LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Premier (wel) in actie voor ING??!! Politieke machtsmisbruik

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.

Heeft u, na het lezen van dit artikel, nog vertrouwen in onze hedendaagse politiek???!!!

Ja
4
33%
Neen
8
67%
Weet niet/geen antwoord
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 12

Joost van Egmond
Berichten: 69
Lid geworden op: 06 mei 2004 16:55

Re: Premier (wel) in actie voor ING??!! Politieke machtsmisbruik

Ongelezen bericht door Joost van Egmond »

Francien, hoe het gelopen is was niet zonder reden maar ik zal altijd goede gedachten over je bewaren :wink:

Francien
Berichten: 115
Lid geworden op: 04 aug 2003 15:32

Re: Premier (wel) in actie voor ING??!! Politieke machtsmisbruik

Ongelezen bericht door Francien »

Daar hou ik je aan ik haat vijandschap op deze manier. En het verleden is geweest. :D Veel geluk en liefs.

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Premier (wel) in actie voor ING??!! Politieke machtsmisbruik

Ongelezen bericht door Willems »

Waarom belegging?
Van Egmond, je bent geen antwoord waardig, alhoewel voor de algemene opinie: Het was zuiver een kwestie van zakelijke vertrouwen in wat er stond
(belegging was niet voor mijzelf maar voor studietoekomst van mijn kleinzoon):"U BELEGT IN SOLIDE AANDELEN, STUK VOOR STUK BETROUWBARE EN VOORAANSTAANDE HOOFD FONDSEN AAN DE EURONEXT"
De wereklijkheid was achteraf : er waren aandelen erbij nagenoeg failliet

Wens verder niet meer in te gaan op jouw persoonlijke achterlijke aantijgingen., voor de rest RIP van Egmond RIP.

Francien
Berichten: 115
Lid geworden op: 04 aug 2003 15:32

Re: Premier (wel) in actie voor ING??!! Politieke machtsmisbruik

Ongelezen bericht door Francien »

De tegenstelling is groot Joost in dit topic trek het je niet aan. Het is een goede bedoeling van de heer Willems wat hij deed voor zijn kleinzoon en jammer dat Dexia een groot fiasco is geworden.

Nogmaals vergeten hoeft niet maar vergeven is een mooie eigenschap.

Joost van Egmond
Berichten: 69
Lid geworden op: 06 mei 2004 16:55

Re: Premier (wel) in actie voor ING??!! Politieke machtsmisbruik

Ongelezen bericht door Joost van Egmond »

Je bent een nar en doet mij hard lachen Willems, wie in een lek bootje stapt moet niet klagen over natte voeten.

mieneke

Re: Premier (wel) in actie voor ING??!! Politieke machtsmisbruik

Ongelezen bericht door mieneke »

Ah Joost je bent net zo snel met verwijderen van berichten als ik blijkt!!! De heer Willems lijkt me wel een type voor lieslaarzen dat had ik geschreven. Een stoere man op wie je kunt leunen als vrouw lijkt me!!!

Joost van Egmond
Berichten: 69
Lid geworden op: 06 mei 2004 16:55

Re: Premier (wel) in actie voor ING??!! Politieke machtsmisbruik

Ongelezen bericht door Joost van Egmond »

Het is een onbehouwen boer Mieneke, die flink kan vloeken en tieren :lol: Het is een raadsel waarom die man zich zo boos maakt. Hij heeft de meest idiote en vergezochte complot theorieen en doet net of hij verstand van zaken heeft maar het is gebaseerd op niets. Zijn hersenspinsels berusten op onzorgvuldige en onsamenhangende samenraapselen. Op onwetendheid en onkunde. Hij zou er goed aan doen zich eens werkelijk te verdiepen in de materie inplaats van met een zelfvoldane grijns de vogeltjesmarkt af te struinen.

Gesloten