LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Welke rechtbank?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
christian
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 dec 2003 20:59

Welke rechtbank?

Ongelezen bericht door christian »

Ik woon zelf in een dorp. Hoe kan ik er achter komen bij welke rechtbank of onder welk kanton dit valt? Dit om uit te zoeken of ik onder een gunstig of ongunstig kanton val. Ik ben eegaleaser. Wie heeft antwoord. :?:

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Welke rechtbank?

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Aandelenlease= huurkoop; dus je komt altijd bij de sectie kanton wanneer je zelf Dexia gaat dagvaarden.
Wanneer je Dexia dagvaard komt de zaak voor in de vestigingsplaats van de gedaagde (Dexia) dus Amsterdam.
Sectie kanton Amsterdam.
Wordt je gedagvaard dan komt de zaak voor bij de rechtbank in je woonplaats, deze zal hoogst waarschijnlijk de zaak doorverwijzen naar de sectie kanton van je woonplaats.
Normaliter is de sectie kanton die het dichtste bij je in de buurt ligt de plaats waar je moet zijn.
Wil je helemaal zeker zijn kun je contact opnemen met de sectie kanton die het dichts bij je in de buurt ligt, deze kunnen je hierin uitsluitsel geven!

m.v.g. justice man

lease
Berichten: 51
Lid geworden op: 10 jan 2004 20:09

Re: Welke rechtbank?

Ongelezen bericht door lease »

Ha die allerbeste DUBBEL O SEVEN!!

Wanneer ga je promoveren???

Met vr gr lease :lol:

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Welke rechtbank?

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Christian, kijk op de site van Pay-back, daar vindt je onder DEXIa een mail-adres voor de verschillende regio's waar je je bij aan kunt sluiten.
Deze mensen gaan gezamenlijk Dexia dagvaarden (sommigen hebben dat al gedaan). Dit kan sowieso als je Eegaleaser bent.

christian
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 dec 2003 20:59

Re: Welke rechtbank?

Ongelezen bericht door christian »

JM007 en Janneke,

bedankt voor de ter zake doende reaktie.

Mvrgr, Christian

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Welke rechtbank?

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Graag gedaan vriendelijke vriend!

m.v.g. justice man

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Welke rechtbank?

Ongelezen bericht door aert0001 »

Beste Christian,

stuur even een mailtje, ik kan je een heel eind op weg helpen, en ik doe het met plezier,

groeten Ton

Arie Boom
Berichten: 67
Lid geworden op: 19 nov 2003 17:50

Re: Welke rechtbank?

Ongelezen bericht door Arie Boom »

Hoi Christian,

Als je zelf een advocaat (desnoods met toevoeging) kunt betalen ga dan voor je zelf.

Niets ten nadele van het bovenstaande maar aan het eind van de rit moet je nog eens individueel gaan rechten. Kost je een hoop verspilde tijd en geld.

Arie.

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Welke rechtbank?

Ongelezen bericht door aert0001 »

Met Toevoeging moet je zeker zelf gaan rechten, er zijn echter ook zonder toevoeging manieren om kosten te besparen, en je kunt over je sores praten, gedeelde smart is halve smart, en geloof me de moraal binnen de groepen is erg hoog, echt een fanatiek en fijn stelletje.

Ton

Arie Boom
Berichten: 67
Lid geworden op: 19 nov 2003 17:50

Re: Welke rechtbank?

Ongelezen bericht door Arie Boom »

Idealisten die de waarheid nog niet onder ogen kunnen zien. Omdat ze zelf gaan dagvaarden in Amsterdam en denken dat alles huurkoop is. Een tussenvonnis door de civiele rechtbank zijnde huurkoop is gunstig.

Iedereen gaat dagvaarden bij het kanton in Amsterdam en derhalve raakt deze rechtbank verstopt.

Dus gaat het jaren duren een soort dwaalspoor dus. Maar dat zal de uitkomst van het hele verhaal wel worden. :D :oops:

Dexia vindt procederen goedkoper dan uitbetalen. :roll: :oops: :shock: :o Ton heeft gelijk gedeelde smart is halve smart. Succes Ton.

Arie

Troosteloos
Berichten: 75
Lid geworden op: 03 mei 2004 12:45

Re: Welke rechtbank?

Ongelezen bericht door Troosteloos »

DAN MAAR JAREN DUREN

BETER DAN BETALEN?

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Welke rechtbank?

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Dexia wil procederen, de meeste gedupeerde willen momenteel graag procederen, en de CGA kan niks bewerkstelligen (vanwege o.a. het ontbreken van dwangmiddelen) en zal binnenkort ontbonden worden!

Dus: verstopte rechtbanken en zeer schaarse advocaten het gevolg!

m.v.g. justice man

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Welke rechtbank?

Ongelezen bericht door aert0001 »

ach beste mensen, we hebben toch gewoon geen keus, je kunt het jezelf net zo goed een beetje aangenaam maken en je met andere dingen bezig gaan houden, dit wat zich hier aan het ontvouwen is dat is voor niemand meer te begrijpen, wat Dexia wilt? niemand weet het, iedereen wijzen op zijn of haar domheid en/of verantwoordelijkheden? en dexia zelf dan? zoveel ellende veroorzaken, zo bot blijven doen, triest, er is geen ander woord voor, triest, heel erg triest.

mensen, ga genieten, stop met deze onzin, gooi weg die rotzooi, men is gek,

Ton

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Welke rechtbank?

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Hele goede tip: probeer ondanks alle (financiële) problemen toch te genieten van je leven!
Maar vergeet wel niet om een advocaat te nemen, dan wordt het genieten een stuk plezieriger straks!

Om het goede voorbeeld te geven zal ik dan ook van het mooie weer gaan genieten…

Tot later mede gedupeerde!

m.v.g. justice man

Gesloten