LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
JL
Berichten: 466
Lid geworden op: 22 okt 2003 19:16

Re: MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR

Ongelezen bericht door JL »

Of je liegt of je bent heel dom, dat laatste is waarschijnlijker, want Trudy heeft een heel andere mening. Onzeker en ja je bent een macho om deze topic naar boven te halen. Of jullie hebben gewoon geen goede zaak en/of advocaat.

Haagse bluf.

Ron uit Den Haag
Berichten: 101
Lid geworden op: 06 aug 2003 09:54

Re: MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR

Ongelezen bericht door Ron uit Den Haag »

beetje jammer hoe jij reageert.

a. ik ken jou niet, dus waar haal je het lef vandaan om dit te doen.
en b. Als jij Trudy echt kent, dan zou je dit eerst bij haar na vragen of het klopt.

Dus je bent volgens mij een dexia teef die onder een andere naam mij probeert zwart te maken.

En ook nog een c. Waarom zou ik daarover liegen,? en dom ben ik misschien inderdaad wel. (maar daar hoef jij geen last van te hebben.

Voor jou duidelijk geen groet.

de rest wel :lol:

Ron udh.

JL
Berichten: 466
Lid geworden op: 22 okt 2003 19:16

Re: MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR

Ongelezen bericht door JL »

Je leest van iedereen , eegaleasers, verenig u, jullie trokken min of meer de kar, en van niemand hoor je weer uitstel. Rechters doen uitspraken. Huurkoop etc. En bij jullie is het alleen maar uitstel op grond waarvan dan ??

Een juridisch adviseur omdat het zo goedkoop mogelijk moet. Dag Ron je spreekt jezelf tegen. Neem een echte advocaat.
Dus je bent volgens mij een dexia teef die onder een andere naam mij probeert zwart te maken.
Weet je dat 1+1= ???????????? is.

Ron uit Den Haag
Berichten: 101
Lid geworden op: 06 aug 2003 09:54

Re: MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR

Ongelezen bericht door Ron uit Den Haag »

Omdat jij in je eerste bericht zo onbeschoft was tegen mij bied ik je niet aan om me te bellen. (voor nadere uitleg)

Zoek het maar uit. maar neem van mij aan dat wij dexia lam gaan leggen.

En zeg nu maar dat je totaal geen behoefte heb om mij te bellen. hahaha, ik reageer niet meer op jou.

HansRadder
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 okt 2004 23:43

Re: MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR

Ongelezen bericht door HansRadder »

Dachten jullie effe snel rijk te worden door te gokken en nou huilen als kleine kinderen.
Door de rechter worden contracten ongeldig verklaard omdat deze niet door beide partners ondertekend zijn,....

Stel de economy was NIET gecrashed, en er was wél veel geld verdient,.... was dit forum er dan ook geweest ??
Had je dan je winst terug gegeven omdat de contracten niet door beide partners ondertekend waren ??
Laatst gewijzigd door HansRadder op 06 okt 2004 00:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Joshua
Berichten: 931
Lid geworden op: 01 mei 2004 11:29

Re: MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR

Ongelezen bericht door Joshua »

Leuk een topic uit 2003 van een rad draaier
Laatste bericht
Geplaatst op 26 Mar 2004 01:28 door Ron uit Den Haag
Vandaag met blijkbaar veel zorg uitgezocht.
Deze rat leeft blijkbaar steeds nog
Het is zonder meer een zwarte
Helaas kan hij zijn naam niet goed schrijven
Hij heet en leeft als Hans De Rat
Geplaatst op 05 Oct 2004 23:57 door HansRadder
Verder komt er lucht met een zeer vieze stank ui
Gewoon geen acht op slaan rot vanzelf weg in zijn hol.
vermoedelijk onder het IJ
Toch een zeldzaam interessant avonje met onverwachte en zichzelf uitnodigende gasten.
Helaas geldt ditmaal niet hoe later op de avond hoe schoner het volk.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Dag Hans ADDER, uit je hol gekomen? Kruip er gauw weer in want je praat wartaal, je bent nog niet uitgeslapen.

HansRadder
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 okt 2004 23:43

Re: MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR

Ongelezen bericht door HansRadder »

Nog géén serieuze reactie op mijn bijdrage van gisteren, alleen boos gescheld, hieruit blijkt wel wat voor mensen aan dergelijke "lease" acties mee doen.

Gezien het nog steeds stijgende aantal advertenties van "snel-en-goedkoop-lenen" in o.a. de tvgidsen bestaat er nog steeds een grote category sufferds die op dergelijke zaken ingaan.
Het goedkoopste leen je nog altijd bij een gerenomeerde financiele instelling, net zoals je het veiligste spaart bij een dergelijke organisatie. dat is iedereen al jaren duidelijk.

'Tuurlijk is het verschrikkelijk zuur voor diegene welke hun duur verdiende spaarcentjes kwijtgeraakt zijn aan dergelijke hu**ters, maar wordt zelf toch eens wakker mensen in plaats van mij te betichten van niet uitgeslapen te zijn!
Jullie zijn zelf diegene welke dit soort ratten een luxe bestaansrecht garanderen.

Maar lees mijn vorige bijdrage nou eens goed, en reageer op de vraag of jullie net zo boos en teleurgesteld waren als de economy niet in een dal geraakt was,........

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Omdat je het zo vriendelijk vraagt.... :wink:
dán, geachte heer Radder, hadden we waarschijnlijk nog steeds gedacht dat de producten waren zoals het ons verkocht is, namelijk spaarplannen. Dat bleek helaas niet het geval. Daar zijn allerlei omstandigheden, argumenten voor en tegen etc. voor aan te voeren. Die discussie voer ik verder echter niet met u maar via advocaten met Dexia, met daarbij de rechter als arbiter.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Ben het volledig met pipa eens.

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR

Ongelezen bericht door pluutje »

Hans Radder,

Geld ook voor jou: postings als die van jou komen hier met grote regelmaat voorbij. Allemaal hetzelfde. Denk dus niet dat je iets bijzonders plaatst!!! :cry:

Dag Hans,

Pluutje [Een naam om te onthouden] :evil:

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR

Ongelezen bericht door aert0001 »

Beste Hans,

Nog steeds zijn er mensen die het product niet begrijpen, nog steeds werkt de misleiding, en geeft een verkeerd beeld van dit “product” mensen zoals jij die het verschil niet kunnen /willen zien tussen een appel en een kikkervisje, deze producten zijn rotzooi, algemene misleiding, mensen zoals jij ( onwetend en nog steeds vol vertrouwen ) bevestigen dit keer op keer,

Ton

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Radder

Er zijn edele mensen, die innerlijk reeds zover ontwikkeld zijn, dat ze het recht hebben de wereld op z'n beloop te laten zonder hervormend in het politieke leven in te grijpen. Maar dat wil niet zeggen, dat ze stil moeten blijven toekijken, of alleen maar kritiek mogen uitoefenen.
De edele handeld vanuit het goede. Tegen de onedele is geen kruid gewassen, en is derhalve onkruid.

In Europa is de houding van Goethe na de Napoleontishe oorlogen hiervan een voorbeeld.

Liefs Ad

uzo
Berichten: 37
Lid geworden op: 07 sep 2003 15:00

Re: MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR

Ongelezen bericht door uzo »

Ik ga zeker stoppen met betalen. Mijn vrouw heeft niet meegetekend en is helemaal niet blij met de restschuld die ik zo moet betalen.

De rode kaart is de deur uit, en alles wat nu nog wordt afgeschreven laat ik terug boeken.

Dexia: Oplichters !! :evil:

leasebak
Berichten: 127
Lid geworden op: 26 okt 2004 15:07

Re: MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR

Ongelezen bericht door leasebak »

Ed momenteel aangesloten bij www.leaseverlosser.nl

kash
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 nov 2004 12:37

Re: MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR

Ongelezen bericht door kash »

KASH

heb vertrouwen gehad in de verkeerde personen!!!!!!!!!!!!!!

als prijs heb ik het maandelijks moeten afbetalen!!!

ik hoop dat ik er snel van af ben zonder in andere te vertrouwen die mijj zeggen te kunnen helpen maar er zelf alleen beter van willen worden, succes allen!!!!!!!!!!!!!!!! :?

ineke/herman
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 nov 2004 22:03

Re: MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR

Ongelezen bericht door ineke/herman »

restschuld betalen is ook bij mij nooit over gesproken , wel over de "winst "welke wij zouden ontvangen.

jansje kleinherenbrink

Re: MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR

Ongelezen bericht door jansje kleinherenbrink »

Hallo
wij zijn ook zeer zeker heel erg misleid op dit gebied
wij zouden een mooi spaarcentje voor de oude dag opbouwen en hoefde niet langer dan 5 jaar te betalen wat blijkt we moeten 15 jaar betalen en er is ons nooit vertelt dat het om een geldlening ging want dan hadden wij direkt nee gezegd ze hebben ons toen vertelt dat het een soort koopsom was wat dan met ons pensioenering vrij kwam naar 5 jaar met dikke winst en de folder kregen wij een hele tijd later toen ik er om gevraagd heb en toen kwamen wij erachter dat het om een lease plan ging heb er direkt heen gebeld maar werd af gescheept je hoeft je geen zorgen te maken want het levert alleen maar veel geld op nou mooi niet als dat rechtvaardig is in nederland waar moet dat heen volgens mij ben je het beste af in dit land hoe criminele je bent hoe beter je het runt Jansje

Gesloten