Spaar Select down the hill?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Jack747
Berichten: 411
Lid geworden op: 08 dec 2003 11:48

Spaar Select down the hill?

Ongelezen bericht door Jack747 »

Onderstaand wat interessante berichten van het Pay-Back forum.

Kennelijk is er een nieuwe reorganisatie bij Spaar Select aanstaande, helaas blijven er dan nog 50 jojo's actief. Dus vooral doorgaan met inkrimpen.
Posted by Jack - 09/26/2003 : 21:12:58

Ik denk dat Spaarselect bijna failliet is.
Een groot aantal kantoren is gesloten.
Op hun website wordt de koers van het Euro aandelenfonds al meer dan een maand niet meer bijgewerkt.
Wat is mijn beleggingsdepot nog waard. Bij Spaarselect weten ze het na een telefoontje niet. De website zou nog maar 1 keer per maand bijgewerkt worden.
Ze zullen spoedig omvallen en kunnen we daar niets meer claimen.

JACK
Posted by Curios - 02/12/2004 : 20:40:38
--------------------------------------------------------------------------------

Sp.s heeft net twee zware reorganisaties achter de rug alsmede vele financiele tegenvallers. bezuinigen was hun enige optie. Jammer dat ze er deze keer weer doorheen zijn gekomen. Aantal filialen is zeer ingekrompen, alsmede zijn alle franchise vestigingen gesloten. Maar PAS OP, nieuwe franchise vestigingen kunnen erweer aankomen. Opgezet door degene die destijds door leaseplannen groot zijn geworden. Geen betrouwbare jongens dus!
Posted by Keesje - 02/17/2004 : 09:47:34
--------------------------------------------------------------------------------

Ik werk nu 6 maanden bij spaar select, en ben op zoek naar een andere baan. Van aandelenlease had ik nog nooit gehoord, maar als ik de ellende van mensen hoor, dan schaam ik mij.
Er is net een reorganisatie geweest, en de volgende schijnt er aan te komen. In de wandelgangen gaat het verhaal dat er nog eens 3 van de 6 vestigingen gaan sluiten en dat er nog 50 adviseurs overblijven.

Dus is er iemand die een baan voor me weet?
Posted by Curios- 02/12/2004 : 20:44:34
--------------------------------------------------------------------------------

Dat zijn de meeste werknemers zeker niet meer. Ze balen er eerder van. De nieuwe lichting heeft niets met de leaseplannen te maken, behalve dan het onbegonnen werk van de nazorg. En daarnaast de onzekerheid... hoe lang zal Sp.s nog bestaan?

Ik roep (ex-)werknemers op om (anoniem) hun ervaringen en kennis te posten om het leed te kunnen verzachten.
Posted by Curios - 02/12/2004 : 20:36:47
--------------------------------------------------------------------------------

Sp.s failliet? geen probleem. Alle producten lopen bij andere banken/maatschappijen en zullen geen hinder ondervinden. Wees dus niet bang maar juist blij. Zij zullen je niet meer lastig vallen!

Gelukkig heb ik geen schulden opgelopen, ik heb echter wel meerdere verhalen van dichtbij meegemaakt.

Alle adviseurs van sp.s die destijds contracten sloten hebben nu hoge functies. De adviseurs van nu zitten met de gebakken peren... niemand is meer trots om voor sp.s te werken.

Verder is sp.s onder de naam FINDI doorgestart. check KvK site voor meer info.

Ik wens iedereen veel sterkte toe.
Posted by Rene - 12/04/2003 : 00:32:48
--------------------------------------------------------------------------------

je moet allemaal bij die honde koppen van spaar select gaan soliciteren,houdt ze lekker bezig,.
het zijn en blijven oplichters van het eerste uur,hun pesoneel is de grootse gaaies die er is,een pak aan van de zeeman en gympies van schoenen reus er onder,een dikke auto op afbetaling en de kids geen eten ik ken een paar mensen die er werken en sprintplannen verkocht hebben,ik zet binnen kort de namen EN adres op internet.
ik benadeeld ,dan zij ook dat stelletje oplichters,verklaar die hele zooi daar vogel vij ,dan ben ik de eerste jager met een trofee.
tuig van spaarselect.
Kijk dus ook regelmatig een op het forum van Pay-Back. En posten natuurlijk, zodat ze weten dat we niet vergeten.

trouble

Re: Spaar Select down the hill?

Ongelezen bericht door trouble »

Maar ff weer uppen dat gaaies moet in de spotlight blijven, ze verdienen geen bestaan.

trouble

spaardelict
Berichten: 31
Lid geworden op: 17 feb 2004 23:48

Re: Spaar Select down the hill?

Ongelezen bericht door spaardelict »

up :shock:

Gast

Re: Spaar Select down the hill?

Ongelezen bericht door Gast »

Als je de topics van vanochtend leest, is het snel voorbij met Spaar Select.

Hoe sneller hoe beter, dan is het vermogen misschien nog terug te halen bij de heren aandeelhouders.


spaardelict
Berichten: 31
Lid geworden op: 17 feb 2004 23:48

Re: Spaar Select down the hill?

Ongelezen bericht door spaardelict »

Wel in beeld houden :!:

trouble
Berichten: 74
Lid geworden op: 17 feb 2004 19:40

Re: Spaar Select down the hill?

Ongelezen bericht door trouble »

up, onder de aandacht houden

trouble
Berichten: 74
Lid geworden op: 17 feb 2004 19:40

Re: Spaar Select down the hill?

Ongelezen bericht door trouble »

up :o

Gesloten