Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Geachte meneer, mevrouw,

Hebt u ook in het verleden een aandelenlease constructie afgesloten middels uw overwaarde of spaargelden, en bent u er nu of onlangs pas achter gekomen dat het product in werkelijkheid niet datgene was wat u versproken is worden, of meent u om een andere reden niet het desbetreffende contract gekregen mogen hebben, dan heb ik volgend aanbod voor u;

Ben sinds anderhalf jaar ongeveer bezig met het verzamelen, bestuderen, analyseren van bepaalde uitspraken, nieuwsfeiten etc. omtrent het gehele aandelenlease gebeuren.
Ook ik heb in het verleden dergelijke contracten afgesloten, waardoor ik me met meer dan gemiddelde interesse heb gestort in de gehele materie en daardoor veel kennis heb opgedaan.

Heb mede om die redenen mijn wetsboeken niet (door)verkocht, maar gebruik ze nog geregeld als hulpmiddel in het schrijven van (vernietiging)brieven c.q. klachtenbrieven.

Zoals te verwachten blijken de onderhandelingen door de diverse stichtingen op “niets” uitgelopen te zijn, dit betekend dat er kortweg nog maar 3 mogelijkheden zijn voor u:

1) u neemt een advocaat in de arm en start een dagvaarding.
2) U onderneemt niks (en betaald niet meer); u krijgt na diverse aanmaningen een dagvaarding van Dexia. (zonder advocaat is het een utopie om te winnen)
3) U betaald de restschuld en verdere verschuldigde maandtermijnen en u neemt (wellicht onnodig) uw verlies.

Komt u niet in aanmerking voor een toevoeging dan kost een advocaat al gauw € 2.000,-- tot € 4.000,-- !!!
Dit is voor veel mensen die niet in aanmerking komen voor een toevoeging reden om af te zien van mogelijkheid 1 (en 2).

Wilt u wel iets doen, maar denkt u niks meer te kunnen ondernemen, neem dan contact met mij op, ik kan voor u (net als ik al voor meerdere mensen inmiddels heb gedaan) een persoonlijke klachten/ vernietigingsbrief voor u opstellen.
Hiervoor dien ik wel zaken te weten als o.a.: wanneer heeft u de contracten afgesloten, op welke manier zijn ze tot stand gekomen, (heeft uw partner meegetekend, mocht dat deel op u van toepassing zijn) etc.

Daarom stel ik voor dat wanneer u interesse heeft u mij een mail stuurt waarin u aangeeft interesse te hebben in mijn dienstverlening waarin we dan bepaalde afspraken kunnen maken voor de verder te volgen route…

Daar het voor mij tijd kost om e.e.a. uit te zoeken en op te stellen en geld kost (opmaken, verzenden brieven etc.) vraag ik een vergoeding van € 35,-- (exclusief eventuele reiskosten)

Dit bedrag is mijn inziens een reeële vergoeding voor de tijd en kosten die ik moet maken om voor u een goede brief te maken, bij afwijzing kan in goed overleg (gratis) een tweede brief verstuurd worden, zodat u niet het risico loopt dat de zaak “verjaart” of dat u te laat heeft gereageerd met uw protest!

Verder zal voordat de brief naar uw aanbieder verstuurd wordt eerst de brief voor ondertekening bij u terug komen zodat u zelf als laatste nog e.e.a. kunt aanpassen/ controleren alvorens definitieve ondertekening uwerzijds en verzending.

Mijn e-mail adres is: [email protected]

Ik hoop hiermede mensen voor verdere financiële nadelige gevolgen enigszins te kunnen behouden, en de mogelijkheid tot de rechter (ook in een later stadium) open te houden.

m.v.g. justice man 007
Laatst gewijzigd door justice man 007 op 09 apr 2004 01:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Meander
Berichten: 84
Lid geworden op: 24 nov 2003 16:40

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door Meander »

Geplaatst op 07 Apr 2004 12:52 door justice man 007


--------------------------------------------------------------------------------

Zoals je laatste bericht nu; maak je veel meer vrienden,

Dat jij van de beroemde …..stichting bent weet nu wel 99% van het forum, en die 1% die het nog niet weet; wilt het waarschijnlijk dan ook niet weten.

m.v.g. justice man 007
Nou komt de aap uit mouw!!! Is dit een reclame uiting Of is het toch een neef van Jean de Zwaan. Wat is Sara Etty dan eigenlijk een goede vrouw. Die weet waar ze het overheeft. Ik vind dit erg ondermaats.
Laatst gewijzigd door Meander op 07 apr 2004 15:48, 2 keer totaal gewijzigd.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door Idaho »

Meander,
Vreemd, ik las het en moest ook als eerste aan onze oude vriend Jean denken, geheel in zijn stijl

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door Idaho »

Ja, €35,= per brief en mocht er een reactie nodig zijn is de 2e brief gratis........
Meestal brengen dit soort geschillen een slepende briefwisseling met zich mee, dus vraag ik me af wat de 3e, 4e, 5e etc. brieven gaan kosten, of komt meneer dan toch maar zelf langs om advies te geven tegen een billijk tarief.
Hou ff op zeg, zijn er nou nog niet genoeg mensen opgelicht, verdorie begin kwaad te worden, dus ik laat de toetsen maar ff met rust.

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Beste mensen,

Deze reacties konden natuurlijk niet uitblijven, maar zal erop gepast antwoorden:

Uiteraard zijn ook de eventuele vervolgbrieven gratis (dus ook een 3e, 4e of 5de)
Daarbij ben ik niet Jean de Zwaan of een broer of anderszins bekend met hem.

Het tarief éénmalig € 35,-- is absoluut niet duur, daar er ook de nodige tijd en kosten in gaat zitten.
Verder is het reageren ieders eigen keuze, en is het eigen belang minimaal, of zelf nihil.

Voor mensen die iets willen ondernemen maar geen advocaat kunnen betalen of willen nemen (daar op het nemen van een advocaat nog een hoge drempel ligt) is het aanbod realistisch en zeker de mogelijkheid waard voor de betreffende personen.

Daar verschillende mensen mij al met andere bekende figuren in verband hebben gebracht, zeg ik voor minimaal de vierde keer al; dat ik niet Jean de Zwaan ben, niet Revo ben, niet Dubio ben en ook geen andere bekende van één of meerdere van bovengenoemde personen.

Daarbij merk ik op dat er wel degelijk mensen nog geloven in een oplossing getuige de eerste 2 mensen die gereageerd hebben voor meer info.

m.v.g. justice man 007

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door Idaho »

goede zaken gewenst 007, dat je maar veel armlastigen mag helpen!

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Beste Idaho,

Niet iedereen heeft de kennis, tijd, en het materiaal (wetboeken e.d.) om een correcte juridische brief te schrijven, ik kan zelfs nog terugvallen op deskundigere (ervarenere) juristen om e.e.a. na te vragen waardoor ik ervan overtuigd ben dat de brieven een positieve bijdrage hebben in de strijd op gerechtigheid.
De bijdrage is éénmalig, en vallen in verhouding met de bedragen waarom het vaak gaat (tienduizenden euro’s) in het niets.
Wanneer je de kosten aftrekt van het bedrag dan hou ik er per saldo misschien net enkele euro’s aan over voor uren tijd, dus… eigen belang is verwaarloosbaar.
Daarbij zijn de gelden die betaald zijn aan diverse stichtingen (zoals Leaseverlies) wel klakkeloos door velen betaald worden, zonder dat resultaat te merken is na anderhalf jaar bestaan van ze….

Ik denk dat voor velen die niet in aanmerking komen voor een toevoeging mijn bijdrage een nuttige kan zijn, en daarom ben ik ook gestart hiermee…

m.v.g. justice man 007

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door Dubio »

Ondanks de topic van las-tig, denk ik dat het weinig zin heeft om Dexia brieven te schrijven. Je moet je maar eens een voorstelling maken van hun administratie, en dan kun je wel zeggen het is een zootje bij hen, maar dat komt door al die klanten die zich niet meer aan hun contract houden. Dexia houdt deze mensen wel aan hun contract. Als u bewijs wil voor in de rechtbank stuurt u gewoon een brief met aankomstbevestiging waarop staat: ik vernietig mijn contract of dat van m'n eega vanwege:
handtekeninggebrek, dwaling, misleiding of dwang.
Dat is genoeg voor de vernietiging. Dan hebben ze bij Dexia ook weer eens wat tijd om hun administratie wat bij te werken.
En Dexia gaat echt niet anders reageren op een 'mooie' brief.

Gast

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door Gast »

Justice Man 007,

De bedoelingen die je hebt kunnen best goed zijn. Echter de opbouw die je hebt gekozen wekken, althans bij mij, een verkeerde indruk.

Klaarblijkelijk wil je vrijwel "gratis" mensen "helpen". Je profileert jezelf als een goedkoop alternatief voor mensen die aan het einde van hun mogelijkheden zijn, dan wel geen advocaat kunnen betalen.

Jij stelt voor een brief te schrijven op basis van hun persoonlijke situatie. Klaarblijkelijk dicht je jezelf een behoorlijke juridische kennis toe. Ik kan dat niet beoordelen.
Mijn vraag: Wat gebeurt er als de brief die jij opstelt voor een gedupeerde niet het beoogde resultaat heeft, of juridisch niet helemaal waterdicht is. Je kunt dan aansprakelijk gesteld worden, en dan?

Lijkt me interessant jou mening hierover te horen.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door JH »

Er staan inmiddels al genoeg voorbeeldbrieven op dit forum die te gebruiken zijn en zonodig inhoudelijk aan te passen aan de individuele situatie. Wanneer men niet thuis in in het opstellen van brieven dan zijn er wellicht kennissen, familie of colega's die willen helpen.
Ik weet zeker dat justiceman deze brieven ook van het forum kopieert en er zodoende weinig tijd voor nodig heeft om voor het bedrag van 35 euro anderen te helpen. Dus wees gewaarschuwd, gedupeerde en laat je niet weer bedonderen. Die les hebt u hopelijk geleerd !

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Beste Geert,

Als je goed mijn stukje hebt gelezen dan zie je dat er duidelijk staat, de conceptbrief wordt door mij gemaakt maar u (de klant) bepaalt uiteindelijk zelf of hij het er inhoudelijk mee eens is, en/ of zaken aangepast wilt hebben, alvorens hij hem tekent en ook daadwerkelijk opstuurt.
Ik maak dan wel de inhoud en geef tips en adviezen maar de klant bepaalt uiteindelijk zelf of hij de brief opstuurt de ja of de nee.
Alle overige argumenten waarop mensen de hulp zien als geldroverij etc. ga ik niet meer op in daar ik dat in bovenstaand stukje duidelijk heb uitgelegd/ toegelicht.

De voordelen staan ook duidelijk beschreven evenals de mogelijkheid dat het “niks” oplevert, daarbij ben ik ervan overtuigd dat het altijd een positieve uitwerking heeft, daarbij zit ik in (de unieke) situatie dat ik altijd terugkan vallen op afgestudeerde juristen.

Ieder kan zelf de keuze maken of hij of zij dit wil, uiteraard zijn reacties op mijn initiatief altijd welkom.
Daarbij merk ik als laatste op dat Dubio aangeeft dat de meeste brieven op het forum te vinden zijn en dat ik met simpel knip en plak werk de brieven kan maken.
Daar er genoeg standaardbrieven zijn kan best zo zijn, maar iedere situatie is anders en wil graag via een persoonlijk advies/ brief de zaak aankaarten c.q. aanvechten.
Dus niks knip en plakwerk!

m.v.g. justice man 007

Ido
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 feb 2004 00:18

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door Ido »

ik vind dit oplichterij. eerst flink meedoen en nu komt de aap uit de mouw. bah :evil:

An

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door An »

Hoe is het mogelijk? En DIT mag wel?

An, :?

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door justice man 007 »

wie is er dan opgelicht/ dreigt er opgelicht te worden??

Een persoonlijk juridisch advies voor een betaalbare prijs, dat is toch geen oplichting?

Advocaten, juristen, wetswinkels etc. doen precies hetzelfde alleen dan voor véél hogere bedragen, dan is toch dat oplichting eerste klas?!

Kom op, wel realistisch blijven, dat er oplichting heeft plaatsgevonden wil niet zeggen dat iedere goedwillende dit ook (zal doen) doet.

De keus is aan ieder eigen, ik ben graag eerlijk, dus dit is absoluut geen oplichting.

Wil me echt niet graag volgende week zelf terugzien bij Breekijzer!

m.v.g. justice man 007

e-mail: [email protected]

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Justice man en croosjes

Wie waren dat ook al weer ?

:oops:

JOOST1
Berichten: 364
Lid geworden op: 05 jul 2003 21:18

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door JOOST1 »

WAT IS JE JURIDISCHE KENNIS ???????????????????????????????????

JOOST

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door Idaho »

Justice 007,

Het zal je misschien verbazen, maar iedere keer als hier weer iemand komt die mensen wil helpen en daar geld voor wil vangen, ben ik daar zeer sceptisch over.
Er zijn inmiddels Stichtingen in het leven geroepen, voor elke soort gedupeerde wel eentje, ook hebben we nog de vereniging van croosjes, die het waarschijnlijk wel goed bedoeld....hoewel ik de opzet nogal dubieus vindt en er ook absoluut geen heil in zie, maar ok dat is mijn mening en dan kom jij weer met een aanbieding, om tegen een kleine vergoeding, brieven voor mensen te gaan schrijven, het is toch om gek van te worden?

Zoals eerder genoemd staan er op dit forum gigantisch veel conceptbrieven, voor ieder wat wils lijkt me.
Het staat natuurlijk een ieder vrij om zijn diensten aan te bieden, maar ik zelf heb het idee dat er niks meer aan te bieden valt, de kaarten zijn geschud, de spelers zitten om de tafel en ieder speelt om te winnen.

Groet,
Idaho

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door croosjes »

idaho,een gratis advocaat met het systeem van Dhr de croos is simpel en glashelder.Alleen het probleem zit in jouw zelf.vrgr.andre de croos met de goede doelstellingen.

jeroen
Berichten: 82
Lid geworden op: 08 jul 2003 19:16

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door jeroen »

Beste heer Vries (Justice man 007 - gaat helemaal nergens over)

Ik citeer even:

Ben sinds anderhalf jaar ongeveer bezig met het verzamelen, bestuderen, analyseren van bepaalde uitspraken, nieuwsfeiten etc. omtrent het gehele aandelenlease gebeuren.
Ook ik heb in het verleden dergelijke contracten afgesloten, waardoor ik me met meer dan gemiddelde interesse heb gestort in de gehele materie en daardoor veel kennis heb opgedaan.

Waarom hebben wij je hier niet eerder gezien als je je met meer dan gemiddelde interesse heb gestort in de gehele materie?

Wie je bent weet ik niet maar je bent zeker niet wie je zegt dat je bent. De wijze waarop je in de verdediging gaat nadat er negatief op je word gereageerd en je verwijzing naar mensen die wel erg graag gebruik willen maken van je diensten komt erg overeen met Jean de Zwaan.

Als je iemand iets aanbiedt op basis van een onkosten vergoeding dan ga je niet in de verdediging dan is het zo van graag of traag. Jij wilt gewoon in contact komen met mensen zodat je ze in een later stadium kan verleiden met allerlei andere zaken. Een hypotheek op de overwaarde wellicht. Denk toch even na, wie vertrouwt jou nu op een forum dat feitelijk alleen maar gaat over wantrouwen en bedrog wanneer je aankomt zetten met de naam justice man 007, is er iets mis met eigen naam of zo?

M.vr.gr. jeroen

Gast4
Berichten: 220
Lid geworden op: 03 nov 2003 21:15

Re: Heeft u hulp nodig bij schrijven van een brief??

Ongelezen bericht door Gast4 »

Geplaatst op 04 Apr 2003 12:22 door Ruud930


--------------------------------------------------------------------------------

Beste mensen,

Wellicht is er bij enkele mensen al een belletje gaan rinkelen na mijn vorige posting onder de naam Jaap. Voor de mensen bij wie nog geen lampje is gaan branden zal ik het even uitleggen: de laatste dagen heeft ene zekere Jaap verschillende malen een andere visie op de zaak gegeven dan jullie van deze persoon gewend waren, de schrijver van Jaap(@hotmail.com) (een overigens nep e-mail adres ik wil natuurlijk niemand in de problemen brengen) ben ik Ruud(930).

De meeste van jullie zullen zich afvragen waarom ik dit heb gedaan:

Ik kreeg de indruk dat er op het forum de laatste maanden alleen maar geklaagt werd, vanalles en iedereen werd voor bedrieger, oplichter en nog ergere dingen uitgemaakt!

Toen heb ik me zelf eens de vraag gesteld: door wie zijn die problemen ontstaan?

Ik ben tot de pijnlijke conclusie gekomen dat ik het zelf schuld was voor een groot deel; daar ik met mijn volle verstand een aandelenleasecontract had getekend!

Ook ik heb er achterraf spijt van, maar dan had ik het contract gewoon beter moeten doorlezen alvorens tot tekenen over te gaan, of wanneer ik het zelf niet begreep wat er in het contract stond had ik het aan een onafhankelijke partij moeten voorleggen.

Op het argument de adviseur heeft me hiertoe niet de mogelijkheid geboden; had ik gewoon op moeten zeggen: dan teken ik het niet want dan zal er wel een addertje onder het gras zitten.

Ook ik heb me laten verleiden tot mooie praat en hoge rendementen van wel 12, 15%!

Maar iedereen wist ook 3 jaar geleden dat beleggen altijd een risico met zich meebrengt.

Iedereen kon ook weten dat BAAN, FOKKER, DAF etc. (zo goed als) failliet zijn gegaan en dat de beleggers in die aandelen hun geld kwijt zijn geraakt.

Voor de mensen die kunnen onderbouwen en kunnen bewijzen moedwillig zijn voorgelogen worden is het een ander verhaal; maar dit is maar een klein groepje mensen vergeleken met de 400.000 afgesloten leasecontracten.

Begrijp me niet verkeerd dat jullie strijden (al dan niet via een stichting) om een (deel) van je geld terug te zien is jullie eigen goed recht!

Ook ik ben aangemeld bij SLV, maar ik realiseer me wel dat als de rechter besluit Dexia in het gelijk te stellen dat ik dan tegen mezelf gewoon moet zeggen: je hebt meegedaan aan een riscant product en verloren; dan moet je nu ook maar de cnsequenties hieruit trekken!

Verder had ik het idee dat iedereen die een andere visie op de zaak cq mening had dan dat dexia, Spaar select, spaar beleg in de goot kan vallen niet gewenst was op het forum hier.

Mijn actie door onder een andere naam een andere visie weer te geven heeft dit nogmaals onderstreept!

In het begin kreeg ik overal antwoord op en was ik een gewardeerd forum bezoeker; nu ik helaas tot de conclusie ben gekomen dat de mensen zelf ook een verantwoordelijkheid hebben was ik schijnbaar opeens niet meer gewenst hier.

(zie andere topics (bijv: topic dhr. L. Blok) voor het bewijs) = Chris G.

Dit geeft de naiviteit nog maar eens weer van vele van jullie, ook dhr. L. Blok die hier bergen vol werk verzet is absoluut ook geen "schijnheilige", ook meneer L. Blok trekt veel te snel conclusies (vb: kijk eens wat Jaap op een ander forum schrijft).

Dat er meerdere Japen op de wereld rondlopen wist hij schijnbaar niet, hierop heb ik verder ook niet gereageerd.

Of moet ik net als vele van jullie hem nu ook de huid gaan volschelden omdat hij de verkeerde mensen beschuldigt?!

Nee, ik laat hem in z'n waarde en heb zelfs ondanks dit misverstand respect en waardering voor zijn werk.
Daar ik heel goed weet hoeveel mensen hij al niet heeft geholpen (direct of indirect)!

Iedereen mag een mening hebben omtrent aandelenlease en de gehele toestanden er omheen, maar laat ook aub de mensen in hun waarde die er anders over denken dan jullie!

Ik hoop ook dat er snel een oplossing komt waarmee we allemaal tevreden mee kunnen zijn, maar ook als de wet wordt aangepast zullen er altijd mazen in de wet blijven zitten waardoor mensen met niet al te goede plannen kunnen blijven functioneren en zo doende mensen kunnen blijven oplichten al dan niet bewust of onbewust!

Ik wil met dit laatste artikel alleen aangeven dat je ook in de toekomst goed moet blijven opletten met wat je tekent, en als je van iets geen verstand hebt je een onafhankelijke deskundige erbij moet inroepen (alvorens tot tekenen over te gaan).

Dit doe je normaliter ook wanneer je een auto gaat aankopen als bakker zijnde?
Of wanneer je een keuken wilt aanschaffen?

Dan ga je toch ook vergelijken (prijs,m kwaliteit, levervoorwaarden etc.)

Of koop je dan ook meteen de eerste de beste keuken die je wordt aangeboden?!

Misschien dat een enkele van jullie zich nog afvraag wat het doel was van dit gehele artikel of mijn gehele actie:

kort samengevat wilde ik alleen teweegbrengen dat mensen eens goed gingen nadenken over hoe dit nu werkelijk zo ver had kunnen komen?!

Stel je daarbij dan eens de vraag: had ik deze problemen zelf kunnen voorkomen?
Had ik andere mensen niet kunnen waarschuwen (bijv. door het plaatsen van een krantenartikel)

al met al hoop ik dat we in de toekomst gewoon weer zoals enkele dagen terug weer op een normale manier met elkander kunnen omgaan, ongeacht wat voor mening je hebt over deze situatie!

hierbij wilde ik het (voorlopig) laten,

m.v.g. Ruud930

(p.s. om in traditie te blijven hier ook een artikel van mij:
art. 6 Grondwet:

Iedereen heeft het recht zijn godsdienst of levensovertuiging, individueel of in gemeenschap met anderen, vrij te beleiden, behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet.

art 7 Grondwet:

Niemand heeft voorafgaand verlof nodig om door de drukpers gedachten of gevoelens te openbaren, behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet. (vrijheid van meningsuitting)
Dit is Justiceman.

Gesloten