KRIJG RAAR GEVOEL NU VAN TROS RADAR REDACTIE

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
willy59
Berichten: 432
Lid geworden op: 05 feb 2004 17:49

KRIJG RAAR GEVOEL NU VAN TROS RADAR REDACTIE

Ongelezen bericht door willy59 »

Een aantal dagen geleden heb ik een topic geopend over justice man
met de vraag of hij het leuk vond om er zoveel op te staan.
Volgens mij was er niets mis mee.
waarom is hij nu weg?
Wie is justice man?

Ik krijg het idee onderhand het idee dat trosradar ermee te maken heeft want waarom mag dan elke keer de topic van justice man ge-upt worden zonder dat er wat aan gedaan word.
En dan ook nog ruim 23 berichten per dag.

Een tijdje terug werden topics snel op slot gedaan voor zoiets.

Willy59

willy59
Berichten: 432
Lid geworden op: 05 feb 2004 17:49

Re: KRIJG RAAR GEVOEL NU VAN TROS RADAR REDACTIE

Ongelezen bericht door willy59 »

Waar slaat al dat upen op Croosjes moet de vraag aan tros radar snel van de pagina af ofzo

willy 59

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: KRIJG RAAR GEVOEL NU VAN TROS RADAR REDACTIE

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Je hebt gelijk willy. Ik begin al die polls ook een beetje zat te worden.
Verder geen slechts over justice, maar stop met die polls

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: KRIJG RAAR GEVOEL NU VAN TROS RADAR REDACTIE

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Tros Radar, wat de polls betreft heeft u gelijk maar ik vind het niet eerlijk dat justice man 007 daarom ook de toegang is ontzegd en
IK PROTESTEER DAAR OOK MET KLEM TEGEN

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: KRIJG RAAR GEVOEL NU VAN TROS RADAR REDACTIE

Ongelezen bericht door Hollander »

Beste Radar webredactie,

Ook dhr. Andre de Croos overspoelt allerlei discussies met reclame voor zijn stichting, waarbij het een eindeloze herhaling van dezelfde argumenten en teksten is. Ik wil niets af doen van zijn goede bedoelingen, maar de hoeveelheid herhaling van teksten van hem is net zo erg als alleen maar "up" plaatsen. Mag dit wel?

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: KRIJG RAAR GEVOEL NU VAN TROS RADAR REDACTIE

Ongelezen bericht door croosjes »

hollander,dan moet jij de tekst maar goed lezen er komt geen herhaling in voor op de zelfde topic,wat wel gebeurt is dat ik onze doelstelling herhaal dat doet elke vereniging want daar staan we voor.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: KRIJG RAAR GEVOEL NU VAN TROS RADAR REDACTIE

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Het rare gevoel dat er op dit forum met meerdere maten wordt gemeten heb ik al een tijdje en het wordt er niet beter op. Waar dient nu eigenlijk dit forum voor ? Om Tros-Radar te behagen ?

oke.

Hoera.. hoera.. hoera voor Tros-Radar. :(

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: KRIJG RAAR GEVOEL NU VAN TROS RADAR REDACTIE

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Krijg nu wat! Zie ik dat de polls er toch nog zijn. Wat ik overigens oke vind.
Maar is er nu iemand zich ook al voor Tros-Radar aan het uitgeven??

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: KRIJG RAAR GEVOEL NU VAN TROS RADAR REDACTIE

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

De gebruiker "justice man 007" is voorlopig de toegang tot het forum ontzegd.


Het lijkt er wel op... , 'Andrea'.

jll
Berichten: 453
Lid geworden op: 10 feb 2004 21:34
Contacteer:

Re: KRIJG RAAR GEVOEL NU VAN TROS RADAR REDACTIE

Ongelezen bericht door jll »

Tros Radar,

De polls van justice man 007 is de afgelopen dagen juist door toedoen van croosjes bovenaan gezet. Inderdaad met korte tussenpozen.

Gelijke monnikken, gelijke kappen?

Karel
Berichten: 457
Lid geworden op: 15 okt 2003 00:48

Re: KRIJG RAAR GEVOEL NU VAN TROS RADAR REDACTIE

Ongelezen bericht door Karel »

Ik vind dat er iets heel hypocriets zit dat Radar Justice 007 heeft gebanned. Nergens lees ik in de regels over het forum dat de poll's maar mondjesmaat zou mogen gebruikt worden maar dat argument wordt nu wel gebruikt om deze persoon te bannen. Het lijkt mij ook duidelijk dat deze poll's niet voor niets op dit forum aanwezig zijn dus mag daar ook gebruik van worden gemaakt. Vaak hebben deze poll's toch een duidelijke voordeel boven - wat nu gesuggereerd wordt door de redactie van Radar - de vraagstelling in een topic. Daarbij kan niet in één oogopslag een bepaald resultaat getoond worden. Bovendien, als de vraag exakt gesteld zou worden in een topic of in een poll maakt het natuurlijk niet uit of deze nu als topic of als poll wordt gevraagd. Kortom, de verklaring van de redactie gaat even aan mij voorbij.

LJB
Berichten: 108
Lid geworden op: 20 nov 2003 17:10

Re: KRIJG RAAR GEVOEL NU VAN TROS RADAR REDACTIE

Ongelezen bericht door LJB »

Michiel werkt er niet meer en nu zit er zo'n knulletje in zijn proeftijd en die hangt de monopolist uit. Helpt zich zelf en/of het forum om zeep. Who cares :shock:

The sooner the better :idea: Tros doe er wat aan!!!!!!!!!!!! En het was zo leuk lag ik in een deuk vaak.

Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Re: KRIJG RAAR GEVOEL NU VAN TROS RADAR REDACTIE

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Een forum blijft levendig en interessant als iedereen beurtelings regelmatig wat van zich laat horen.

Als de heer Croos op elke vraag antwoordt met "meld je bij mijn vereniging" dan wordt het hier oersaai en blijf ik hier weg.

Hetzelfde geld voor justice man, een poll plaats je als je een bepaald plan hebt en daarvoor eerst de mening van anderen wilt peilen. Alleen wanneer hij iets met de resultaten gaat doen heeft het zin om mee te doen of zijn berichten te lezen . Als niemand reageert en hij blijft plaatsen net als Croos wordt de kans groot dat dit forum steeds minder belangstelling gaat krijgen.

Dat zou jammer zijn want er gaat de komende tijd nog genoeg gebeuren (CGA) en dan hebben we geen reclame of polls nodig maar acties !!!!!!!!!!!!!!.

Gesloten