de tijd en kosten die ik moet maken om voor u een goede brief te maken, bij afwijzing kan in goed overleg (gratis) een tweede brief verstuurd worden, zodat u niet het risico loopt dat de zaak “verjaart” of dat u te laat heeft gereageerd met uw protest!

Verder zal voordat de brief naar uw aanbieder verstuurd wordt eerst de brief voor ondertekening bij u terug komen zodat u zelf als laatste nog e.e.a. kunt aanpassen/ controleren alvorens definitieve ondertekening uwerzijds en verzending.

Mijn e-mail adres is: [email protected]

Ik hoop hiermede mensen voor verdere financiële nadelige gevolgen enigszins te kunnen behouden, en de mogelijkheid tot de rechter (ook in een later stadium) open te houden.

m.v.g. justice man 007

gast33
Berichten: 339
Lid geworden op: 05 nov 2003 14:32

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door gast33 »

007,

Voordat je de naam Ruud930 gebruikte noemde je toch eerst "Ruud"?
Als ik de historie op deze website raadpleeg poste je voor de naam "Ruud", onder de naam "Wobbe" Of heb ik het mis en haal ik personages door elkaar?

http://www.trosradar.nl/forum/viewtopic ... c&start=30


Geplaatst op 12 Apr 2004 14:32 door justice man 007
------------------------------------------------------------------------------
Ik schrijf gewoon onder de naam “justice man”, eerdere berichten weet ik niet exact meer, dat was in een periode dat je je niet hoefde te registreren, daarbij heeft het ook geen meerwaarde voor het forum.
Ik zou verder ook niet raar opkijken als morgen TROS Radar je berichten weghaalt, daar het plaatsen van namen, adressen, tel. nr’s en dergelijke niet mag.
Herinnering: (zie) posting van Rob Adank van een lijst Spaar Select medewerkers; ook verwijderd en Rob had 3 dagen een ban!

m.v.g. justice man


Geplaatst op 12 Apr 2004 14:48 door gast33
--------------------------------------------------------------------------------
007,

Slim antwoord. Noch bekennen noch ontkennen. Meestal betekend een dergelijke reactie en bekentenis omdat je niet kunt ontkennen want dat strookt niet met je geweten en niet kunt bekennen omdat dan je verleden opgerakeld wordt.

Ervan uitgaande dat je idd voorheen poste onder de aliasen "Justice man 007" "Ruud" Ruud930" en begon met "Wobbe". Kan men in iedergeval jouw historie raadplegen om te weten met wie ze zaken doen bij het maken van brieven. Dat lijkt mij meer dan fair ook al vind jij dat het verleden er niet toe doet. Overigens het zijn aliasen die te vinden zijn op dit forum dus publiceren van persoonsnamen is hier geen spraken. Je reactie impliceert wel dat het je echte naam is.


Geplaatst op 12 Apr 2004 20:23 door gast33
--------------------------------------------------------------------------------
007, Wobbe naar ik aan neem.


Voorheen voorzag je clienten van advies zoals Spaar Select je dicteerden en stond je daar ook achter. "Men heeft uit vrijewilsovertuiging het contract getekend" en "de klanten hadden dollar tekens in de ogen" zijn een paar van je gevleugelde uitspraken van weleer.

Nu als redder in de nood. Als een prins op het witte paard kom je je slachtoffers van weleer weer tegemoet om brieven voor hen te schrijven voor het luttele bedrag van €35,--

Onder het motto. CGA, SLV, EL, Payback, LL C&G Gesp (je promoot namelijk onder het forum van sprintplan) De bemiddelingspoging en rechtszaken lopen op niets uit en ik kan je helpen met brieven te schrijven die wel zoden aan de dijk zetten.

Je hebt blijkbaar zelf ook dit soort contracten afgesloten toen je een bijbaantje had als HEAO student in het callcentre van Spaar Select.
Vraagje. Hoe heeft Spaar Select en Dexia op jouw brieven gereageerd?
Ben je schadeloos gesteld? en ben je van je restchuld af?
Dit kan een goed referentie kader geven voor de door jouw aangeboden diensten. Nog even naast het feit dat je als HEAO student jouw juridische kennis hoogstwaarschijnlijk blijft steken bij rechten en plichten van handelsondernemingen. Deze kennis is onvoldoende om een goed juridisch onderbouwde klachten brief naar aanbieders en of tussen personen te schrijven.

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Ik weet wat ik wel en niet kan, daarbij weet je misschien nog niet eens de helft over me!
Ik zou eerst eens kijken naar jezelf, want op het onrust stoken na heb jezelf nog geen enkele zinnige bijdrage geleverd.
En zoals ik al zei, spoedig zullen de eerste tevreden mensen zich melden, en dat zal de twijfel wel wegnemen en de critici de mond snoeren.

Want voor hulp en advies sta ik altijd open!

e-mail: [email protected]

justice man 007

gast33
Berichten: 339
Lid geworden op: 05 nov 2003 14:32

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door gast33 »

Wobbe,

Blij te weten dat je weet wat je zelf wel en niet kan maken.

Overigens hoe staat het met je eigen situatie?
Ben je van je restschulden af?
Heb je je achter stalige salaris van Spaar Select nog gekregen?
Zie je jezelf nog steeds als barmhartige samaritaan?
Of is er wel degelijk een eigen belang?
Heb je ook vakdiploma's voor je juridische kennis?
Of blijft het steken bij HEAO gediplomeerd?
Heb je voldoende papieren in huis om je op dit gebied te begeven?
Waar kunnen gedupeerden terecht indien je juridische fouten maakt?
Vind je het niet riskant om gedupeerden als proef konijn voor jouw brieven te laten optreden?

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Zoals ik al eerder zij: reageer ik NIET meer op uw berichten/ vragen (inhoudelijk).

rust
Berichten: 516
Lid geworden op: 13 jan 2004 21:39

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door rust »

Mensen reageer niet meer op die oplichter van spaar select,

Justice 007/wobbe de vries

Hij kan werkelijk niemand helpen, hij heeft de kennis niet en probeert geld te verdienen, over de rug van de gedupeerden.

Hij begon eerst met die irritante polls en daarna kwam de aap uit mouw.

Ga niet met hem in zee.
Laatst gewijzigd door rust op 13 apr 2004 16:11, 1 keer totaal gewijzigd.

gast33
Berichten: 339
Lid geworden op: 05 nov 2003 14:32

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door gast33 »

Wobbe,

Waarom je niet wilt reageren op de gestelde vragen is mij ontduidelijk.
Ik schrijf noch de grond in noc hemel ik je op en stel gangbare en relevante vragen.

je doet er verstandig aan om ze wel te beantwoorden. Je antwoorden geven namelijk inzicht in wat je doet wie je bent wat je motivatie is en daaruit voortvloeiend of je wel of niet integer bezig bent.

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Beste “gast33”,

Uiteraard mag u een mening hebben over het feit of ik wel of niet reageer, uiteindelijk bepaal ik dat nog altijd zelf.
En ik zie géén enkele aanleiding om uw berichten te beantwoorden, de reden hiervoor heb ik meermaals aangegeven.

m.v.g. justice man

Gast4
Berichten: 220
Lid geworden op: 03 nov 2003 21:15

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door Gast4 »

007 als je schrijft ik reageer niet meer op je moet je het ook niet meer doen. :shock: :D

Gesloten