LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Weer een brief van Dexia

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
herzog
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 sep 2003 15:57

Weer een brief van Dexia

Ongelezen bericht door herzog »

Ze vragen weer aan mij, of ik toch wil tekenen. Ik word eigenlijk een beetje radeloos. Wat kan ik doen????

Anke
Berichten: 72
Lid geworden op: 06 aug 2003 19:43

Re: Weer een brief van Dexia

Ongelezen bericht door Anke »

Naar Bureau Rechtshulp gaan voor advies zou ik zeggen.

tester
Berichten: 253
Lid geworden op: 02 jul 2003 18:27

Re: Weer een brief van Dexia

Ongelezen bericht door tester »

Alles wat dexia komt NIET TEKENEN.(I KEER WAS GENOEG)

herzog
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 sep 2003 15:57

Re: Weer een brief van Dexia

Ongelezen bericht door herzog »

Ik ben al een keer naar Bureau voor Rechtshulp gegaan en daar verwijzen ze je naar de Stichting Leaseverlies. Maar ik ga van de week nog wel een keer.

Sara Etty
Berichten: 654
Lid geworden op: 02 jul 2003 18:34

Re: Weer een brief van Dexia

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Bij mijn weten vallen dit soort conflicten buiten het werkgebied van het Bureau voor rechtshulp. Die nemen deze zaken om die reden dus niet in behandeling.

Albert
Berichten: 1164
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:45

Re: Weer een brief van Dexia

Ongelezen bericht door Albert »

Klopt Sara deze week voor diverse mensen geïnformeerd bij deze buro's hier in de omgeving. Wat ze wel doen is je verwijzen naar advocaten, die met deze materie op de hoogte zijn.

Albert.

Karin
Berichten: 354
Lid geworden op: 02 jul 2003 19:33

Re: Weer een brief van Dexia

Ongelezen bericht door Karin »

Mogelijk advies:

Probeer Jurofoon: http://www.jurofoon.nl/

Overigens is hetgene wat zij doen, ook verwijzen, maar je weet maar nooit!

Luc
Berichten: 565
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:15

Re: Weer een brief van Dexia

Ongelezen bericht door Luc »

Die Jurofoon is niet goedkoop: € 0,70 ct per minuut en lid worden € 30,= per jaar (zie website).

Ik heb ooit eens met hen gebeld een aantal jaren geleden. Ik had de indruk dat ik een eerstejaars rechtenstudent aan de lijn had die op mijn telefoonkosten de wetboeken ging doorzoeken om te kijken of ie een antwoord had.

Volgens mij is dit niet de geschiktste tent om uitvoerig advies te krijgen.


Luc

jaffhu
Berichten: 74
Lid geworden op: 16 aug 2003 09:24

Re: Weer een brief van Dexia

Ongelezen bericht door jaffhu »

beste mensen,

heden ontving ik een brief van mij advocaat en kortheid verwijs ik naar de inhoud en zal ik de dossiernummer achter houden tot de dagvaarding betekende bij dexia en hier onder de inhoud van de brief.




Dexia Bank Nederland
Postbus 1065
1000BB Amsterdam.

Datum 16-September 2003


Betreft :Dagvaardingsprocedure,


Geachte heer/mevrouw,


in bovengenoemde kwestie heb ik, na uw ontvangstbevangstbevestiging d.d 27 augustus 2003 , niet meer van u mogen vernemen.

Wellicht bent u in de veronderstelling dat met uw bevestiging de in mijn brief d.d. 22 augustus 2003 gestelde termijn isverlengd.

Volledigheidshalve deel ik u mede dat dit niet het geval is.

Aangezien u tot op heden geen inhoudelijke reactie heeft gegeven, is client genoodzaakt u in rechte te betrekken. De dagvaarding zal spoedig aan u worden betekend.

Hoogachtend,

Albert
Berichten: 1164
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:45

Re: Weer een brief van Dexia

Ongelezen bericht door Albert »

Jaffhu,

Je bent heus wel in de picture gaat het nog steeds om de BKR ?

Albert.

jaffhu
Berichten: 74
Lid geworden op: 16 aug 2003 09:24

Re: Weer een brief van Dexia

Ongelezen bericht door jaffhu »

beste albert,

dit gaat om terug vorderen van mij geld en schade voor 2 en half jaar ten onrecht bkr registratie met A-Codering.

Albert
Berichten: 1164
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:45

Re: Weer een brief van Dexia

Ongelezen bericht door Albert »

Ha Jaffhu,

Ik heb er alles over gelezen van je .Maar wat wil je gaan doen ? Sara heeft het al uitvoerig met je besproken ik begrijp het niet helemaal wat je wilt ?

Albert.

jaffhu
Berichten: 74
Lid geworden op: 16 aug 2003 09:24

Re: Weer een brief van Dexia

Ongelezen bericht door jaffhu »

beste Albert,

ik wil dat iederen weet welk nalatigeheid van dexia en hun handelwijs met de mensen , en ook aan te geven dat zelf actie te ondernemen en laat jou nooit kein maken.

Zoals eerder aan gegeven dat meest mensen misleid dat klopt, en veel mensen voor de gek gehouden dat klopt en met deze bijdrage om aan te geven dat Dexia moeten antwoorden.

Albert
Berichten: 1164
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:45

Re: Weer een brief van Dexia

Ongelezen bericht door Albert »

Hoi Jaffhu,

Alleen de dood krijgt mij klein. Vechten voor een eerlijke zaak, dat is wat wij doen. Misleiding het ergste wat er bestaat. Iemand vertrouwen, die jou lekkere hapjes voorhoudt en je aan een lijntje houdt en zich dan terugtrekt, nee dat is niet eerlijk.

Albert.

jaffhu
Berichten: 74
Lid geworden op: 16 aug 2003 09:24

Re: Weer een brief van Dexia

Ongelezen bericht door jaffhu »

hoi Albert,

dat is goed op deze wijs wij kunnen elkaar steunen en geloof mij wij gaan winnen .

Karin
Berichten: 354
Lid geworden op: 02 jul 2003 19:33

Re: Weer een brief van Dexia

Ongelezen bericht door Karin »

Luc,

Ik beweer ook niet dat Jurofoon zaligmakend is, maar dat zijn de Bureaus voor Rechtshulp ook niet.

Mijn ervaring, in maart van dit jaar, was dat ik belde met het B.v.R. in Haarlem, om me te oriënteren over mogelijke juridische hulp in zake Dexia.
Het antwoord was domweg dat niemand daar iets van af wist en dat ik beter contact op kon nemen met Jurofoon.
Dat advies heb ik opgevolgd. Kreeg een bijzonder vriendelijke en behulpzame jonge man aan de telefoon, die alle tijd nam en uiteindelijk adviseerde om me tot een bepaald advocatenkantoor te wenden, waarvan hij zeker wist dat men daar ervaring had met dit soort zaken.

Het verzoek om lid te worden van Jurofoon kwam overigens pas nadat de inlichtingen al waren verstrekt.

Groet,
Karin

Albert
Berichten: 1164
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:45

Re: Weer een brief van Dexia

Ongelezen bericht door Albert »

Jaffhu,

Dacht ik ook altijd maar nu denk ik er anders over. Ik hoop dat je gelijk krijgt. Dexia en al die andere kapitalisten huren de beste advocaten in en wat er allemaal gebeurd is, denk ik dat de zaken voor veel mensen er niet echt goed voorstaat. Hoop dat ik ongelijk heb.

Albert.

Luc
Berichten: 565
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:15

Re: Weer een brief van Dexia

Ongelezen bericht door Luc »

Hoi Karin,

We hebben beide een verschillende ervaring met hen. Misschien was het toen ik hen belde, allemaal nog nieuw. Mij stoorde het in ieder geval dat degene met wie ik sprak niet wist in welke hoek ie het moest zoeken (ik had een vraag over huren of zoiets).

Was dat advokatenkantoor dat je als advies kreeg, inderdaad eentje die ervaring had?


Mvg,

Luc

Karin
Berichten: 354
Lid geworden op: 02 jul 2003 19:33

Re: Weer een brief van Dexia

Ongelezen bericht door Karin »

Hoi Luc,
Was dat advokatenkantoor dat je als advies kreeg, inderdaad eentje die ervaring had?
Laten we het hopen. Als ze het al niet hadden, dan hebben ze het nu zeker wel...

Groet,
Karin

Luc
Berichten: 565
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:15

Re: Weer een brief van Dexia

Ongelezen bericht door Luc »

:mrgreen: :mrgreen:

Dat wordt nachtwerk voor die gasten!

Gesloten