LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waarom Legiolease aanklagen?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
nederlander_1
Berichten: 29
Lid geworden op: 27 apr 2004 16:43

Re: Waarom Legiolease aanklagen?

Ongelezen bericht door nederlander_1 »

Ik vind dat wij elkaar moeten respecteren.
Helaas gebeurd dit niet op dit forum.
Wat mij opgevallen is, sinds ik op deze forum rond toef, als iemand iets zegt wat niet in het straatje past, krijg je meteen hatelijkheden.
Je hoeft het beslist niet met elkaar eens te zijn, het is ieder zijn/haar goed recht om er een andere mening op na tehouden, maar niemand en dan ook niemand heeft het recht iemand belachelijk te maken en/of uit teschelden.
Kennelijk zal ik wel weer te horen krijgen van, dit slaat nergens op en wat moet je eigenlijk en diez meer, maar de nederlander_1 heeft wel gelijk.
Als je iemand uitscheld voor wat dan ook, dan scheld die persoon terug met gevolg dat er een fikse ruzie en scheldkarbonades ontstaan.
Tevens valt mij ook op, dat iemand op zijn taalgebruik aangesproken word door personen die zelf flinke taalfouten maken.
Waarom kunnen wij in deze moeilijke tijden geen vrienden van elkaar zijn en elkaar steunen?
Het leven is toch al zo kort!
Ik zeg dus niet dat ik zo'n lievertje ben, maar er valt best met mij te praten en met velen lijkt mij.
Laten we vanaf nu normaal discussieren met elkaar zonder elkaar in de haren te vliegen?.

Arie Boom
Berichten: 67
Lid geworden op: 19 nov 2003 17:50

Re: Waarom Legiolease aanklagen?

Ongelezen bericht door Arie Boom »

Waren alle Nederlanders maar zo :oops: als jij :cry: Wat is die meneer Willems toch een akelige man met zijn dreigementen. :evil: :twisted:

nederlander_1
Berichten: 29
Lid geworden op: 27 apr 2004 16:43

Re: Waarom Legiolease aanklagen?

Ongelezen bericht door nederlander_1 »

Bedankt voor de compliment jegens mij, maar ik betreur het wel dat het hier zo toegaat.
Kon het maar anders.
Groetende

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Waarom Legiolease aanklagen?

Ongelezen bericht door Willems »

Arie Boom,

Je kan de pot op, ik verdedig mij zoals het mij goed uitkom en géén stap terug!! Jullie weten niet eens wat jullie belangen zijn, laat staan ervoor opkomen.
Grote smoelen wel, wat mij betreft kan Dexia jullie allemaal stroppen totdat jullie tongen de vloer raken.

nederlander_1
Berichten: 29
Lid geworden op: 27 apr 2004 16:43

Re: Waarom Legiolease aanklagen?

Ongelezen bericht door nederlander_1 »

Beste Arie Boom,

Niet reageren alstublieft, ik heb het bericht van die Willems onder de aandacht van TrosRadar gebracht, ze zullen wel maatregelen treffen tegen die persoon Willems.
Hij staat er gekleurd op.
bedankt en groetende,

vandalen

Re: Waarom Legiolease aanklagen?

Ongelezen bericht door vandalen »

Grote smoelen wel, wat mij betreft kan Dexia jullie allemaal stroppen totdat jullie tongen de vloer raken.
Nou als Arie Boom niet mag reageren dan doe ik het wel. Je bent te aardig Nederlander. Die Willems verdient het niet. Je kunt het wel of niet met iemand eens zijn, maar zijn verwensingen zijn bedreigend en zo onderhand een politie-aangifte waard. Respect is een schoon goed. Voor mensen die verwensingen uiten zoals Willems dat doet:
zero-tolerance!
Groeten
Theo van Dalen

Arie Boom
Berichten: 67
Lid geworden op: 19 nov 2003 17:50

Re: Waarom Legiolease aanklagen?

Ongelezen bericht door Arie Boom »

Arie is blij vandaag :) en vindt mensen heel erg lief :? meneer Willemse is niet lief :twisted: :evil: wat een raar vocabulair gebruikt hij :oops: :cry:

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Waarom Legiolease aanklagen?

Ongelezen bericht door Willems »

Theo van Dalen,
Kom maar op met je zero tolerance, je ben op het verkeerde adres.
Ik ben in staat op mijn beurt om jou te laten lezen hoe schoon respect is op dit forum. Met mij aanvallen bereik je niks mee, bewaar je kruit voor Dexia, indien jij of wie dan ook mij beledigt, krijgt de volle pond terug en dan kan je rustig je zero tolerance sturen! ok!

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Waarom Legiolease aanklagen?

Ongelezen bericht door Willems »

Nederlander 1,

Ik sta bekend bij de TROS sinds het begin van forum. Indien jij de pretentie aanmeet met je slijmerig gedoe als heilige Nederlander mij bij de TROS in discrediet te brengen, dat doe je maar. Je zult prompt merken dat de TROS verstandiger is dan jij en heel die bende die achter mij aanzit. Wat een prul, minder dan WVD!!!

vandalen

Re: Waarom Legiolease aanklagen?

Ongelezen bericht door vandalen »

Geachte Willems.
Ik geef mijn mening. Dat doe u ook. Dat mag op een openbaar forum. De verwensingen echter die u her en der uit kunnen niet naar mijn mening. Té agressief, te veel op de man af etc. etc. U mag mij uw volgende slachtoffer noemen, bij gebrek aan beter. Gelooft u me echter, ik zal me nooit tot uw niveau verlagen. Niet omdat ik u niet het een en ander toewens, maar puur en alleen omdat ik het idee heb dat ik mijlenver boven u sta.
Groeten
Theo van Dalen

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Waarom Legiolease aanklagen?

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Beste heer Willems,

Ik vind het (nogmaals) prachtig dat u een uitgesproken mening heeft over de diverse theorieën hoe het mogelijk gegaan is.
En wellicht heeft u ook (gedeeltelijk) gelijk; maar mijn vraag of u uw uitspraken ook kunt bewijzen? Dat is de vraag!
Heeft u zaken op papier of getuige die u verhaal kunnen bevestigen??

Verder zoals ik ook al eerder zei: prima dat u zo u best doet zaken kenbaar te maken c.q. bloot te leggen!

m.v.g. justice man

vandalen

Re: Waarom Legiolease aanklagen?

Ongelezen bericht door vandalen »

JM dan ben je van hetzelfde allooi als je dat zo geweldig vindt.
Theo van Dalen

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Waarom Legiolease aanklagen?

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Allooi??

Leg eens uit s.v.p.

Heb zeker iets gemist (en dat terwijl ik toch geregeld hier was de laatste 2 weken)

m.v.g. justice man

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Waarom Legiolease aanklagen?

Ongelezen bericht door Willems »

vandalen,
Je heb géén niveau, je bent op zoek naar een niveau, dat je hier op dit forum nooit zult vinden. Ik zou zeggen blijf weg en kom terug wanneer jouw niveau of wat het ook mag zijn voldoet aan dit forum.

Gast4
Berichten: 220
Lid geworden op: 03 nov 2003 21:15

Re: Waarom Legiolease aanklagen?

Ongelezen bericht door Gast4 »

Willems ik hoop dat jouw hond je morgen bijt. Woef :roll:

vandalen

Re: Waarom Legiolease aanklagen?

Ongelezen bericht door vandalen »

JM lees de postings van Willems en je weet wat ik bedoel met allooi. Ik ga het niet voor je opzoeken in de Van Dalen, want dat kun je zelf ook.
Willems, u bevestigt mijn uitspraken. Ga zo door, dank u! Er is echt wel niveau op dit forum, dat u het niet meer herkent zegt alles over u.
Groeten
Theo van Dalen

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Waarom Legiolease aanklagen?

Ongelezen bericht door Willems »

Beste Justiceman,
Heb uw vraag goed begrepen, maar vind de stelling ervan onjuist. Wat ik schreef is het gevolg van een studie, m.a.w. over wat wenst U een bewijs: over het geheel, over een passage!
Handiger zou zijn geweest dat U aangeeft hetgeen U niet mee akkoord bent. U begrijpt wel, dit forum volschrijven met bewijsvoeringen heeft noch nut noch zin, hetgeen ik ook niet van plan ben. Overigens ik wil wel ingaan op datgene wat U stoort, hoewel ik noch aan U noch aan wie dan ook verantwoording schuldig ben. Nogmaals indien U aangeeft, wat U niet mee akkoord ben, wil ik proberen U het bewijs te leveren of verwijzen naar de bronnen waarover ik beschik.

vandalen

Re: Waarom Legiolease aanklagen?

Ongelezen bericht door vandalen »

Klásse Willems. Zo zonder gescheld. U kunt het, ziet u wel!
Groeten
Theo van Dalen

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Waarom Legiolease aanklagen?

Ongelezen bericht door Willems »

Vandalen en Gast 4,

Ik kom al sinds het ontstaan van dit forum voor mijn belangen wegens het trucje WVD. Heb veel meegemaakt, jullie zijn kennelijk nieuwelingen die dit forum, met jullie reacties degradeert tot een kleuterschool. Zijn jullie ook gedupeerd of komen jullie hier voor het vermaak? Ik zou zeggen, hebben jullie geen vrouw of vriendin of zuster i.p.v. jullie tijd te verlummelen hier op het forum met achterlijkheden.
Dit forum is ernstiger dan jullie menen te veronderstellen.

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Waarom Legiolease aanklagen?

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Beste Willem,

U hoeft mij niet te overtuigen van uw gelijk, ik ga ervan uit dat het klopt wat u zegt en dat u goed onderbouwd de zaak kunt uitleggen.
Maar stel ik vraag u om uw verhaal bij de rechter te houden, dan zal die u niet zo 1-2-3 geloven zonder overtuigend bewijs.

Vandaar de vraag.

m.v.g. justice man

Gesloten